dinsdag 25 maart 2014

Personal: 13 random questions.

Hey! Vandaag doe ik een soort van Tag. Ik ben erg moe en ben niet echt in de 'mood' voor een diepgaand artikel, dus daarom doen we vandaag even een Tag. Deze Tag bestaat gewoon uit random vragen die ik wel leuk vond. Ik vond hem bij Tedje, die wel vaker leuker Tags heeft. Ze heeft gewoon een neus voor Tags, haha. Ze is net zo'n Tagliefhebster als ik. Daarom neem ik veel Tags van haar over. Wow, dat was vaak het woord Tag. Laten we maar beginnen dan.

Waarvan denk je dat je het kan, maar eigenlijk kan je het gewoon helemaal niet?
Haha, ik heb het eigenlijk vaker andersom. Dat ik denk dat ik iets niet kan, maar het achteraf best wel goed gaat. Ik denk dat je gedachten je vaak onzeker maken. Je denkt dingen donkerder dan ze zijn zeg maar. Maar iets waarvan ik een hele tijd heb gedacht dat ik het kon, is zingen. Inmiddels weet ik al zo'n vijf jaar dat ik het niet kan. Maar ik heb echt een tijdje gedacht dat ik mooi kon zingen. Tot een vriendin een keer zei: "Wat kun jij goed nep vals zingen." Terwijl ik mijn best deed om mooi te zingen. Au, haha.

Wat vind je een moeilijk woord om uit te spreken?
Ik heb niet echt een woord dat ik lastig vind om uit te spreken. (In onze taal dan. Frans of Duits wordt een ander verhaal..) Maar ik heb moeite met sommige namen. Bijvoorbeeld. Ik ken een jongen die Robin heet. En ik ben er, ik ken hem nu bijna twee maanden, nog steeds niet achter of het RO-BIN of ROB-BIN is. Tja. 

Wat was je favoriete tv programma uit je jeugd?
Ik heb zoveel gekeken in mijn jeugd.. Aan wat voor leeftijd moet ik dan denken? Als ik een paar dingen eruit moet pikken, dan denk ik aan dingen die ik echt met vriendinnetjes heb nagespeeld, dan zijn dat Totally Spies, Winx club en Het Huis Anubis. Misschien is het dan ook wel even leuk om mijn favoriete personages op te noemen. Van Totally Spiece wilde ik altijd Britney zijn. Ik weet niet of jullie dat nog kennen. Maar zo nu en dan was er eens een vierde spie bij. In zo'n blauw pakje. Die wilde ik altijd zijn. Ik weet ook niet waarom. Waarschijnlijk vond ik Clover teveel jongensgek, Sam teveel een studiebol en Alex? Ik gok dat ik toen kort haar gewoon niet mooi vond. Bij winx club wilde ik altijd Flora zijn. Geen twijfel mogelijk. Ik snap echt niet waarom. Ik hou niet eens van planten. Misschien omdat ze altijd roze droeg en ook bruin haar heeft. Ja, dat zal het geweest zijn.  En het huis anubis.. Noa. Sowieso Noa. Ik vond haar altijd zo lekker mysterieus. Maar Amber vond ik ook leuk. Eigenlijk een beetje een kruising tussen die twee.






Noa & Amber. <3 
Zo lachtte ze altijd in de serie. Herrinneringen. <3


Wat vind je het belangrijkst: liefde, beroemdheid, macht of geld?
Liefde! De rest maakt je niet gelukkig. Natuurlijk is succes in het gene wat je leuk vind om te doen ook een superfijn gevoel. Maar dat hoeft niet meteen beroemdheid te zijn. Ik zou het vervelend vinden als ik nooit meer de straat over kon zonder fotografen of herkend te worden. En macht en geld hoef ik ook niet. Liefde. Dat is wat voor een ultiem gelukkig gevoel zorgt.

Als je in een tijdperk kon leven, wanneer zou dat dan zijn en waarom?
Nu. Gewoon nu. Vroeger waren er geen vrouwenrechten. En daarom ben ik wel blij dat ik nu leef. En als er geen internet was, had ik ook geen blog. Right?

Als je je gardorobe opnieuw moest kopen uit 2 winkels, welke zouden dat dan zijn?
Lastige vraag. Maar als ik echt twee winkels moet kiezen uit mijn lijstje favorieten zouden dat sowieso de Paris2today zijn en... ehm... Scooter.

Kun je je herinneren wat je op deze dag, vorig jaar hebt gedaan?
Wow, wat een rare vraag. Ik ga serieus mijn agenda van vorig jaar er even bijpakken. 
.....
Oké die agenda kan ik dus zo snel even niet vinden. Stom, hij lag altijd voor het zicht en nu is hij pleite. Nou ja, ik weet dus niet wat ik vorig jaar rond deze tijd heb gedaan. Ik liep stage in de bibliotheek. Maar waarschijnlijk niet precies deze dag. Aangezien deze dag vorig jaar op een maandag viel.. Denk ik dat ik gewoon naar school ben geweest en oh ja, naar dwarsfluitles. Want daar zat ik toen nog op. 

Heb je terugkerende dromen? Zo je, welke dan?
Vroeger had ik dat wel. Dat ik heel vaak droomde dat ik met mijn mijn moeder naar de supermarkt ging en dat er dan zo'n heks uit een sprookje naar me zat te loeren. Die me wilde opeten. En dan liep mijn moeder naar de auto en kwam die vrouw op me af. Ik wilde achter mijn moeder aanlopen maar het leek alsof mijn voeten vastzaten aan de straat. Dat was echt gruwelijk. Ook heb ik vaak gedroomd dat ik in een woonwijk werd achtervolgd door piraten. Net zoals in Piet Piraat maar dan was hij gemeen. Heel gek, maar later heb ik die woonwijk een keer echt gezien. Precies die woonwijk. Dat was echt scary.. Brr.. 

Wat is je horoscoop?
Weegschaal.

Hoe ziet je droom slaapkamer eruit?
Ik las de vraag verkeerd. Ik dacht: Hoe ziet jouw slaapkamer eruit? Eigenlijk is mijn kamer wel een beetje mijn droom slaapkamer. Ik heb lichtblauwe muren en één muur is lichtblauw met roze rozen. Ik heb een romantisch tweepersoonsbed met veel kussens en een chille bureaustoel. Verder heb ik nog een zitzak, ook lichtblauw met roze roosjes, die perfect bij de muur staat.  En ik heb een kleine toilettafel en een schattig boekenkastje. Ik vind mijn kamer een klein paleisje. Mijn eigen kleine disney wereld. Waar ik me een prinses voel. Maar ik zou graag nog wat meer ruimte willen zodat er ook een kleine bank in mijn kamer past.

In wat voor positie slaap je altijd?
Op mijn buik. Ik weet dat veel vrouwen dit niet kunnen maar ik kan het wel en ik vind het de fijnst manier om te slapen.

Wat draag je op dit moment aan je voeten?
Pantoffels. Ik zit in mijn pyjama en badjas omdat het avond is en ik net gedoucht heb.

Heb je een mooi handschrift? Show het!
Als ik er mijn best op doe kan ik wel mooi schrijven, maar vaak houd ik dat niet zolang vol. Ik schrijf meestal normaal maar soms als ik heel snel moet schrijven is het heel slordig.

Mijn zelfbedachte lifequote!

Dit waren mijn 13 random questions. Je mag deze Tag gerust overnemen, if you want. Heb ik tenslotte ook gedaan. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik vond dit wel een erg leuke originele Tag. Als je net zoals ik, Tag- verslaafd bent beginnen sommige Tags veel op elkaar te lijken of dezelfde soort vragen. Maar deze Tag was origineel, ik verbaasde me vaak over de vragen. Daarom was erg leuk om te maken. Toen ik de foto's erbij voegde en de filmpjes had ik echt even bijna tranen in mijn ogen. Soms zou ik terug willen naar vroeger. Maar wie zegt dat we nu niet meer die series kunnen kijken eigenlijk? We doen het gewoon niet omdat we 'te oud' zijn. Maar als je echt iets wilt kan een heleboel. Niet dat ik weer winx club ga kijken maar het is wel leuk om zoiets op te zoeken en te denken: " O ja, o mijn god toen.." Wat keek jij vroeger? Of keek je ook Totally spies, Anubis en winx club?

Liefs,
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten