woensdag 28 mei 2014

Aanraders: Tv & Film. #1

Heey allemaal! Ik ben zelf dol op Tv- series en films. Vandaag raad ik jullie een aantal Tv- series en films aan. Dit is een nieuwe serie. Anders dan andere series volgen de delen elkaar niet snel op. Ik maak gewoon zo nu en dan een 'Aanraders: Tv & Film' - artikel. Het is denk ik juist leuk als er wat tijd tussen zit. Dan zijn er weer nieuwe dingen op Tv of heb ik nieuwe dingen ontdekt. =) Maar vandaag dus mijn eerste 'Aanraders: Tv & Film'.  Veel leesplezier!


1. Celblok H
 Celblok H is een serie over een vrouwengevangenis. Suus woont samen met haar man en dochter Noortje. Haar man behandelt haar slecht en verkracht haar. Ze wordt continue door hem getreiterd en dat drijft haar tot waanzin. Ze doet een poging om hem te vermoorden. Dat mislukt en ondanks haar man tegen de politie beweerd dat hij zichzelf van het leven wilde beroven, wordt Suus in een vrouwengevangenis geplaatst. Daar moet ze zien te overleven tussen de andere vrouwen. Hoe red ze zich in zo'n harde wereld? Zal ze zichzelf blijven of haar grenzen verstellen?

Bekende acteurs / actrices: 
- Isa Hoes ( O.a. bekend van Lieve Liza en GTST)
- Inge Ipenburg ( O.a. bekend als Martine Hafkamp in GTST)
- Eva van de Wijdeven ( O.a. bekend als Desie uit Dunya en Desie)

Genre: Drama / crime.
Spanningsgraad 0 tot 10: 9. Er gebeuren heftige dingen in de serie. Echt hele heftige dingen waar je als kijker versteld van staat. Maar wel een hele mooie serie.
Te zien op: Momenteel is seizoen 1 net afgelopen. Het was te zien op SBS 6. Ik denk dat er nog wel een seizoen 2 van komt en van seizoen 1 is inmiddels een DVD- box.


2. Sam and Cat
Sam and Cat is een grappige serie waarin Sam (Jeanette Mc Curdy) uit ICarly en Cat (Ariana Grande) uit Victorious samen hun eigen show hebben. Ze hebben hun eigen babysitters- service en wonen samen in hetzelfde huis. Het is een grappige serie, vooral omdat Sam en Cat echt uitersten zijn. Cat is lieflijk, roze en soms een beetje dom. Sam is juist stoer, een rebel en nergens bang voor. Dag en nacht verschil. Heel leuk om te zien. 

Bekende acteurs / actrices: Ja.. Jeanette Mc Curdy en Ariana Grande duss.. :3
Genre: Komedie.
Spanningsgraad 0 tot 10: Totaal niet spannend. Gewoon leuk en grappig. Een heel relaxed programma.
Te zien op: Nickelodeon.


3. Pretty Woman
De rijke zakenman Edward neemt de prostituee Vivian mee naar zijn hotel. Hij is zo van haar gecharmeerd dat hij haar voor zijn hele verblijf in Los Angeles inhuurt. Ze leren veel van elkaar. Edward hoe hij een beter mens moet zijn en Vivian hoe ze zich als een dame moet gedragen. Ze worden verliefd op elkaar, maar een relatie tussen hen lijkt onmogelijk.

Bekende acteurs / actrices: 
- Julia Roberts.
- Richard Gere.
Genre: Romantische komedie.
Spanningsgraad 0 tot 10: 6. 

Dit waren mijn drie aanraders van vandaag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik vond het erg leuk om te maken.

Liefs, 
Mar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten