vrijdag 16 mei 2014

WISHLIST.

Heey allemaal! Vandaag ga ik een item doen dat ik nog nooit eerder gedaan heb. Namelijk een wishlist. Heb jij ook dat je het hele jaar door van alles wilt hebben maar als je verjaardag nadert, dat je gewoon niks weet te bedenken? Right. Dat probleem heb ik dus momenteel. Het is nu mei en ik ben in oktober jarig, maar ik barst van de ideeën. Niet alleen qua cadeautjes maar ook qua eten en feestjes en zo. Waarom ben ik niet in mei jarig? Of juni? Waarom? Maar goed, vandaag ga ik dus een wishlist maken met dingetjes die ik momenteel graag wil hebben. Dan kan ik daar later nog eens op terug kijken en eventueel dingen afvinken als ik ze heb gekocht / gekregen. 


Ik heb nog steeds in mijn hoofd om een blender te kopen. Om smoothies zoals op het plaatje hierboven te maken. En milkshakes, sausjes, etc.. Alleen mijn vorige blender brandde door bij het eerste gebruik. Er kwam allemaal rook en zo. Daardoor hebben we eerst zoiets van; Laat die blender maar eventjes zitten. Maar ik wil er nog steeds eentje.


Ik wil een pastel- gele kleur nagellak. Ik ben op het moment pastelkleurtjes aan het sparen en de gele heb ik nog niet.


Dit voegt een aantal dingen die ik al een tijdje wil hebben samen. Ik vind het plaatje gewoon perfect. Ik wil al een tijdje strikjes voor in mijn haar die een beetje een 'disney' / Belle van 'Belle en het beest' - effect geven. Aangezien ik een echte disney- freak ben, haha. Ook lijkt het me leuk om zo'n soort tasje te hebben. Het geeft een beetje een chique draai aan de outfit. Beetje classy. En ik wil meer skater rokjes. Ik heb er nu eentje en ik ben verliefd op zulke 'high waisted' - rokjes. Ik voel me er heel zelfverzekerd in. Het zijn rokjes die strak zitten maar je toch heel slank laten lijken. Love it!

Tot slot zit ik eraan te denken om meer 'crop tops' te kopen. Dat zijn shirtjes waarbij je soms net een stukje blote buik ziet. Maar dat hoeft niet. Ik wil geen 'crop tops' omdat ik denk: Hey, laat ik eens met mijn buik gaan showen! Nee, totaal niet. Ik wil het combineren met een 'high waisted' broek of rokje. Zo zie je de navel niet eens. Je ziet of geen blote buik of een heel klein stukje. Maar daar twijfel ik dus nog een beetje over.



Momenteel heb ik 2 paar allstars en 1 paar 'nep Vans'. Ik ben heel blij met mijn neppers. Ze lopen goed, ze zien er leuk uit.. Maar ik ben bang dat ze snel kapot zullen gaan. De mijne zijn lichtroze. Niet knal, maar ook niet pastel. Iets er tussen in. Als ik Vans zou kopen dan ik een pastelkleur willen.



Daar was hij dan. Mijn eigen hand, haha. Nee, kijk. Deze lipstick heb ik een keertje geleend van een vriendin. En hij is zooo fijn. Er zitten geen glitters door het product. ( Dat vind ik altijd zo vervelend bij sommige merken. Dat je denkt dat je een mooie, duidelijke kleur te pakken hebt. Blijkt dat ze er allemaal glitters door hebben gedaan.) En de kleur blijft ook goed zitten. Ik heb nadat ik deze lipstick aan had gebracht een boterham gegeten. Na de maaltijd waren mijn lippen nog steeds perfect. Als je je afvraagt of deze kleur wel echt knalroze is.. Ja, dat is hij. Echt de mooiste lipstick die ik ooit heb gebruikt. 


Deze kleur korte broek wil ik echt heel graag. Ik heb één spijker- korte broek en die is een stukje donkerder. Ook lijkt het me wel leuk als de onderste randjes een beetje rafelen. Misschien niet zo erg als op dit plaatje, maar wel een beetje.

Oh, wauw. Ik heb net een site gevonden met allemaal disney- kostuums te huur. Ik ben verliefd. Ik wil als ik 17 word een themafeestje organiseren. Dat iedereen verkleed moet komen. Ik ben gewoon van de themafeestjes. Dat vind ik leuk om te organiseren. En met verkleden. Wat is er leuker dan disney? Er is bij Disney zoveel variatie. Je moet het niet voor je zijn als een kinderfeestje of zo. Het wordt wel gewoon iets wat bij de leeftijd past. Maar het lijkt me gewoon super nice als iedereen verkleed komt.

Feestjes die ik wil organiseren:
- Halloween feestje. (Lekker eng opgemaakt en verkleed en enge films kijken.)
- Disney feestje. (Disney verkleed. Spelletjes zoals het moordspel doen en een disneyfilm kijken.)
- Slaapfeestje. (Met vriendinnen allemaal meidendingen doen en met zijn allen met slaapzak in de woonkamer slapen.)

Dat zijn op dit moment mijn ideeën. Vorig jaar stond 'high tea' daar ook nog bij. Maar die heb ik inmiddels gedaan en dat was erg geslaagd. =) Hmm.. Ik denk terug aan de sandwiches met augurk, kipblokjes en mayo. ♥_♥ 

Maar goed, dat zijn op het moment een beetje de dingen die ik wil gaan doen of wil hebben. Als je ook een blog hebt; Dit item mag je overnemen. Omdat het gewoon heel algemeen is. Iedereen heeft andere wensen en dingen die hij of zij graag wil hebben. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik vond het een erg leuk artikel om te maken. Word er helemaal vrolijk van.

Liefs,
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten