dinsdag 4 maart 2014

Spring!

Heey allemaal. Sorry dat ik gister niks gepost heb. Ik heb het wel meerdere malen geprobeerd maar het lukte me gewoon niet. Ik weet niet wat dat precies was. Waarschijnlijk was ik gewoon heel erg moe. Maar vandaag ben ik er weer! Het is heerlijk weer buiten dus ik dacht.. Waarom niet een Spring- Tag? Ik weet het.. Ik kom heel vaak met Tags. Maar ja, dat is dan maar even zo. Tags zijn gewoon superleuk. Gisteren heb ik al een beetje 'research' gedaan naar een leuke Spring- Tag. Ik heb wel de I♥Spring - Tag gevonden, alleen die bestond voornamelijk uit beauty-vragen. En ja, ik ben niet goed in make-up merken en dat soort dingen. Dus dat is voor mij niet echt leuk om te doen en voor jullie niet fijn om te lezen. Duss daarom heb ik besloten zelf een Spring- Tag te maken. Ik word zo vrolijk van het lente zonnetje. Dan heb ik ook gewoon meer zin in de dag en om naar buiten te gaan en zo. Maar goed, mijn Tag.

Oké nu heb ik inmiddels een tweede poging gedaan om iets op internet te vinden.. Maar echt alleen maar beauty. En daar kan ik niet zoveel mee.. Dan ben ik snel uitgepraat. Dan maar zelf wat dingen verzinnen.

Oh ja, voor ik begin heb ik nog een mededeling. Er zit weer een nieuwe serie aan te komen. Jajaaa. ^^ Dit keer zal de serie: 'The challenge' heten. Ik zal er later nog meer over vertellen. Dus als je nieuwsgierig bent, houd dan vooral mijn blog in de gaten.

Spring! - Tag


Hou je van de lente?
Absoluut! Het is mijn lievelingsseizoen. Ik vind de zomer ook erg leuk maar ik denk dat ik de lente toch net ietsje meer vind hebben. In de zomer is het soms weer zo warm dat je ook nergens zin in hebt, en in de lente lijkt de wereld tot leven te komen. Iedereen gaat naar buiten en word helemaal vrolijk van de zon en de geur van de lente. 

Wat is je favoriete chocola in de lente?
Paaseitjes! Melk paaseitjes, geen twijfel over mogelijk. Ik kan zo in één keer zakje leegeten. Dat doe ik meestal niet want dat vind ik dan later weer zonde. Maar echt, een lente zonder paaseitjes kan er bij mij niet in.

Wat is jouw lievelingsoutfit in de lente?
Ik heb niet echt een lievelingsoutfit. Wel ben ik altijd superblij als ik mijn zomerkleding weer uit de kast kan halen. Ik heb best wel een hekel aan winterjassen en winterkleding. Ik voel me altijd zo'n dikke Eskimo in een winterjas en veel winterkleding van mij is zwart. Ik heb nu net een nieuwe zomerjas gekocht, en kan niet wachten tot ik die kan dragen. Verder heb ik in mijn zomerkledingkast echt zoveel leukere kleren hangen dan in mijn winterkast, zeg maar. Ik ben echt een beetje hemdjes verslaafd. Dus ik heb hemdjes in alle soorten en maten. En in de winter, tja.. Ik zie de lente ook wel wat als een voorbereiding op de zomer. Hoe meer ik in de lente buiten fiets of ijsjes haal, hoe meer ik zin krijg in de zomer.


Wat doe jij meestal aan Pasen?
We doen niet echt iets aan Pasen. Wel hebben we paaseitjes of koekjes in huis. Of decoratiedingen. Vroeger ging ik altijd met kinderen van de buurt paaseitjes zoeken. Nu doen we er niet echt iets aan, behalve een paasontbijt. En misschien dat ik een taart bak in het thema Pasen.

Bij welke kleur denk je aan de lente?
Bij pastelkleuren. Dat vind ik echt lente- achtig. Voor mensen die niet weten wat pastelkleuren zijn, ik heb een heel goed plaatje gevonden. Die zal ik hier wel even bij plaatsen. Ik heb een broek met bloemetjes waar bijna al die pastelkleuren in voor komen. Die broek vind ik echt lente- achtig en die ga ik ook zo snel mogelijk weer dragen. Nu ik erover denk heb ik best veel lentekleding. Het moet dus gauw ietsje warmer worden.


Nog even zomaar een dingetje. Mijn oma was ook dol op pastelkleuren. Ik ga dat ook steeds meer leuk vinden. Vroeger droeg ik echt hele felle kleuren maar nu ben ik ook een groot fan van pastel. Mijn vader vertelde laatst dat mijn oma daar ook dol op was. Ik heb mijn oma nooit gekend, vandaar..



Wat vind je het lekkerst om te eten in de lente?
Sla met een burger en aardappeltjes denk ik. Gewoon omdat ik dat lekker vind om te eten als het wat mooi weer is. En natuurlijk het eerste ijsje halen en gewoon ergens naar toe fietsen en dan naar de snackbar. Of kibbeling. Ik hou van kibbeling. Samen met vissticks is dat meteen de enigste vis die ik lust. Ik vind zalm echt smerig. Alhoewel hij in een quiche best lekker kan zijn.

Heb je ook een mooiste herinnering aan de lente?
Ik heb veel mooie herinneringen aan wanneer het lekker weer was. Maar ik weet niet of dat allemaal in de lente was. En van al die herinneringen heb ik niet één mooiste, dus ja.

Als het mooi weer is en je wilt naar buiten, wat wil je dan buiten gaan doen?
Ik wil eigenlijk altijd te fietsen. Ik vind fietsen heerlijk. En vandaag had ik de neiging om te gaan picknicken. Dat was wel apart. Maar ja. Ik wil eigenlijk gewoon fietsen en fietsen.. Ik baalde als een stekker toen we weer naar huis moesten. Ik vind het heerlijk.

Heb je ook een favoriete 'Spring quote' ?
Ik kende er niet zoveel dus daarom heb ik even op google gezocht. Daar heb ik nog wel wat mooie op gevonden. Die zal ik hier in dit item nog even tussendoor plaatsen. Zelf heb ik vandaag bedacht: 'Door de lente komt de wereld tot leven'. En dat is ook wel zo. Dat kwam opeens in me op. Dus dat is mijn favoriet.

Dat lijkt me een mooi einde van deze 'Spring- Tag'. 

Door de lente komt de wereld tot leven. 

Mooi, om even over na te denken. Ik vond het erg leuk om deze Tag te maken. Ik word vrolijk van de lente. Jij ook? Je kunt het achterlaten in de reactie's. 

Liefs,
Mar 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten