maandag 26 mei 2014

Tag: You're My Fairytale.

Heey! Mijn excuses dat ik gister niks heb gepost. Gister ben ik de hele dag met Stefan geweest. 's Ochtends voelde ik me nog een beetje ziek. ( Ik heb zaterdagochtend overgegeven.) En aan het einde van de ochtend kwam Stefan. Die ging 's avonds pas weer naar huis. Ik merk dat het me vaak niet lukt om de dagen met Stefan te combineren met een artikel posten. Daar moet ik nog even iets op vinden. Want een relatie is natuurlijk geen excuus om geen artikel te posten. Dat word een kwestie van goed plannen.

Vandaag wil ik graag samen met Stefan een zelfbedachte Tag doen. Hij staat in het teken van Walt Disney. We gaan verschillende Disney- films bij langs en kiezen uit de film een karakter die we graag zouden willen zijn of waar we op lijken. Dat kan dus iemand zijn waar we onszelf in herkennen maar ook iemand waar we van kunnen leren. Ook kun je zo nu en dan een normale vraag tegenkomen. Nieuwsgierig? Lees dan vooral verder.



1. Sneeuwwitje en de zeven dwergen
Stefan: De prins of course!
Marianne: En dan hoop je dat ik Sneeuwwitje ben of zo?
Stefan: Ja.
Marianne: Ik zou Sneeuwwitje kiezen inderdaad. Maar dan niet de Sneeuwwitje uit de Disney versie. Ik vind het nogal dom dat ze steeds opendoet terwijl ze weet dat de koningin haar wil vermoorden. Dan neem je toch geen appel van een vreemde aan? Correctie; Dan neem je toch sowieso niet iets eetbaars aan? Tenminste dat denk ik. Ik zou de Sneeuwwitje uit Once Upon A Time willen zijn. Die is dapper en eerlijk. Qua uiterlijk lijk ik wel een beetje op Sneeuwwitje. Bleke huid. Donker haar. Gek op rode lippenstift. 

2. Pinokkio: Heb je het door als je de ander liegt?
Marianne: Heb jij het door als ik lieg?
Stefan: Nee.
Marianne: Volgens mij heb ik ook nog nooit tegen je gelogen. Tenminste ik kan niks bedenken. En bij jou.. Ehm.. Nou, ik vermoedt het wel als je niet eerlijk tegen me bent. Maar zeker weten doe ik het niet. Meer een gevoel.

3. Bambi: Bambi is een erg zielige film. Bij welke films hebben jullie gehuild?
Marianne: Bij achtste groepers huilen niet en Spijt. Bij achtste groepers huilen niet omdat zoiets ook met een klasgenootje van mij is gebeurd op de basisschool. En Spijt was gewoon een heel erg zielig verhaal. Met de afscheidscene van Spijt worden er witte ballonnen losgelaten. Dat gebeurde ook op de begrafenis van dat klasgenootje.
Stefan: Volgens mij bij geen enkele film.

4. Assepoester: Ben jij ooit met een date naar een feest geweest?
Stefan: Nee.
Marianne: Jawel. Slechts één keer naar een gala. Ik ga meestal met vriendinnen.

5. Peter Pan
Stefan: Peter Pan.
Marianne: Hm, dat zou best kunnen kloppen. Een beetje kinderlijk. Maar ik denk ook wel wat aan die jongens van Peter Pan. Die eerst stoer doen en dan nadenken, haha.
Stefan: En jij?
Marianne: Ehm.. Ik denk Wendy. Dol op sprookjesverhalen, grote fantasie, dromer.. Ik twijfelde eerst tussen Tijgerlelie en Wendy maar ik ga toch voor Wendy. In de film word niet zoveel gezegd over Tijgerlelie. Dat is wel jammer.

6. Doornroosje
Marianne: Ik wil één van de goede feeën zijn, maar dan wel de musicalvariant. Swingende feeën! =D Fee zijn is veel leuker dan Doornroosje. Ik bedoel: Je prikken met een naald en daarna honderd jaar slapen.. Ik kan niet tegen naalden en bloed en honderd jaar slapen klinkt heel erg saai. Toveren daarin tegen...
Stefan: Prins dan maar.

Dit was even een hele korte Tag. Ik ben erg moe en heb een drukke dag gehad. Ook heb ik op dit moment best wel hoofdpijn. Morgen weer een nieuw artikel. =)

Liefs,
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten