maandag 24 maart 2014

Shit Moments: Bioscoop bezoekjes. (#5)

Lieve lezers. Vandaag dan het laatste deel van mijn serie 'Shit Moments'. Ik moet eerlijk bekennen dat ik toen ik met 'Shit Moments' begon, echt een klaagbui had. Nu is dat een beetje over maar ja.. Ik zat nog wel in mijn maag met dat er nog een vijfde deel moest komen. De afgelopen dagen heb ik 'Shit Moments' een beetje afgewisseld met andere onderwerpen. Ik had geen inspiratie voor 'Shit Moments' en vond dat mijn blog ook wel een beetje positieve energie kon gebruiken. Vandaag heeft een vriend van mij me uit de brand geholpen. Waar hij zich aan irriteerde? De dure consumpties in bioscopen. Dat én meer in het vijfde en laatste deel van deze serie.

Ten eerste vind ik het heel irritant dat er soms geen leuke films draaien en dan opeens zoveel leuke films dat je nooit naar alle films kunt. Zucht. 

En zoals die vriend al zei is het best wel duur om iets te kopen daar. Toch ben ik helemaal verslaafd aan de nacho's maar wel duur als nog. Dat is jammer..

Ook vind ik popcorn vervelend. Altijd blijft er wel een stukje in mijn keel steken onder de film, waardoor ik het gevoel heb half te stikken. En soms bijt je opeens in een hard stukje. Blugh. Daarom neem ik dus ook altijd nacho's. Ik kan niet omgaan met popcorn en ik vind het levensgevaarlijk, haha.

Ook vind ik het vervelend als je op de WC zit en er opeens klinkt: De film gaat weer beginnen. Dan denk ik echt: Shit shit shit. En dan jaag ik me helemaal in de stress om weer op mijn plek te komen.

Ik stress sowieso altijd over de tijd.. Als ik in de rij sta om iets lekkers te halen denk ik ook altijd dat ik te laat weer in de zaal zit. Toen ik klein was dacht ik dat de deuren in de bioscoop op slot gingen tijdens de film. Dus ik was helemaal bang dat ik onder de film moest plassen. Tja, haha. Beschamend. 

Er zijn ook soms van die jongens die achter je zitten, het hoeven niet persee jongens te zijn, en die je dan met popcorn gaan bekogelen. Gewoon niet leuk. Wij meiden vind het niet leuk om plakkerige troep over ons heen te krijgen? Hoe zou je het zelf vinden als je lekker in een film zat? En trouwens, het is zonde van je voedsel. Waarom ermee gooien? ;o.

Dit waren eigenlijk kleine irritaties aan la cinema. En toch hou ik ervan. Sommige films kunnen gevoel zo goed neerzetten. Vooral van die Nederlandse films. Hoe het leven in elkaar zit en zo. Hou ik van. 

Liefs,
Mar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten