dinsdag 4 maart 2014

Tag: Get to know me.

Laat ik even een hele slechte eigenschap met jullie delen. Als ik een leuke Tag spot op een andere blog kan ik gewoon niet wachten tot de volgende dag. Ik moet en zal hem doen. Dus, vandaag spotte ik de 'Get to know me' - Tag op de blog van Tedje. Ik vond hem wel leuk. Want als je iemands blog volgt, is het ook leuk om diegene een beetje te leren kennen. Vooral omdat je dagelijks mee word genomen in diegene haar wereld. Dus.. Hier komt-ie. Lees verder if you want to know me.

Ben je naar iemand vernoemd?
Ja, naar mijn twee oma's. De ene heet Martje en de ander heet Anne en daar hebben ze dan Marianne van gemaakt. Ik heb mijn ene oma helaas nooit gekend en juist daarom vind ik het wel fijn dat ik ook naar haar vernoemd ben.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Ik zou het echt niet weten. Nee, serieus niet. Ik kan me er suf over piekeren maar ik weet het gewoon niet. Daar zou ik eigenlijk heel blij mee moeten zijn. Dat betekent dat ik al een tijdje niet gehuild heb. Of dat ik gewoon het geheugen van een zeef heb.

Heb je kinderen?
Uhhh.. Wow. Nee? Ik ben zestien, haha. Mijn hoofd staat daar nog lang niet naar. 

Als je een ander persoon was, zou je dan vrienden zijn met jezelf?
Oewh, haha. Dit is wel zo'n vraag die je aan het denken zet. Ik denk het op zich wel. Net zoals Tedje al zei, misschien komt dit arrogant over. Maar ik vind mezelf in het algemeen wel een aardig persoon. 

Ben je vaak sarcastisch?
Niet heel vaak maar ook niet heel weinig. Ik denk gemiddeld. Ik heb wel vaak sarcastische humor. En als ik chagrijnig ben maak ik ook wel eens sarcastische opmerkingen. Maar het valt wel mee.

Wil je ooit bungee-jumpen?
NEE. Daar ben ik echt niet het type voor. Daar maak je me ook niet blij mee.

Wat valt je als eerste op als je iemand ziet?
Ik denk dat ik het meest let op iemands haar en ogen. Ogen dat is logisch als je iemand aankijkt. En haar ja, dat is gewoon een tikje van mij of zo. Ook kijk ik vaak snel naar iemands nagels. Gewoon omdat ik zelf vaak met nagellak bezig ben en zo.

Wat voor kleur ogen heb je?
Blauw / grijs.

Horror films of films met een happily ever after?
Hapily ever after! Ik kan slecht tegen horrorfilms. Ik heb een keer eentje in de klas gekeken. Hoe heette hij ook alweer.. Oh ja, the ring! Nou, ik dacht toen ik die film zag: Oké dit kan ik. Maar 's avonds in bed was dat toch even anders..

Favoriete geur?
Ehm, ik heb niet echt een favoriete geur. Als er iets in de oven staat daar kan ik echt van genieten. En lavendel ruikt erg lekker. En tja, de geur van de lente lokt me op de één of andere manier naar buiten. Lekker toepasselijk op mijn vorige blog.

Zomer of winter?
Zomer!

Computer of televisie?
Computer denk ik. Ik vind televisie kijken ook leuk, maar ik doe het te weinig. En op mijn computer kan ik bloggen, haha. Bovendien ben ik slecht in niks doen. Ik ben slecht in naar een scherm kijken en gun mezelf vaak niet die tijd om even stil te zitten. Alleen maar te kijken, zeg maar. En op de computer kun je bezig zijn met van alles. Daarom heeft de computer mijn voorkeur.

Noem het meest verre land op waar jij ooit bent geweest?
Frankrijk.

Favoriete film?
Uhh... Ik heb geen favoriete film. 

Dit was mijn 'Get to know me' - Tag. Ik vond het leuk om te doen. Tedje heeft ook nog een 'Get to know me better' - Tag staan, dus wie weet.. Komt er ooit een deel twee. Vond jij dit een leuke Tag? Neem hem gerust over en laat de link naar je blog achter in de reacties. Dan zal ik zeker een kijkje nemen. :)

Liefs,
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten