zondag 2 maart 2014

Perfect to me.

Hey allemaal. Vandaag voel ik me eigenlijk helemaal niet zo lekker. Dus ik zat de hele dag een beetje: Wel bloggen, niet bloggen, wel bloggen? En het is dus wel bloggen geworden. Misschien is dit item minder leuk dan andere items maar dan weten jullie even hoe dat komt. Ik heb de hele dag al hoofdpijn en buikpijn en ja.. Ik hoop dat het morgen weer over is. Vandaag ga ik een item maken wat 'Perfect to me' heet. Het is een soort zelfgemaakte Tag waarin ik onderwerpen ga noemen en hoe het voor mij perfect zou zijn. Dingen waar ik niet helemaal tevreden over ben of die ik liever een beetje aan zou passen zodat het perfect zou zijn.  Nou ja, je moet het maar gewoon zien. Hier gaan we dan. ;)

Wat betreft de liefde..
Wat de liefde betreft zou mijn perfecte vriendje iemand zijn die me een speciaal gevoel geeft. Die me zo'n gelukkig gevoel geeft, gewoon zo'n golf van geluk door mijn hele lichaam. Wanneer ik weer zo iemand tegenkom waar ik zo van kan houden, dat zou voor mij perfect zijn. Het maakt me niet uit wat zijn haarkleur is of of hij een sixpack heeft. Als hij me maar dat ene gevoel kan geven. En ik hem. Dan ben ik gelukkig en dan is het voor mij perfect.

Wat betreft kleding..
Ik ben op het moment matig tevreden over mijn kledingstijl. Ik heb nog heel veel kleren van toen ik wat jonger was, waar ik nog steeds in pas. En dat vind ik afschuwelijk. Want broeken met wijde pijpen doe ik nu echt niet meer aan, zeg maar. Ik zou graag wat meer pastelkleuren willen hebben en wat meer rokjes en bloesjes. Als ik een wat meer volwassen kledingstijl zou kunnen hebben en toch een leuke kledingstijl die lekker girly is, dan zou dat perfect zijn in mijn ogen.

Wat het verleden betreft..
Ik ben er een groot voorstander van dat je het verleden achter je moet laten. Maar dan moet je het wel goed afsluiten, anders werkt dat niet. Ik zou sommige dingen graag beter afgesloten hebben dan ik heb gedaan. Dan zou het perfect zijn.

Wat familie betreft..
Ik ben dol op mijn familie maar ik zou het ze wat meer moeten laten merken. Vaker langsgaan en zo. En ik heb natuurlijk zoals iedereen wel eens ruzie met mijn ouders. Dat zou ik ook graag wat minder willen. Als het weer een beetje meer zoals vroeger zou zijn,vaker spelletjes doen en zo, zou het perfect zijn.

Wat betreft mijn vrienden..
Ik ben iemand die veel praat. En graag dingen vertelt die ze mee heeft gemaakt. Ik zou er eens meer op moeten letten dat zij misschien net zo graag iets willen vertellen. Dus minder zelf praten en meer luisteren.

Wat betreft nail art..
Zoals ik al eerder zijn zou ik liever wat langere nagels willen zodat ik meer ruimte heb voor mijn creaties, zeg maar. Ik ben bang dat ik me aan lange nagels ga irriteren en dat ze afbreken. Of dat er zwarte randjes onder komen. Ik zou lange nagels willen hebben waar ik me niet aan irriteer, haha.

Wat betreft een beste vriend..
Ik heb op het moment veel vriendinnen. Maar geen jongens beste vriend. En dat mis ik, want dat lijkt me best wel chill. Gewoon snacken en leuke dingen doen. Ik weet het, dat kan met een meisje ook. Maar ik ben van mening dat het met een jongen toch anders is. Ik wil gewoon een boy best friend. Dat is nice.

Wat betreft logeren..
Ik wil vaker slaapfeestjes organiseren. En dan ook echt slaapfeestjes. Laat slapen, eten eten eten, slaapzakken in zo'n cirkel met de hoofden bij elkaar.. Lijkt me leuk. En dan heel laat slapen en allemaal meidendingen doen zoals doen durf of de waarheid en elkaar opmaken met een blinddoek voor. En noem maar op.

Wat betreft mijn lichaam..
Ik ben over het algemeen redelijk tevreden. Ik ga ook niet zeggen over welke dingen ik niet tevreden ben. Want waarschijnlijk vallen ze jullie niet eens op. En als ik ze vertel gaan jullie er juist op letten. Dus helaas pindakaas. Maar goed, ik ben redelijk tevreden en tuurlijk het is niet perfect! Maar er is niet iets waar ik zo erg mee zit dat ik er ongelukkig van word of zo.

Wat betreft mijn blog..
Ik ben dol op mijn blog en ik word er heel gelukkig van. Dus in dat opzicht is het al perfect. Ik zou alleen graag wat bekender willen zijn en misschien ooit een eigen domein kopen. Dus geen blogspot.nl maar gewoon ItsAllAboutMarly.nl zeg maar. Wauw, dat zou geweldig zijn. Voorlopig even blijven dromen.

Wat betreft mijn karakter..
Ik ben erg koppig. Ik moet meer van andere mensen aan nemen. En soms kan mijn stemming opeens omslaan van vrolijk naar chagrijnig en andersom. Ik zou graag minder gevoelig zijn en iets minder koppig. Maar ik denk dat ik met beide eigenschappen zal moeten leven. Natuurlijk kan ik er wel op een goede manier mee omgaan en van dingen leren.

Wat betreft mijn slaapkamer..
Mijn slaapkamer is echt een klein paradijsje. Het is precies zoals ik wil. Ik wil graag mijn ouders bedanken voor het schilderen van mijn kamer. Alleen zou ik graag een klein bankje in mijn kamer willen en een klein tafeltje met een etagère en wat tijdschriften. Helaas past dat niet.  

Wat betreft eten..
Ik denk dat eten wel iets leuker en origineler kan dan ik doe. Ik neem naar school gewoon boterhammen mee. Maar waarom neem ik nooit een pannenkoek of een appel mee? Ik bedoel maar.. We kunnen veel gevarieerder en leuker eten dan we doen. Het leven hoeft niet elke dag het zelfde te zijn, het is net wat je er zelf van maakt. Dus ja, dat vind ik dus.. Eten kan gevarieerder. Eigenlijk kan alles wel wat gevarieerder. Maar meestal proberen we te weinig nieuwe dingen uit.

Dit lijkt me wel een goede afsluiter voor vandaag. Wie weet heb ik je nu geïnspireerd om vaker iets nieuws uit te proberen, haha. Ik vond het nog wel redelijk goed gaan, voor dat ik me helemaal niet goed voel. Ik voel me nu zelfs beters, nadat ik even geblogd heb. Mijn blog is goed voor mijn stemming. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden.

Liefs,
Mar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten