donderdag 6 maart 2014

Gezellig kletsen met Marianne.

Heey! Vandaag heb ik geen bepaald thema voor mijn blog. Ik ga gewoon random praten en ik weet zelf ook nog niet waar dat op uit zal lopen. Ik heb geen idee waar ik het over ga hebben, maar soms heb ik gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat. Het is gewoon lekker om alles van je af te schrijven, ook al gaat dat soms nergens over. 

Op het moment zit ik helemaal roze gekleed achter mijn laptop in de keuken lekker te typen. Roze broek, wit T-shirtje en roze jasje. O ja, en roze sokken. We hebben vloerverwarming in de keuken, dus ja.. Heerlijk. Straks doe ik ook roze Allstars aan. Wat een verrassing, haha. Mijn haar zit voor geen meter omdat ik net gedoucht heb. Dan gaat het altijd een beetje pluizen en zo, heel vervelend. Maar ja, het is nu eenmaal zo. Op zich, heb ik niks te klagen wat betreft mijn haar. Het is lang en ik heb dik haar. Daar heb ik mee geboft. Er zijn ook zat meiden die heel erg dun haar hebben en dat heel vervelend vinden. Wat ik me best voor kan stellen.

Op dit moment zit ik kindermuziek te luisteren. Ik was benieuwd hoe K3 het er nu vanaf brengt. Ik weet het bij sommige liedjes niet.. Sommige dingen zijn best wel dubbelzinnig en dat dan voor kleine kinderen. Tsja. Ik weet het niet. Maar sommige liedjes zijn ook gewoon lekker vrolijk. Stiekem hoop ik dat ik later een dochtertje krijg. Gewoon meisjeskleren kopen en dat ze dan mijn oude speelgoed ook krijgt. Lijkt me leuk. Maar dat is later.

Nu op dit moment zit ik achter mijn laptop. Achter mijn laptop is het toch? Daar zit ik altijd zo over na te denken. Voor de TV en achter de laptop? Ja, want voor de laptop en achter de TV klinkt niet? Toch? Hier kon ik vroeger echt zo lang over nadenken. Ik denk over de gekste dingen na. Maar oké. 

Nu heeft die K3- lijst die ik luister echt het irritantste liedje bereikt. Ik vond 'kusjesdag' vroeger altijd zo irritant. Oh god.. Niks beledigends tegen K3 hoor. Maar dat liedje kon ik vroeger echt niet uit staan. Ik denk dat ik iets anders ga luisteren. Mijn 'Mar- playlist'. Dat is een playlist die heb gemaakt en waar ik alle liedjes die persoonlijk bij mij horen aan toevoeg. Volgens mij heb ik die lijst privé ingesteld. Even kijken. Oh, hij is wel openbaar, haha. Nou, dat moet ik dus even veranderen. Ik heb best wel veel playlists eigenlijk. Dat is eigenlijk wel leuk om even te vertellen.

Ik heb nogal de neiging om liedjes te ordenen. Dus ik heb verschillende playlists voor verschillende stemmingen etc. Ik ga ze wel even noemen.

Girls only:
Girls only is ja, mijn meidenmuziek- lijst. Natuurlijk staat Cyndi Lauper daarin met 'Girls just wanna have fun'.  En verder nog wat andere meidenmuziek van vroeger zoals Djumbo. Nu ik er zo over nadenk had ik die beter in de lijst 'jeugd' kunnen zetten. Ach ja..

Musicals:
Daar zet ik muziek van musicals die ik leuk vind in. En dat zijn er veel.

Zomerliedjes:
Liedjes die ik op vakantie heb gehoord of die ik op vakantie zou willen horen. Gewoon alles waarvan ik een heerlijk zomergevoel krijg.

Marly about love:
Eigenlijk was dat bedoeld als playlist voor mijn blog. Alleen het is een beetje uitgelopen tot random van alles.

GTST:
Daar sla ik leuke oude GTST afleveringen in op. Ik kijk namelijk het eerste seizoen terug op YouTube. 

Gave covers:
Nou, gave covers dus. Kan Megan Nicole zijn, maar ook Tifanny Alvord of Cimorelli. Ik ben ook een tijdje helemaal gek geweest van Megan en Liz. Van alles dus.

True:
'True' is een lijst met filmpjes of liedjes waarvan ik vind dat er een kern van waarheid in zit. Wow, dat klonk serieus. Maar dat zijn gewoon liedjes waarvan ik denk: "Ja, dat is wel zo. Wow die tekst.. Dat klopt precies." Of filmpjes zoals een filmpje over 'the pricetag'. Een belangrijk onderwerp.

This is Mar:
Mijn persoonlijke lijst met liedjes die mij echt iets doen. Ik zal wel even een paar noemen. Britney Spears met 'I'm not a girl, not yet a woman' en Marco Borsato met 'Nooit meer een morgen'. Bij de eerste hoef ik niks uit te leggen geloof ik. Ik ben geen meisje meer, maar ook nog geen volwassen vrouw. Ik probeer mijn weg er tussen in te vinden. En 'Nooit meer een morgen' gaat erover dat als je nog maar een dag zou leven, misschien eindelijk zou doen wat je leuk vond en je zorgen en schaamte los kon laten. En ik stress best veel en maak me druk om de mening van anderen. Dus dat raakt me. Wij mensen schuiven ons dromen inderdaad vaak naar morgen en later. Waarom doen we dat? Waarom doen we niet gewoon nu wat we leuk vinden? Waar wachten we op?

JUST ENJOY YOUR LIFE!:
Random, van alles. Gewoon alles wat ik leuk vind voeg ik daar aan toe.

LITTLE MIX LOVE.:
Do I need to say more? Alles van Little Mix vind je hier.

Mijn speciale liedjes:
Dat zijn hele persoonlijke liedjes. Liedjes die op begrafenissen van dierbaren zijn gedraaid en zo. En liedjes waar ik gewoon emotionele herinneringen aan heb.

Sprookjesliefde:
Musicals, disney.. Gewoon sprookjesliefde!

Beste mashup's.:
Beste mixen van verschillende liedjes. Sommige zijn echt heel goed.

Cimorelli:
Covers van geweldig zingende zussen: Cimorelli.

Jeugd:
Liedjes van vroeger.

Nu ik er zo naar kijk zou ik best sommige dingen wel wat beter samen kunnen vatten. Ik hoef niet zoveel lijsten te hebben als ik heb. Cimorelli en covers zou best samen in één kunnen. En Marly About Love en JUST ENJOY YOUR LIFE! ook. En sommige lijsten moet ik even een slotje op zetten. Zo zie je maar dat dit 'nutteloze kletsen' toch nog nut heeft.

Ik hoop dat jullie dit ook een keertje leuk vonden. Op zich was dit best wel een 'guilty pleassures' - onthulling. Maar oké. Ik ben mezelf en ook al ben ik soms wat raar. Jullie moeten het er maar mee doen. 

Liefs,
Mar 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten