vrijdag 7 maart 2014

Liebster Blog Tag.

Heey! Ik vond deze Tag bij Tedje en ik was eigenlijk al een tijdje op zoek naar zo'n soort Tag. Ik blog niet alleen zelf. Ik volg ook een aantal andere bloggers en YouTubers die ik beslist de moeite waard vind om met jullie te delen. Ja, ik weet het.. Eigenlijk mag ik in deze Tag alleen andere bloggers noemen. Maar ik ga ook Youtubers noemen. Lekker pûh! Nog even een opmerking: De volgorde is niet een volgorde van wie het beste is of zo, het is gewoon een willekeurige volgorde. Wat maar het eerste in me op komt.

1. Jiami
Jiami heeft haar eigen blog genaamd lifesplash. Je kunt naar haar site gaan door op haar naam te klikken. Ik ontdekte Jiami in het 'hoe overleef ik' - tijdschrift waarin zij haar eigenlijk column heeft. Ik had haar eerst veel ouder ingeschat maar ze is slechts VEERTIEN. Wat een talent! We kunnen zeker nog veel van haar verwachten als ze nu al is wat ze is. Jiami blogt over beauty, fashion en lifestyle. Zeker de moeite om een keertje op te kijken.

Lifesplash!

2. Teske
Zoals sommige mensen wel weten is Teske mijn favoriete blogger en YouTuber. Sommige beautyblogger hebben alles zo perfect eruit zien. Teske plaatst ook gewoon filmpjes in haar pyjama of als ze even wat minder charmant kijkt. Of gewoon een filmpje waarin ze wat kletst over van alles omdat ze het leuk vind om tegen een camera te praten. En dat vind ik zo leuk aan Teske.

Teske!

3. Tedje
Ik vind Tedje hartstikke goed omdat ze zich onderscheid van andere bloggers. Ze is dol op Tags en films. Ze houdt op haar blog bij welke films ze allemaal heeft gezien in welke maand. En ze doet heel veel Tags. Zij blogt eigenlijk over alles in haar leven. En dat vind ik leuk. 

Teddlicious!

De zusjes Lisa en Melanie maken supergrappige filmpjes over meidenproblemen. Er zitten soms echt handige tips in en verder kun je gewoon erom lachen. Hun YouTubekanaal is echt de moeite om een keertje te bekijken.

GirlsWorld Problems!

Dit waren mijn absolute favorieten! Wat zijn jouw favorieten Youtubers en bloggers? Je kunt het achterlaten in reactie's. 

Liefs, 
Mar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten