maandag 5 mei 2014

Personal Update: Mijn weekend.

Heey! Ik ben er weer na een heel weekend onaangekondigd weg te zijn geweest. Mocht je je afvragen of ItsAllAboutMarly was gestopt: Dat is het niet. Integendeel. Ik ga er nu weer met frisse moed tegen aan. Afgelopen weekend had ik een erg druk weekend. Mijn vierjarige nichtje was hier van vrijdagavond tot zondagavond te logeren. En dat was mijn familie niet meer gewend, zo'n kleintje. Ik ben enigskind en dus zijn mijn ouders al zo'n twaalf jaar niet meer gewend aan een kleuter in huis. Het eerste wat flink wennen was is de tijd waarop een kind van vier wakker word. Mijn tante had ons al licht voorbereid op 7:00 uur 's ochtends. Zaterdagochtend werd ik wakker en keek ik op mijn wekker. Ik was nog wat slaperig en zag 08:20 staan. Ik was even vergeten dat mijn nichtje bij ons logeerde. Mijn wekker zou om 08.20 af gaan maar er gebeurde niks. Dat vond ik nogal raar. Toen hoorde ik mijn nichtje zingen. 'Let it go' van 'Frozen'. Ik heb dat liedje echt te vaak gehoord dit weekend. Ik ging even uit bed en toen ik terug kwam in mijn kamer zag ik dat het niet 08:20 was  geweest maar 06:20. Ooohh. Toen ben ik maar weer gaan slapen en toen het 08.00 uur was ben ik van bed af gegaan.

Afgelopen zaterdagochtend heb ik veel meer dingen gedaan dan de afgelopen jaren in alle zaterdagochtenden bij elkaar. Ik heb piraatje gespeeld met mijn nichtje in het speeltuintje in de buurt, een kwarktaart gemaakt ( Dr. Oetker, speculaas kwarktaart ), spelletjes gespeeld met mijn nichtje.. Toen de halve ochtend voorbij was haalden we Stefan op. Hij zou de hele dag bij ons zijn. We hebben gevoetbald, in het bos gewandeld en met de hele familie pannenkoeken gegeten. Zaterdagavond rond 20.30 hebben we Stefan weer thuisgebracht. Was een topdag.

Gisteren heb ik meer films gezien op één dag dan normaal in een week. We hebben 'Barbie en de magie van de regenboog' dit weekend drie keer gezien. Mijn nichtje is helemaal verliefd op die film. Op een gegeven moment werd ik er wel een beetje gek van. Het is me vroeger nooit opgevallen maar wat galmt die film. Ik werd er zaterdagochtend om 08.00 uur mee wakker. Ik dacht: Wat gebeurd daar beneden? Je denkt nu waarschijnlijk: Huh? Maar ik zal de trailer even bij het artikel zetten dan snappen jullie het wel wat ik met het galmen bedoel.



Verder hebben we 'Frozen' en 'Tinkerbell' gekeken. Ik heb mijn nichtjes nagels gelakt, wat trouwens een hele kunst was omdat ze geen seconde stil zit, en we hebben een ijsje gehaald. Ik had mijn laptop voor de zekerheid boven neergezet, zodat ze daar niet aan kon komen. Ik heb dit weekend gewoon een beetje van het weekend genoten zonder mijn laptop aan te raken. Gek genoeg heb ik hem niet eens zo erg gemist. Mijn blog wel. Tuurlijk mijn blog wel, maar verder niet echt. =)


In ieder geval: Ik heb een topweekend gehad. Dit was even een Personal Update. Wat hebben jullie dit weekend gedaan? Ik denk dat ik vandaag maar heel erg rustig aan ga doen. Ik ben ondanks het leuke drukke weekend een beetje ziek. Gister heb ik overgegeven en zo. Zaterdag een beetje verhoging. Dus maar even een dagje rust voor morgen alles weer begint.

Liefs,
Mar 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten