donderdag 15 mei 2014

Tan lines Tag!

Hoi allemaal! Vandaag wil ik een lekker zomerse Tag doen. Ik vond hem op de blog van Femke . Door de vragen kreeg ik helemaal een zomergevoel. God, wat heb ik een zin in de zomer. Korte broeken, koude drankjes, de geur van zonnebrandcrème.. :3 Wil jij ook een zomergevoel? Lees dan vooral snel verder, haha.

1. Een huis aan het strand of een huis bij een meer?
Hm.. Ik weet het echt niet. Een huis aan het strand is nice. Maar woon je dan in de duinen? Of moet ik het voor me zien als een soort strandpaviljoen? Ik heb veel met het strand maar in een bos bij een meer wonen is ook wel mooi. ARGH. Ik kan echt niet kiezen.

2. Favoriete zomerse haarstijl?
Ik ben zo koppig dat ik mijn lange haar meestal los houd. O.a. omdat dat mooier staat op foto's. Want als je een staart draag dan lijkt dat zo raar als je een vooraanzicht hebt op een foto zeg maar. Maar een staart zou natuurlijk veel praktischer zijn als het warm is.

3. Word je bruin of verbrand je?
Ik kan wel bruin worden maar ik kom niet superveel buiten. Als ik dat meer zou doen, kan ik best wel een kleurtje krijgen. Ik verbrand wel eens een beetje maar niet heel erg veel.

4. Heb je ooit een henna tattoo gehad? 
Nope.

5. Kampvuur of 's avonds zwemmen?
Weer zo'n lastige! Een kampvuur waar je met zijn allen marshmallow's roostert is natuurlijk heel sfeervol en leuk om je dag mee af te sluiten. Je kleren stinken na de tijd wel helemaal naar rook. Maar ook dat heeft wel iets. En 's avonds zwemmen heb ik nog nooit gedaan. Het lijkt me wel heel gaaf. Maar echt een waterrat ben ik niet. Ik denk dat ik voor het kampvuur ga.

6. Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je dan naartoe gaan?
Terug naar Parijs. <3 Zoals vaste lezers vast wel weten, ik heb een liefde voor Parijs. Sinds ik daar in zomer 2013 ben geweest ben ik verliefd. 

7. Bikini's, tankini's of badpakken?
Ehm.. Bikini's. Badpakken vind ik ook wel nice, maar dat geeft meer een sportieve indruk. En tankini's daar heb ik niet zoveel mee.



8. Doe je aan sporten in de zomer?
Niet echt. Dansen is in juni al veel te warm meestal. Maar natuurlijk doe ik wel aan zwemmen, voetballen, badmintonnen.. Maar dan gewoon als vrijetijdsactiviteiten in de zomer. Niet als sport.

9. Heb je ooit een vakantieliefde gehad?
Niet alleen voor de vakantie. Maar wel eens iemand die ik op vakantie leerde kennen.

10. Nummer 1 dat staat op je bucket list voor deze zomer?
Eigenlijk wil ik heel graag terug naar Parijs. En anders lekker naar ergens waar ze een strand hebben. Een waddeneiland is ook prima. Oh ja, en ik zou graag willen kamperen. Het liefst met Stefan.

11. Lang of kort haar tijdens de zomer?
Ik zit er serieus over na te denken om mijn haar half lang af te laten knippen voor deze zomer. Dus ja, ik denk gewoon dat het veel fijner is. Minder tijd om te drogen, minder gedoe met zwemmen, minder haar in je gezicht op het strand.. Ik weet het; Je kunt het ook gewoon opsteken of in een staart doen. Maar het lijkt me gewoon heel fijn en bevrijdend in de zomer. Omdat het minder gedoe is als het nat word zeg maar. 

12. Draag je make-up als je naar het zwembad, meer of strand gaat?
Nope. Ik draag sowieso bijna nooit make-up. En zoals Femke ook zegt: Zonde van je producten joh!

13. Vervelendste zomerherinnering? 
Dit vind ik echt een rot vraag bij zo'n leuke Tag. Waarom niet; Leukste zomerherinnering? Waarom zo'n treurige vraag als afsluiter van zo'n leuke Tag? Deze ga ik dus lekker niet beantwoorden, haha.

Dit waren alle vragen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik vond het wel een erg leuke Tag om te doen en heb nu ook echt zin in de zomervakantie.

Liefs,
Mar 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten