woensdag 7 mei 2014

GTST Tag.

Heey allemaal! Sorry, sorry, sorry. ItsAllAboutMarly ligt een klein beetje stil vanwege drukte. Ik ben op het moment ziek waardoor ik de helft van mijn afspraken af moet zeggen. Ik probeer nog wel zoveel mogelijk overal naartoe te gaan maar als ik dan thuis kom, ben ik echt kapot. Gister heb ik wel een artikel gepost op Life With This Sisters maar voor een tweede artikel had ik geen puf meer. Ik vind het eerlijk gezegd heel fijn om een tweede blog te hebben. Nu kan ik het soort artikelen een beetje opsplitsen en dingen die minder goed bij ItsAllAboutMarly passen lekker daar doen. Soms is het best lastig om in te schatten welk artikel nou beter bij welke blog past, maar oké. ItsAllAboutMarly is gewoon mijn wereldje. ItsAllAboutMarly ben ik op papier. Nou ja, papier.. Internet. Maar jullie snappen wel wat ik bedoel. Dit is mijn wereldje, hier kan ik alles kwijt. Gewoon alles wat me bezig houdt. Life With This Sisters is gewoon puur lifestyle. Tips om je leven als meisje nog wat leuker te maken.  

Maar  goed, vandaag wilde ik weer een zelfbedachte Tag gaan doen omdat ik erachter ben gekomen dat ik naast bestaande Tags, het ook enorm leuk vind om zelf vragen te bedenken. Dit keer ga ik een Tag doen die volgens mij nog helemaal niet bestaat. Ik ga een Tag maken over GTST. Het risico hieraan is dat niet iedereen GTST kijkt. Hoe maak je zo'n Tag dan leuk voor een groot publiek? Dat is de uitdaging die ik vandaag aanneem.

Ga jij door het vuur voor de mensen van wie je houdt? - Aysen.
Ik denk het wel. Als iemand iets over iemand uit mijn familie zegt of mijn familie verkeerd behandeld kan ik heel erg kwaad worden. Maar of ik dan echt diegene laat boeten? Nee, zover ga ik ook weer niet. Maar ik kom wel op voor de mensen van wie ik houd.

Geloof jij dat als er eens echte liefde tussen twee mensen is geweest dat altijd een beetje zo zal blijven? - Ludo en Janine.
Ehm.. Dat hangt er vanaf.  Ik heb eigenlijk geen idee. Ik denk dat sowieso een allereerste liefde speciaal blijft. Die houdt een speciaal plekje in je hart. Maar verder.. Als je uit elkaar bent, heb je eerst liefdesverdriet. Maar dat slijt. Je kunt het je eerst niet voorstellen maar na een tijdje voelt diegene misschien wel als een vreemde. Ik geloof wel dat er exen zijn die altijd iets speciaals voor elkaar blijven voelen. Maar ik denk niet dat dat bij elke relatie zo is.




Heb jij ooit iets raars gedaan uit jaloezie? - Wiet.
Ehm.. Ik ben niet een heel erg jaloers type. Als je een relatie hebt moet je elkaar vertrouwen. En als je dat niet kunt, waarom heb je dan een relatie? Het klinkt hard, maar zo is het wel. Pas als een jongen tegen mij geheimzinnig gaat doen over zijn telefoon, dan word ik achterdochtig. Maar dat is ook wel logisch. En of ik ooit iets raars heb gedaan uit jaloezie? Pfoe, ik heb wel een keer op de telefoon van mijn toenmalige vriendje gekeken omdat ik daar nooit op mocht en hij heel fel reageerde. Maar ik denk dat elke vrouw in die situatie achterdocht had gekregen.

Zou jij liegen voor een goede vriend? - Nuran.
Dat hangt er vanaf waar het over gaat. Ik zou niet tegen de politie liegen als ik weet dat mijn vriend of vriendin iets ergs heeft gedaan. Hoe goed onze vriendschap ook is. Als zij iets hebben gedaan wat niet kan, zullen de gevolgen daarvan onder ogen moeten zien. Maar als het iets kleins is om diegene te beschermen, dan wel. Maar dan moet je echt aan hele kleine dingen denken. Stel, een vriendin vindt een jongen leuk. Andere mensen vragen aan mij of zij hem leuk vind. Ik weet dat ze haar ermee gaan pesten als ze het weten. Dan zou ik liegen. 




Bemoei jij je altijd met andermans problemen en weet je het altijd beter? - Julia.
Nee. Ik bemoei me niet met andermans problemen tenzij mensen naar me toe komen en me advies vragen. Ik weet het wel vaak beter of wil graag het laatste woord hebben. Maar het is nu eenmaal zo dat andere mensen altijd makkelijker iets kunnen zeggen, dan diegene zelf. Hoe leg ik dat uit? Stel, je bent verliefd op een jongen. Echt verliefd. En hij liegt een paar tegen je. Al je vriendinnen zeggen: "Dumpen." Alleen jij houdt van hem.. Het is als derde persoon altijd makkelijker om iets te adviseren, terwijl als je zelf in de situatie zat, het een stuk moeilijker zou zijn geweest.

Ben je gelovig? - Sjors.
Ik geloof wel maar ik ga niet naar de kerk. Verder ben ik nog een beetje voor mezelf aan het uitzoeken wat ik precies geloof. Maar ik geloof wel in god. 

Heb jij wel eens iets gedaan in een moment van blinde woede? - Rik.
Jawel. Geen verschrikkelijk erge dingen. Maar ik ben wel een keer zo kwaad op iemand geweest dat ik gewoon niet meer helder kon denken en diegene van alles naar het hoofd gooide. Dat is één keertje gebeurd en diegene had ook wel echt iets gedaan wat niet kon.

Ben jij wel eens te enthousiast over iets? - Lucas.
Soms ben ik heel vrolijk als andere mensen chagrijnig zijn. Dat botst dan wel een beetje. Want dan praat ik gewoon vrolijk honderduit terwijl de mensen om me heen een donderwolk humeur hebben.



Ben jij snel verliefd als iemand aardig tegen je doet? - Rikki.
Vroeger wel. Op de basisschool, haha. Toen hoefde maar iemand aardig te doen en ik vond diegene 'leuk'. Tot zover basisschoolliefde echte liefde is. Nu is dat niet zo. Ik vind wel snel mensen leuk maar er is maar één iemand die daar echt bovenuit steekt. Waar ik echt speciale gevoelens voor heb. Die als ik met hem ben al mijn zorgen laat verdwijnen door er alleen maar te zijn. Die een dikke glimlach op mijn gezicht veroorzaakt als ik over hem praat. Stefan.

Vlucht jij naar een ander als het in je eigen relatie niet goed gaat? - Anton.
Nee. Ik ben erg trouw en ik ben bereid te vechten voor een relatie. Zolang die ander ook bereid is om voor mij te vechten. 

Hoever ga jij om te bereiken wat je wilt? - Maxime.
Als ik echt iets wil bereiken heb ik daar wel veel over en ik kan soms net iets te lang doordrammen. Maar ik zou niet liegen of mensen manipuleren. Ik heb ervaring met mensen die dat doen en dat vind ik echt triest.

Laat jij anderen jouw problemen oplossen? - Ludo.
Ja en nee. Als ik ergens niet uitkom vraag ik om hulp. Maar ik laat niet iemand anders mijn shit opknappen. Dat doe ik zelf.

Wil jij graag uniek zijn? - Nina.
Ja, ik heb heel erg het gevoel dat ik anders wil zijn anderen. Want mensen die anders zijn vallen op. Net zoals Jiami schrijft op haar blog, er zijn wel 1305823572333525202 blogs. Maar slechts een paar honderd springen er echt uit. Waarom? Omdat ze laten zien dat ze anders zijn dan die anderen. Verder kopieer ik niet graag. En word ik niet graag gekopieerd. Ik ben gewoon mezelf. En daarvan is er maar één. En dat moet vooral zo blijven.


Dit waren de vragen! Ik vond het heel leuk om bij de personages een vraag te bedenken. Ik denk dat het me ook wel is gelukt om deze Tag ook leuk te maken voor mensen die geen GTST kijken. Wat vond jij ervan? Laat het me weten!

Liefs,
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten