donderdag 29 mei 2014

Personal: Welke celebs ik bewonder.

Heey allemaal! Vandaag heb ik lekker een dagje lui gedaan en met mijn moeder een 'Harry Potter' - marathon gehouden. Lekker bank hangen en films kijken kan heerlijk zijn. Ik was er aan toe in ieder geval. Vandaag wilde ik graag met jullie bespreken welke celebs ik bewonder en waarom. Ik bedoel dat ik sommige beroemde vrouwen bewonder en ook wel wat meer zou willen zijn zoals zij. Oké, here we go!


1. Kelly Clarkson
Als ik haar zie of hoor zingen denk ik gewoon: Powervrouw. Haar liedje 'because of you' raakt me en haar liedje 'stronger' geeft mij en onwijs veel andere meiden kracht. Kelly Clarkson is mijn eerste Celeb voorbeeld. 



2. Katy Perry
Ik vind Katy Perry gewoon de koningin van de originele videoclips. In haar clips zit echt een verhaal en bij haar is het niet: Hoe minder kleding hoe beter. Ja, Katy Perry heeft ook een slagroomspuiters- bh gehad. Maar op de één of andere manier komt het bij haar niet goedkoop over. Ik vind Katy Perry een vrouw met goede liedjes en klasse. Haar clips en looks zijn meisjesachtig en magisch. Haar liedjes geven me vaak inspiratie om te schrijven.


3. Little Mix
Ik ben een tijdje heel erg fan van Little Mix geweest. Nu is dat een beetje gezakt maar ik vind ze nog steeds erg gaaf. Perrie ( de blondine op de foto) heeft een stem als een dijk. Het motto van Little Mix is rolmodel zijn voor meisjes. Ze willen zoals elke vrouw er wel sexy uitzien maar niet te bloot. Ook vertellen ze in hun liefdes over de liefde, onzekerheden die ze vroeger hadden en zulk soort onderwerpen. Ik heb echt respect voor hun. 

'We are roll models for being ourselfs.' Aldus  Little Mix zelf.


4. Demi Lovato
Ik weet niet erg veel over Demi Lovato maar ze heeft zelf een moeilijke periode gehad en nu probeert ze er met haar muziek te zijn voor anderen die het moeilijk hebben. Ze heeft erg mooie 'lifequotes' zoals: 'He isn't your prince charming when he doesn't make sure that you're his princess.'  Ik denk dat Demi Lovato ook voor veel mensen iets betekent. De quote op haar handen op de afbeelding hierboven vind ik ook erg mooi. Ik ervaar ook vaak de druk dat ik perfect moet zijn. Dingen zijn niet goed genoeg, het kan altijd beter. Zeker in de wereld waarin we leven. Waarin mensen alleen de leuke gebeurtenissen op Facebook zetten en de profielfoto's steeds perfecter moeten worden. Als je profielfoto's van jaren geleden op Hyves vergelijkt met de selfies die we nu plaatsen.. Dan snap je wat ik bedoel. Maar we moeten proberen te onthouden dat we mensen zijn. Geen poppen. We hoeven niet perfect te zijn. Iedereen is anders en juist dát maakt ons mooi. 


5. Ariana Grande
Ik vind Ariana Grande zo mooi. Haar schattigheid als ze Cat speelt vind ik inspirerend. Zij is een beetje mijn voorbeeld. Girly gekleed. :). Ariana is één van mijn fashion- voorbeelden en Cat inspireert me.

Dit waren 5 celebs die ik bewonder om verschillende redenen. Ik vond het erg leuk om zo'n artikel te doen en het is ook zeker voor herhaling vatbaar! Welke celeb inspireert jou? 

Liefs,
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten