maandag 1 december 2014

December goals

Heey allemaal! Ik wilde vandaag gaan kijken of mijn november goals gelukt waren en daarna mijn december goals opstellen. Alleen.. Ik heb dus nooit een blog item over november goals gemaakt. De laatste was 'My October goals' en dat is gewoon echt lang geleden. Twee maanden.. Daarom bespreek ik in dit item wel kort mijn October goals, maar ga ik er niet te diep op in. Daarna ga ik nieuwe doelen bedenken. c:



❤ Een topdag van mijn verjaardag maken.
Yes, it was absolutely great. Op school rondlopen met een trommel vol appelcupcakes. Ik had nog over toen ik de klas had getrakteerd dus heb ik de laatste gewoon random aan mensen gegeven die ik tegenkwam. Ik heb leuke cadeautjes gekregen, veel Disney en leuke visite gehad. Voor alle mensen die op mijn verjaardag waren. Thank you!

❤ Leuke activiteiten plannen in de herfstvakantie maar ook bijtanken.
Pff, dit weet ik echt niet. Long time ago.. Ik heb een leuke vakantie gehad, maar wat ik precies gedaan heb..? Ik weet alleen nog dat ik cupcakes en koekjes heb gemaakt met vriendinnen. En dat die koekjes compleet zwart en oneetbaar waren doordat we tijd vergaten.

❤ Een band opbouwen met mijn nieuwe klas.
Toen ik dit doel stelde, was alles nog vrij nieuw. Nu kan ik het goed met mijn klasgenoten vinden en voelt het echt als een soort veilige groep. Doel gehaald dus. c:

❤ Mijn kat opvoeden.
Tja.. Mijn kat is nog steeds megadruk en maakt er een hobby van om in de gordijnen te hangen. Toch heeft hij ook heel veel lieve momenten en ben ik dol op hem. Ik geloof dat hij langzaam wel leert wat wel en niet mag.

Goed, al met al zijn mijn doelen van oktober wel geslaagd. Nu is het tijd voor nieuwe doelen. 

Naar mezelf luisteren.
Er is niks mis met andere mensen helpen. Maar je moet ook naar jezelf luisteren. En daar wil ik deze maand heel erg mee bezig gaan. Aan mijn toekomst werken en doen wat voor mij goed voelt en wat ik leuk vind.

Een sfeervolle kerstvakantie beleven.
Naar de kerstnachtdienst, kerstkransjes eten, wandelen in de sneeuw ( als die er ligt) en de kerstboom optuigen.. Zulke dingen geven mij echt het ultieme kerstgevoel. Warme thee of chocolademelk drinken, met de familie bij elkaar zitten en dankbaar zijn. Dankbaar voor wat je hebt. Ook wil ik deze kerstvakantie iets goeds doen. Ik weet nog niet precies wat. Dat is dus ook iets moois om uit te zoeken.

Weer een middag afspreken met al mijn vriendinnen.
Het was met mijn feestje zo gezellig. I'll do it again? Lijkt me echt heel gezellig. Ik vraag me alleen af of het in deze drukke decembermaand gaat lukken. Het lijkt me gewoon heel leuk om met zijn allen het jaar af te sluiten.

Sparen.
Elke week een bepaald bedrag wegleggen en niet uitgeven. Goed plan, zeer goed plan. Dan kan ik tenminste een souvenir kopen als ik naar Disneyland ga.

Goed, dit worden mijn doelen voor de komende maand. Wat is jouw doel deze laatste maand van 2014? Ik voeg er nog één doel aan toe. Ik wil weer iedere dag bloggen. Of sowieso 1x in de 2 dagen. It brings so much happiness. Voor mij, maar ook een aantal mensen die het lezen. Mar is back. :)

xxMar 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten