vrijdag 30 mei 2014

Tag: Waar word ik nou echt blij van?

Heey! Vandaag ben ik in een redelijk goed humeur. Stefan logeert hier op de logeerkamer en dat is heel erg gezellig. We hebben vanavond gewokt met mijn ouders en nog even rondgekeken in wat winkels. Omdat ik zo'n goed humeur heb wil ik de volgende Tag doen. De 'Waar word ik nou echt blij van?'- Tag. Ik heb hem gevonden op de blog van Tedje . Let's do this!

Van welke mensen om je heen word je blij?
Van mijn vriendje, (meestal) van mijn familie, van mijn vrienden.. En ja, van mijn katten. Maar dat zijn geen mensen.

Van welke make-up producten word je blij?
Geen, wilde ik zeggen. Ik gebruik niet echt make-up. Maar er zijn wel dingen waar ik blij van word. Ik kan blij worden van een mooie lipstick. Of van goedgelukte nail art of een mooie kleur nagellak. Ook ben ik blij als ik in de spiegel kijk en mijn make-up look goed gelukt is. Mijn make-up look houdt in: Een huidskleurige oogschaduw en lipstick. 

Perfect nails!


Van welke kleding word je blij?
Pasteltinten. En felle zomerse kleurtjes. Als mijn outfit er helemaal goed uitziet word ik vrolijk en heb ik meer zin in de dag. Dat geld ook voor mijn haar en make-up. Als alles goed zit, voel ik me automatisch ook beter.

Van welk kapsel word je blij?
'Mijn kapsel.' Aldus Stefan. Even ter informatie; Hij heeft een halve gelpot in zijn haar gekieperd. Maar (!) hij is nu naar de kapper geweest en zijn achterste haar is nu lekker zacht. Dus ja; Daar word ik vrolijk van. Maar goed nu over mijn eigen haar. Ik draag het meestal los. En aan het begin van de dag zit het dan ook wel goed. Maar later op de dag kijk ik dan soms in de spiegel en denk ik; Hoe lang loop ik er al zo bij? Dan zit het gewoon heel raar. Ik zou het vaker op een dag moeten borstelen. Ik heb niet echt een kapsel waar ik blij van word. Ik voelde me wel redelijk blij toen ik het half lang had. Dat voelde bevrijdend. Geen gedoe met douchen gewoon lekker kort. Minder klitten. Misschien ga ik dat wel weer doen. Ik word soms gek van mijn lange haar.

Van welke film(s) word je blij?
Films met een mooie boodschap. Van die 'feel good'- films. Het woord zegt het al. Hartenstraat is een voorbeeld van een film die mij echt een geluksgevoel gaf. Of boerenliefde. Of ja, en Disney. Disney en sprookjes. Die maken me gelukkig.



Van welke muziek word je blij?
Disney- en musicalmuziek. Sommige kindermuziek ook. 

Van welk eten word je blij?
Van alles wel eigenlijk. Dit is niet een antwoord waar ik zelf tevreden mee ben dus ik zal het even iets verder uitleggen. Ik hou van afwisseling. Ik kan iets nog zo lekker vinden, maar er is niks dat ik elke dag zou kunnen eten. Enchillada's vind ik erg lekker. Dat zijn een soort wraps. Als ik iets elke dag moest eten, zou dat het zijn. Alleen dat zou zo erg zonde zijn, van al dat andere lekkere eten, als ik elke dag enchillada's moest eten.

Van welke momenten word je blij?
Ik heb bij deze vraag per ongeluk het antwoord van Tedje al een beetje doorgelezen en ik ben het eigenlijk wel een beetje met haar eens. Het moment waarop je eindelijk zonder jas de deur uit kan vind ik ook fijn en word ik helemaal vrolijk van. Het moment dat ik mijn zomerkleding weer tevoorschijn kan halen eigenlijk al. Ik hou niet van heel warm en ook niet van heel koud weer. Dus voor mijn ultieme tophumeur moet het eigenlijk lente zijn. Alhoewel ik meer van warm dan van koud weer hou. Ik haat de winter. En de herfst ook, los van dat mijn verjaardag in de herfst is. Dat is wel cool. En verder word ik vrolijk van mijn favoriete eten, tijd doorbrengen met mijn vriendje of andere mensen waar ik om geef en momenten waarop je om de domste dingen lacht met je vrienden. Dat zijn slechts een paar dingen waar ik blij van word. Ik kan ook helemaal op gaan in een geweldig boek. Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Maar dan ben ik morgen nog bezig, dus ja..



Van welke hobby word je blij?
BLOGGEN!

Well, dit waren alle vragen! Ik hoop dat jullie het een leuke Tag vonden. Ik vond het wel erg leuk om te doen en ben nu in een nog beter humeur. Ik voel gewoon een soort licht geluksgevoel door me heen gaan. 

Liefs,
Mar 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten