donderdag 13 maart 2014

Tag: Common White Girl.

Hey! Vandaag ga ik de 'Common White Girl' - Tag doen. Ik heb eigenlijk niet zoveel idee waarom die Tag zo heet. Dus als jij het wel weet. Let me know in comments! Wel kom ik hem regelmatig tegen bij andere bloggers / YouTubers. Ik vind de vragen superleuk, dus vandaag doe ik hem. Je mag hem gerust overnemen voor je eigen blog of kanaal. No problemo.

Favoriete Starbucks drankje. Als ik eerlijk ben, ik ben nog nooit bij Starbucks geweest. Nu zie ik echt voor me dat ik bekogeld word met tomaten en andere groenten omdat iedereen dit waarschijnlijk heel triest vind. Maar nee, ik ben er nog nooit geweest. Maar ik wil er nog wel een keer naar toe.

Hoe lang duurt het voordat je klaar ben in de ochtend? Ik ben nogal een treuzelkont. Dus ik denk dat ik zeker een uur of anderhalf zelfs nodig heb. Omdat ik gewoon bijna nooit haast maak. Ik ben vergeetachtig, doe dingen op het laatste moment en ben heel perfectionistisch. Dus ja, ik heb mijn tijd wel nodig. 

Hoeveel selfies maak je op een dag? Uhm, soms maak ik niet eens selfies. Ik ben wel dol op foto's maken. En zeker met vrienden is het altijd leuk om gekke selfies te maken. Tellen selfies met vrienden ook mee? Want met vrienden dan denk ik wel 5 per dag soms. Maar van mezelf? Sommige dagen heel veel, sommige dagen totaal niet. Dat hangt er vanaf in wat voor bui ik ben, denk ik. Als ik chagrijnig ben en een verschrikkelijk onfotogenieke bui heb dan zijn dat weinig tot geen selfies. Maar als ik een selfie maak en ik ben redelijk vrolijk en hij lukt goed. Dan knip ik nog even door. Als je een fotogenieke bui hebt moet je het er van nemen, vind ik. Maar meestal verwijder ik daar de helft weer van. Dus ja, lastige vraag dit.

Hoeveel Instagram followers en foto’s heb je? Ik heb geen Instagram. Ik heb het ooit gehad. Een blauwe maandag, maar ik ben er weer mee gestopt.

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop? Ik zeg wel vaak oh mijn god, oh my god of omg. Maar dan ook echt omg. Niet O EM GEE.  En LOL of gewoon lol zeg ik eigenlijk nooit. Ik vind het soms vervelend als mensen alleen maar met lol reageren. Daar kan ik me zo aan irriteren. Dan vertel je een heel verhaal en dan: lol. Tja.. 

Draag je weleens kledingstukken vaker dan 1 keer? Uhh, ja.

Are  you a racist? Nee.

Instagram, Twitter of Tumblr? Twitter! Aangezien ik zowel Instagram als Tumblr niet heb.

Wat doe je het grootste deel van je tijd? Ik heb niet echt iets wat ik het grootste deel van mijn tijd doe. Ik doe zoveel verschillende dingen. Maar ik denk dat schrijven toch wel iets is waar ik me veel mee bezig houd. Ik blog sowieso bijna iedere dag. Mijn bedoeling is om elke dag iets te posten, maar soms lukt dat echt niet. Door andere drukte of omdat ik na een lange dag te moe ben om iets 'zinnigs' te posten. Mijn blog is wel heel belangrijk voor me en ik ben er echt van gaan houden. Laptopknuffel! Nee, oke haha. Maar ik ben sinds ik in Januari met mijn blog ben gestart er wel echt een beetje meer naar toe gegroeid. Naar het bloggers en YouTubers wereldje. En ik doe het nog steeds elke dag met veel plezier! 

Wie zijn je favoriete YouTubers? Melanie en Lisa van GirlsWorld Problems, Teske, LotteLovesBeauty en Jiami van Lifesplash. 

Hoe vaak doe je je  nagels? Meestal doe ik één keer in de twee, drie dagen een nieuw nagellak - design. Dus 2 of 3 keer per week. 

Ben je een shopaholic? Ik hou van winkelen, maar shopaholic nee dat valt wel mee.

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien? Vaak.

Heb je veel kleren? Valt wel mee.

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet? Hier maak ik me hartstikke schuldig aan. Dat doe ik echt bijna altijd. Oké van een bord hutspot of zo, maak ik geen foto. Maar van een lekker ijsje of een stuk taart, jammie. Sowieso als ik uit eten ben maak ik altijd foto's. Ik hoop dat ik ooit andere bloggers ontmoet die dit ook doen. Want nu voel ik me vaak behoorlijk lonely. "Marianne, moet je nu echt je eten op de foto zetten?"

Draag je elke dag make-up? Nee, bijna nooit. Eerlijk gezegd ben ik bijna altijd make-uploos. Het komt ook wel voor dat ik me snel opmaak voor de foto en dan ook echt alleen daarvoor. Vaak vergeet ik het of voel ik me er niet prettig bij of ga ik in mijn ogen wrijven terwijl ik make-up draag. Ik voel er niet echt fijn bij en bij teveel make-up denk ik: Wow, ben ik dit? En schrik ik gewoon van mezelf.

Hoe stijl je meestal je haar? Ik stijl het nooit. Ik heb volgens mij het meest stijle haar wat je je kunt voorstellen. Ik had een tijdje mijn haar wat krullerig omdat ik elke nacht met vlechtjes sliep. Toen ik daar mee stopte vroeg iedereen of ik het gestijld had. Dat was wel grappig. Met krullen is het soms wel vervelend dat mijn haar zo superstijl is. Ik had graag wat meer slagen in mijn haar gehad. Maar ja.

Zie je er altijd 'presenteerbaar' uit? Meestal wel. Maar soms heb ik ook van die joggingbroek dagen. De laatste tijd wel minder. Sowieso. Als ik er niet uit zie, hoef ik meestal de deur niet uit. Natuurlijk heb ik van die dagen dat het me allemaal wat minder kan schelen. Maar volgens mij ben ik dan nog wel presenteerbaar. Dan is het meer dat ik de eerste de beste broek en trui die bij elkaar passen pak en aantrek.

Dit was mijn 'Common White Girl' - Tag. Op sommige vragen heb ik een beetje kort antwoord gegeven. Excuses daarvoor. Ik heb nu ongeveer een halve week een nieuwe laptop en ik ben vaak in hevige strijd met het touchscreen.  We zitten een beetje in verbouwing waardoor ik de muis niet kon vinden. En dat touchscreen deed de hele tijd dingen die ik niet wil, zeg maar. Nu heb ik inmiddels met hulp van mijn moeder de muis gevonden dus dat blogt even wat fijner.  Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Zelf vond ik dit zo nu en dan wat 'aparte' vragen. Het lijkt een beetje: 'Hoe erg ben je een tutje?' Ofzoiets. Vooral die vraag over of ik mijn kleren meerdere kleren draag. Ehh ja? Maar het was wel grappig om een keer in te vullen.

Liefs,
Mar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten