vrijdag 28 maart 2014

Tag: This or that. A Man's Opinion.

Deze Tag komt me bekend voor.. Zullen de vaste lezers waarschijnlijk denken. Dat klopt, ik heb hem eerder gedaan. Ik heb de 'This or that' eerder ingevuld. Door op dit linkje  te klikken kun je bij dat artikel komen. Ik heb hem in januari gepost dus dat is alweer een hele tijd geleden. Vandaag ik hem weer doen maar dan in een andere variant. Zoals sommigen van jullie misschien al weten, gaat de 'This or that' - Tag voornamelijk over beauty en fashion. Je moet steeds tussen twee dingen kiezen en daarbij uitleggen waarom je daarvoor hebt gekozen. Vandaag ga ik de tag met Stefan doen. Stefan is een vriend van mij. Ik weet dat veel bloggers dit met hun boyfriend hebben gedaan, maar die heb ik niet. Jullie moeten er ook zeker geen romance achter zoeken, haha. Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat jongens ook een mening hebben over het gedrag en uiterlijk van een meisje. En als je je daar in verdiept, kan dat eigenlijk nog best wel interessant zijn!

Nog even wat noodzakelijke mededelingen tussendoor. Ik ben druk bezig met mijn blog beter te maken. Te groeien en uit te breiden. Er is een logo in de maak, een uniek ItsAllAboutMarly logo, waar ik trots op ben. Ook zit ik nog steeds na te denken over een YouTube kanaal want dat lijkt me echt super vet. En ik ben me aan het verdiepen in een eigen domein. Hoe gaaf zou: ItsAllAboutMarly.nl zijn zonder blogspot ertussen?  Ook ga ik de komende maand meer items maken in samenwerking met andere bloggers of gewoon met vrienden. Dus zeker mijn site in de gaten houden!

Maar goed, dat waren even de noodzakelijke dingetjes. Laten we maar snel beginnen met de Tag. Ik heb nog nooit een Tag gedaan met iemand anders dus dit is ook nieuw voor mij. Maar ik vind het wel hartstikke leuk om te doen.

Categorie kleding

Wat heb je liever? Lange of korte mouwen? En waarom?
Korte mouwen. Bij het handen wassen worden mijn mouwen vaak nat, als ik lange mouwen draag. Dat is gewoon heel vervelend. Korte mouwen vind ik trouwens ook leuker staan. Lekker open, het doet me denken aan de zomer. 

Jurken of rokken? Wat zie je liever bij een meisje?
Jurken! Zolang het maar geen lange jurk is. Te kort hoeft natuurlijk ook niet.. Net boven of onder de knieën is heel leuk. =) Ook dit doet me weer aan de zomer denken, ik hou echt van de zomer, maar ook aan andere leuke dingen zoals gala's en andere belangrijke gebeurtenissen. Over rokjes; een aantal jaren terug waren spijkerrokjes helemaal in. Die vind ik echt niet leuk.


Streepjes of ruitjes?
*draagt een gestreept vest* Ik hou meer van strepen. Ruiten daar hou ik niet echt van, alleen als het op een leuke manier verwerkt is in een overhemd. Maar verder hoeft dat voor mij niet. Strepen vind ik er frisser uitzien.

Teenslippers of sandalen?
Als ik echt moet kiezen ga ik voor teenslippers. Ik draag het liefst gewoon niks of gewone schoenen. Sandalen vind ik zo nutteloos.. Ja, je voeten hebben iets meer lucht maar de onderkant van je voet blijft warm en vochtig in het warme weer..


Sjaals of hoedjes?
Sjaals. Maar dan wel bij meisjes, dat kan er best wel heel schattig uitzien. Hoedjes vind ik wat overdreven en eigenlijk nergens voor nodig. 


Oorknopjes of oorhangers bij meisjes?
Oorhangers kunnen het gezicht van een meisje echt heel aantrekkelijk maken. Fietsbanden vind ik daarin tegen niet in je oren horen, maar op de weg. Oorknopjes vind ik meer iets voor als je net je oren hebt laten prikken of voor mensen die meer op leeftijd zijn. 


En bedankt Stefan, ik draag momenteel knopjes in mijn oren.. Wil dat nou zeggen dat ik een bejaarde oma ben? =P

Kettingen of armbanden?
Kettingen hebben vaak een grotere betekenis. De meeste mensen die ik ken hebben er hangertjes aan die een grote betekenis hebben zoals een symbool of zelfs hun trouwring. Ikzelf heb een ketting van mijn vriendin gekregen die ik elke dag draag. Er hangt een plaatje aan waarop onze datum staat.

Hakken of platte schoenen?
Platte schoenen staat vele malen leuker. Veel speelser dan die verkrampte houdingen van sommige mensen die hakken dragen.. Ik ben zelf ook niet de langste dus laat die meiden maar lekker klein, haha. =) 

(Ter extra informatie. De heer Stefan is 1 meter 70. En 19 jaar.)

Jasje of vest?
Heel moeilijk.. Om te zien vind ik jasjes leuker. Maar voor het comfortabele vind ik een vest ook helemaal toppie. Het is ook maar net waar iemand zich prettig in voelt, dat straalt diegene namelijk ook uit. Als ik uiteindelijk zou moeten kiezen zou ik voor een vest gaan, omdat ik dat zelf lekkerder vind zitten. 

Categorie Make-up

Wat vind je tot nu toe van deze Tag?
Tot nu aan toe vind ik het wel interessant. 

Lipgloss of lipstick?
Lipgloss! Ik vind natuurlijke lippen echt vele malen aantrekkelijker dan een kleur lippenstift. Ik vind dat dat het uiterlijk van iemands lippen zeer negatief kan beïnvloeden.. Tevens bestaan er ook lipglossjes met smaak. Daar kan een jongen (zoals ik) ook van genieten.

Oké.. Had ik dit willen weten?
Je vroeg er zelf om.. =P

Oké genoeg over het uitwisselen van lipgloss. Next question!

Oh, wauw. Ik wou dat ik zulke smaakjes lipgloss had!. (Al ben ik bang dat ik het dan opeet..)

Mascara of eyeliner?
Mascara! Met iets vollere wimpers vind ik ogen mooi genoeg worden. Bovendien vind ik dat eyeliner bij veel meisjes gewoon niet staat. Maar misschien komt dat ook door het aanbrengen van desbetreffende zelf..

Klopt, ik ben ook een kluns met eyeliner.. Gelukkig heb ik het niet heel erg nodig. Ik heb al hele donkere wimpers en wenkbrauwen van mezelf. =)

Neutrale make-up of kleuren?
Neutraal. Ik ga het toch zeggen.. Maak van je gezicht alsjeblieft geen kleurplaat.. Maar goed sommige mensen gebruiken foundation alsof hun leven er van af hangt, van die strak geplamuurde gezichten zijn niet echt meer natuurlijk namelijk.


Categorie nagels

Lange of korte nagels?
Als je je nagels niet hebt gelakt, dan kort gevijld. Ik wilde kortgeknipt zeggen maar ik ben al een keer bijna met de dood bedreigd toen ik dat zei, want dat was 'heeel slecht' voor je nagels. Heb je ze gelakt? Oké oké, dan is iets langer prima. Maar ook hier word vaak overdreven. Vooral met lange nep nagels. Dat kan toch nooit praktisch zijn?

Ik knip mijn nagels ook gewoon.. Oeps.. =P

Lange nagels die niet gelakt zijn kunnen er soms inderdaad wat smerig uit zien met zwarte / grijze randen en zo. Maar voor nail art zijn lange / nep nagels wel heel erg mooi. 

Felgekleurd gelakt of donker?
Het verbaast mij hoe vrolijk sommige mensen hun nagels kunnen lakken. Dat kan mij gewoon blij maken vanbinnen, haha. Echt prachtig hoe ze dat voor elkaar krijgen. Op donkere nagels heb ik trouwens niks tegen. Vele vrienden van me (ook jongens haha!) dragen dat en dat is best chill. Als ik echt zou moeten kiezen zou ik voor felgekleurd gaan.

Met nail art of zonder?
Juist die nail art kan me verbazen, maar daar houdt het ook bij op. Doe mij maar gewoon één kleur om een beetje neutraal te blijven.
Volgens mij heb ik precies deze nagellak!.

Categorie haar

Krullend of stijl?
Vreselijk moeilijke vraag! Nu moet ik me voorstellen hoe een aantal leuke mensen eruit zien met krullend en stijl haar, haha. Ik denk toch dat krullend haar iets leuker is, maar dan niet van die minikrullen vind ik weer niet mooi, gewoon lekkere volle krullen! 


Een knot of een paardenstaart bij een meisje?
Een staart vind ik altijd beter dan een knot. Ja, een knot is soms vele malen praktischer (met harde wind..) maar een staart vind ik zoveel mooier. Losse haren vind ik echter wel het allerleukst, of komt dat nog?


Yeahh, that's a secret.


Schuifspeldjes of clipjes?
Schuifspeldjes. Voor sommige meiden is hun haar te .. ja.. Ik noem het voor nu maar even.. hopeloos om een schuifspeld in te verwerken. Maar ik vind het wel netter staan. Bij clipjes krijg ik meer het beeld van de basisschool..

Ehm, Stefan. Volgens mij noem je dat niet hopeloos maar gewoon heel dun haar, of enorme krullen of zo. Maar niet hopeloos. =P 

Lang of kort haar?
De definitie van lang en kort haar verschilt voor veel mensen, haha. Laat ik zeggen dat ik het kort vind als het op schouderhoogte hangt of korter is. Dat gezegd te hebben zeg ik meteen dat ik lang haar beter vind bij de meeste meisjes. Ja, ik kies voor lang haar. Maar ik wil er wel even bij zeggen dat kort haar bij sommige mensen echt super maar dan ook supermooi staat!

Licht of donkere haarkleur?
Alweer een hele lastige vraag! Eigenlijk maakt het voor mij niet. Het ligt bij mij meer aan de oogkleur die erbij zit. Maar daar gaat het nu even niet om. Ik ga uiteindelijk toch voor licht haar. Waarom ik daarvoor kies? Ik weet het dit keer eigenlijk niet. Maar mijn gevoel zegt dat.

Misschien heeft het iets met je vriendin te maken? =P
Dat zou zou heel goed kunnen. Er staat een foto van ons naast me dus ja.. 

Daar is hij dan eindelijk. De langverwachte vraag: Los of vast haar? We weten het antwoord inmiddels maar wil je er nog iets aan toevoegen?
Ik denk gewoon omdat het dan meer volume geeft om het gezicht en het beter past bij het postuur van een meisje. 

Categorie overig

Regen of zonneschijn?
Zon zon, ik hou van zon. Ik haat nat worden met mijn kleren aan.

Zomer of winter?
Dat zal niet moeilijk te raden zijn, denk ik. =)
Zomer!
Haha inderdaad. Dikke kleren, bevroren handen en voeten.. Bah.



Herfst of lente? ( Ik denk lente aangezien je regen haat.)
Ja, in de lente is er meer kans op zon en regenvrije periodes. 

En tot slot: Chocolade of vanille?
Overal chocolade behalve in ijs. Daarin vind ik chocolade iets te heftig en neem ik liever vanille.

Dat waren alle vragen die ik Stefan wilde stellen. Of nee, wacht!

Hoe vond je het om hieraan mee te werken?
Ik vond het wel erg lastig maar wel heel gezellig om dit met jouw te doen.

Nou, lastig of niet. Ik heb er in ieder geval niks van gemerkt. Want hij heeft het gewoon hartstikke goed gedaan. Zeg nou zelf, dit waren meisjesvragen. En hij heeft er een geheel eigen draai aan weten te geven en naar mijn mening is het een heel interessant artikel geworden. Dankjewel voor je hulp Stefan! En wie weet zien we je ooit nog eens terug in een volgend artikel. 

Ik hoop ook dat jullie het leuk vonden. Zoals ik al zei, ik ben van plan om vaker zulk soort artikelen te maken. Ik heb er zelfs een beetje de zomer van in mijn hoofd gekregen. Dus ik ga zo even lekker naar buiten toe. Het is heerlijk weer vandaag.

Wat gaan jullie dit weekend doen?

Liefs,
Mar 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten