woensdag 24 december 2014

Planning kerstvakantie

Heey allemaal! Ik wil in de kerstvakantie de planning een klein beetje omgooien. Deze nieuwe planning bevalt me heel goed maar ik merk dat ik rond deze tijd van het jaar toch een beetje er van af wil wijken. Daarom zal de planning voor de komende twee weken als volgt zijn:

✩ Eén van de kerstdagen komt er een personal update online.
✩ Zaterdag zal er een artikel in samenwerking met iemand anders komen.
✩ Zondag komt er een filmrecensie online.
✩ Maandag of dinsdag komt er een artikel in samenwerking met iemand anders.
✩ Woensdag komt er een kort jaaroverzicht online.
✩ Donderdag wens ik jullie allemaal een gelukkig nieuw jaar.

Dit is wat er sowieso vast staat. Voor de rest kan er zo nu en dan een artikel die bij die dag hoort online komen. Maar omdat ik vind dat rond deze tijd van het jaar sowieso deze artikelen online moeten komen, geef ik deze eventjes voorrang. Vanaf maandag 5 januari is het schema weer normaal.

Dit wilde ik eventjes met jullie delen. Ik wens jullie allemaal een hele prettige kerst! Geniet ervan. 

Liefs,
Mar 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten