maandag 31 maart 2014

Tag: Get To Know Me Better.

Hi iedereen! Een tijdje geleden heb ik een keer de 'Get To Know Me ' - Tag gedaan. Ik wist dat er ook een 'Get To Know Me Better' - versie was. En ik was van plan die ook nog een keer te gaan doen, ik wilde hem alleen niet vlak achter de eerste doen. Daarom dan nu, vandaag op de laatste dag van maart 2014, komt hij: De 'Get To Know Me Better' - Tag.

Geboortejaar? 
1997.
Hoe lang ben je? 1,66 m.
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Oh, bah. Is het nu al ochtend? Volgens mij heb ik helemaal niet geslapen.. (Ik heb bijna niet geslapen omdat ik me niet lekker voelde en ik had last van de switch naar zomertijd geloof ik. ) 
Waar ben je op dit moment? Thuis met mijn laptop en een stuk kwarktaart aan de keukentafel.
Single/relatie? Single! En dat vind ik eigenlijk wel prima zo.
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Gevoelig, lief, snel gestresst, roze, enthousiast, blogger.
Guy/girlcrush? Misschien heb ik een klein beetje een guycrush op Robert Carlyle. Als ik die ogen zie, wauw man.. Ik heb niet echt een foto waarin ik kan laten zien wat ik zo aantrekkelijk aan hem vind. Maar echt, hij heeft iets. 


Toch een mooie foto kunnen vinden! Look at that eyes. 

Wat zou je op dit moment graag willen? Een aardbei / banaan smoothie van de Mac Donalds. Die zijn echt gewoon goddelijk lekker. Ze smaken naar appelmoes. 
Wat is je doel in het leven? Doen wat ik leuk vind en gelukkig worden. Nog heel veel blogs schrijven en groeien met mijn blog, reizen, leuke dingen ontdekken.. En uiteindelijk mijn ware liefde ontmoeten en me compleet voelen. Door hem. Dat lijkt me echt fijn. Gewoon dat je iemand vind die het missende stukje in je leven opvult. Ik ben zo benieuwd wie het zal zijn. Ik bedoel, waarschijnlijk loopt hij nu al ergens rond!
Waar ben je bang voor? Voor de dood. Ik vraag me soms af wat er na de dood zal zijn en of er iets is en zo. Ik geloof zelf van wel maar toch vind ik het allemaal maar eng. Ook ben ik bang dat er een dierbare iets overkomt. Het is raar dat iemand zomaar verdwijnt dan.. Ik zou graag willen weten waar diegene dan precies is gebleven. Bijvoorbeeld mijn opa. Ik mis hem best wel. Hij is in april een jaar overleden, en toch is het nog steeds niet helemaal doorgedrongen dat hij dood is. Op sommige momenten denk ik er niet aan, op andere momenten besef ik het me wel en dan word ik heel erg verdrietig. Ik kan gewoon niet geloven dat hij 'weg' is. Dit is best een gevoelig onderwerp voor me en ik merk ook dat ik verdrietig begin te worden. Ik wil graag verder met de volgende vraag. 
Heb je je rijbewijs? Nee, haha.
Nagellak of lippenstift? Van alle make-up artikelen op de hele wereld uitgerekend mijn twee favorieten tegenover elkaar hè.. Ik vind dit echt een lastige keuze. Want ik vind het beide hartstikke leuk.. Maar als ik moet kiezen ga ik denk ik toch voor nagellak. Omdat je daar meer mee kunt doen. Nail art en zo. Ik ben ook best veel met mijn nagels bezig en als ik iemand met lange nagels zie wil ik diegene's nagels heel graag lakken. En dat heb ik niet met lippen. Als ik een foto zie bespeur ik meestal ook diegene haar nagels ( ook bij modellen) en dat doe ik niet met lippen, haha. 
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Lente of zomer.. Pff, lastig. Volgens mij heb ik hier al eens eerder een keuze tussen moeten maken. De herfst en de winter kan ik sowieso skippen. De winter vind ik veel te koud en ik vind winterkleding ook veel minder leuk dan zomerkleding. En de herfst.. Ja, het is dat ik jarig ben in de herfst maar verder heb ik er niet zoveel mee. Ik denk dat ik de zomer het allerfijnst vind. De geur van zonnebrand, hemdjes dragen, BBQ-en, op vakantie etc.




Wil je ooit gaan trouwen? Ja, sowieso. Het lijkt me heel fijn om met mijn grote liefde te trouwen. Maar dan moet ik er wel 100% achter staan dat ik mijn leven met hem wil delen. 
Ben je een healthy-freak? Nee. Ik vind het wel belangrijk om ook gezonde dingen te eten zoals fruit en groente. Maar ik eet eigenlijk gewoon waar ik zin in heb. Maar ik maak het niet al te gek. Want van heel veel ongezond eten krijg je ook meer last van puistjes. En als je een beetje gezond eet is dat minder, dus dat is ook altijd mooi. Eigenlijk heb ik helemaal niet veel last gehad van puistjes. Natuurlijk wel eens een paar, zoals elke puber. Maar niet extreem. 
Wat voor kleur haar en lengte heb je? Mijn haar is violet geverfd en valt tot halverwege mijn rug. 
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik ben niet echt met make-up bezig. Ik ben er niet goed in. Maar qua kleding ben ik net een nieuwe stijl in geslagen. Dus ik zou graag meer rokjes willen hebben zoals mijn nieuwe rokje die ik gister liet zien. En meer bloemetjesprint. Misschien wat nieuwe kettingen en armbanden. =)



Heb je tattoos? Nee en ik denk ook niet dat ik dat ga doen. Misschien een heel klein hartje in mijn nek of zo. Ik vind het wel gaaf als mensen tatoeages hebben met een speciale betekenis, maar toch ben ik er niet heel erg fan van. 
Heb je piercings? Nee en die wil ik ook niet. 

Draag je een bril? Nee, maar ik heb er wel één. Huh..?! Oké, nou ja, ik had in groep acht heel veel hoofdpijn. Toen heb ik een bril gekregen omdat mijn ogen licht afwijkend waren. Eigenlijk had ik amper een bril nodig maar omdat ik zoveel hoofdpijn had toch maar. Nu draag ik hem nooit meer.

Wat is jouw perfecte pizza? Ik heb niet echt een perfecte pizza. Ik neem altijd een pizza hawaii omdat ik niet goed een nieuwe pizza uit durf te proberen. Daar moet echt verandering in komen.
Favoriete eten/drinken? Favoriet eten dat is kip in de hoed. Dat is een bladerdeeg- taart met kipkerrie, kip, kersen en crême fraiche erin. En nog sla en rijst er los bij. Dat is echt zo lekker! En verder ben ik dol op sla met een burger en aardappeltjes of pasta. Oh ja, en enchillada's! En favoriet drinken.. Dat was altijd cassis. Maar sinds kort is het de aardbei / banaan smoothie van de Mac Donalds, haha. =)
Wat is je favoriete parfum? Die heb ik niet.
Wat is het laatste wat je kocht? Een decoratiebord voor mijn moeder met: 'Home sweet home, bless your home. Home is where your story begins' erop. Ze is er heel blij mee.
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Toen kwam ik net mijn bed uit en voelde ik me alsof ik geen minuut had geslapen.
Favoriete ijsje? Ik heb geen favoriet ijsje maar in een ijssalon neem ik vaak yoghurt- bosvruchten als dat er is.




Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik sliep vroeger nooit erg uit en kon prima vroeg op staan. Maar de laatste tijd ben ik wat vermoeider waardoor ik langer slaap.
Wat zijn je plannen voor 2014? Gelukkig worden, veel leuke dingen doen met vrienden of familie, beginnen met een leuke opleiding, veel schrijven en bloggen. En wie weet wat er allemaal gebeurd in 2014. Ik weet het in ieder geval nog niet. We zien wel wat de toekomst brengt.
Met hoeveel kussens slaap jij? Eentje! Ik heb wel eens met vier kussens geslapen, toen had ik mezelf helemaal ingebouwd. Dat was wel lekker knus. Ik hou wel van kussens en soms slaap ik met een pluchen hartjeskussen onder mij arm dus dan twee kussens. =)
Ben je een ochtend of avond persoon? Avond. In de ochtend moet ik vaak even wakker worden. Ik kan ook niet opschieten in de ochtend, ik heb mijn tijd wel nodig.
Ben je geordend of rommelig? Rommelig. Ik vergeet alles en doe vaak dingen op het laatste moment. Ik heb sinds kort een 'to do' - boekje en meer zulke handige dingetjes waarmee ik hoop een beetje meer orde in mijn leven te scheppen. Zo'n boekje leek me ook wel handig voor mijn blog.
Wat wil je op dit moment graag zien? Celblok H. Dat is nu op TV maar we nemen het op, zodat ik het later kan zien. In dat opzicht heb ik wel weer discipline want ik wil per se mijn blog afmaken. 


Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Ik hoop dat ik een leuke studie volg of heb afgerond. Dat ik meer levenservaring heb opgedaan en een beetje mijn plekje heb gevonden. Ook hoop ik misschien dan mijn grote liefde tegen te komen. Zesentwintig vind ik daar wel een mooie leeftijd voor. Maar ja, dat plan je niet.
Wie mis je op dit moment? Mensen die veel voor me betekenen maar niet meer in mijn buurt (kunnen) zijn.
Ben je verlegen? Nee, niet echt. Ik maak makkelijk nieuwe vrienden. Alleen laatst moesten we geld ophalen voor een sponsorloop, langs de deuren.. Dat vond ik toch wel even doodeng, haha. Vroeger was ik echt heel erg verlegen. Gelukkig is dat bijgetrokken en heb ik nu gewoon een vlotte babbel. Ik praat veel maar ik ben niet extreem druk. Maar dat vind ik ook niet erg.
Heb je een accent? Ik kom uit Friesland maar volgens mij is dat niet heel erg te horen. 
Zussen/broers, hoe oud? Nope enigskind. 

Dit waren de vragen. Ik vond het erg leuk om weer eens een persoonlijke Tag te doen. Het is leuk om over zulke vragen na te denken. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden en als je deze Tag wilt overnemen, dat mag gerust.

Liefs,
Mar 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten