maandag 12 mei 2014

Tag: High School Musical Inspirated.

Heey allemaal! Vandaag ga ik weer eens een zelfbedachte Tag doen. Ik vind het tegenwoordig erg leuk om zelf Tags te bedenken omdat in bestaande Tags vragen vaak op elkaar lijken. En ik heb zowat elke bestaande Tag al gehad. Ik vind het erg leuk om Tags te maken op TV- series of films. Ik heb al een 'GTST Tag' en een 'Walt Disney Tag' gemaakt. Vandaag ga ik een Tag doen die geïnspireerd is op 'High School Musical' ook wel bekend als 'HSM'. 'HSM' was erg populair toen ik in groep acht zat. Ik zal ook hier proberen de vragen zo te maken dat het ook voor mensn die 'HSM' niet kennen leuk is om te lezen. Oké let's do this!

Ben jij populair? - Sharpay.
Nee. Ik heb gewoon mijn vrienden. Maar verder niet. En dat hoeft van mij ook niet persee. Liever een aantal goede vrienden dan heel veel mensen die achter mijn rug om praten.



Heb jij wel eens dat je iets zelf eigenlijk niet wilt maar andere mensen dat aan je opdringen? - Troy.
Jawel. Alleen ik ga er nooit in mee. Ik luister naar adviezen van andere mensen, maar maak uiteindelijk mijn eigen keuzes. Omdat ik weet dat dat het beste is. Je moet niet een school of sport kiezen vanwege wat anderen vinden. Luister naar je eigen hart.

Vind jij het moeilijk om ergens opnieuw te beginnen als je niemand kent? - Gabriella.
Nee. Ik vind dat je in je leven zo nu en dan toe bent aan iets nieuws. En met contact leggen met nieuwe mensen, daar heb ik niet zoveel problemen mee. Ik voel me best snel ergens thuis en het duurt niet lang voor ik mijn draai heb gevonden.



Ben jij muzikaal? - Kelsey.
Ik heb zo'n vijf jaar op dwarsfluit- les gezeten en vind zingen en dansen wel leuk. Maar mijn passie is niet muziek. Zover gaat het niet. Eerder een hobby.

Gaat vriendschap voor jouw boven alles? - Chad.
Nee. Ik bedoel, je hebt ook andere dingen zoals: Dromen, liefde, familie.. Maar echte vrienden zijn wel heel erg belangrijk voor me. En ik ben ook bereid mijn best te doen voor een vriendschap. Zolang dat maar wederzijds is. Want je kunt wel in je eentje heel trouw gaan zijn. Maar als het van één kant komt.. Tja. Daar heb je ook niks aan.

Als iemand waar je omgeeft ruzie heeft met iemand die je niet kent, wiens kant kies je dan? - Ryan.
Ik zou niet meteen de kant kiezen van degene waar ik om geef, maar zou beide kanten willen horen. Want ook al ben je bevriend met iemand.. Dat betekent niet dat diegene geen fouten kan maken. Ik zou nooit zomaar klakkeloos achter iemand gaan staan.

Neem jij graag de leiding? - Taylor.
Uhm.. Ja en nee. Ik ben niet iemand die altijd op de voorgrond moet staan, maar op zich neem ik wel graag de leiding. Taken verdelen en een beetje de boel regelen en zo.

Ben jij hecht met je klas? - Algemeen.
Niet echt. Ik heb wel een aantal goede vrienden in mijn klas, maar we zijn niet bijzonder hecht of zo.

Hou jij van toneel? - Sharpay & Ryan.
Jaa! <3 Ik vind het superleuk om dingen uit te beelden. Vandaag deden we het moordspel. Dat was wel heel leuk. Ik mocht het samen met een ander meisje bedenken. We hadden als moordenaar Sneeuwwitje, als locatie een berg en als wapen een zaag. Nou Sneeuwwitje was zo leuk om uit te beelden, haha. 

Dit waren alle vragen. Het is niet zo'n lange Tag omdat ik best wel een lange dag heb gehad. 08.30 tot 17.00. Maar ik hoop dat jullie het wel leuk vonden. Ik vond het wel leuk om deze Tag te maken. Overnemen mag. Laat dan wel even de link naar je blog achter in reacties zodat ik hem ook kan lezen. Vind ik leuk. =)

Liefs,
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten