zaterdag 17 mei 2014

Personal Update: ItsAllAboutMarly op Social Media.

Heey! Vandaag heb ik even een korte Personal Update voor jullie. ItsAllAboutMarly heeft nu een openbaar Twitteraccount en een Facebookpagina. Ik had altijd al een privé- Twitter waar ik ook namens ItsAllAboutMarly tweets plaatste maar ik wil het nu liever gescheiden houden. Dus nu heb ik twee Twitteraccounts waarop je me kunt volgen. Ook heeft ItsAllAboutMarly nu een Facebookpagina.

Privé Twitter: @MarioPowerr
Blog Twitter: @BlogMeldingen

Ik zou het leuk vinden als jullie me volgden op Twitter of een duimpje omhoog deden voor de Facebookpagina. Alvast bedankt. <3

Verder zit ik me op dit moment enorm aan het lettertype te ergeren. Hierboven is het een stuk kleiner dan nu en ik heb echt werkelijk geen idee hoe dat kan. Op dit moment zit ik in de keuken op mijn vaste plekje aan de keukentafel te bloggen. Het is best wel mooi weer en ik ben daarom ook zomers gekleed. Lichtroze broek en een pastelgroen shirtje met kant. Op het moment is mijn humeur redelijk goed. Want...........................

Gister begon mijn nieuwe Twitter Account al goed. Jiami retweette me en Teske beantwoordde mijn tweet! Twee van mijn 'blog idolen' waarvan ik altijd filmpjes kijk merkten mij gewoon heel eventjes op. Ik vond het zo gaaf dat ik echt een rondje door de woonkamer heb gesprongen. Ik merk dat ik nog steeds helemaal blij word als ik er aan denk. Dan heb je een nieuw Twitteraccount is je eerste interactie: Jiami retweette één van je tweets. Waaah.

Oké, ik wil niet zo'n hyper- fan lijken. Want dat is nou ook weer niet zo, maar het was wel gaaf. 

Maar goed. Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ga vanmiddag lekker in de tuin zitten met Stefan en genieten van het mooie weer. Een minpuntje is dat ik op dit moment medicijnen gebruik met superveel bijwerkingen. Ik lees dan al bewust een bijsluiter niet, zodat ik niet helemaal tegen de muren opvlieg van de stress. Maar mijn moeder wel. En ik ben zo'n iemand die altijd last heeft van bijwerkingen. En bij deze medicijnen zijn die bijwerkingen momenteel: Soms opeens beginnen te trillen en wazig zien. Nou, heel leuk allemaal.. Daar heb ik dus zo nu en dan last van. Niet ernstig, wel heel erg vervelend.  En eng.

Gister was het een week geleden dat we mijn kat Spike dood gevonden hebben. Op zich had ik de dag erger verwacht dan hij was. Ik geloof dat ik het een beetje probeer te verdringen en er niet teveel aan wil denken. Want dan word ik verdrietig. Ik weet wel, verdringen lost niks op. Ooit komt het verdriet en besef toch wel boven. Met mijn opa probeerde ik ook zo goed en snel mogelijk gewoon mijn leven weer op te pakken, maar dat werkte ook niet. Dan krijg je de klap later. Nou ja, ik zie wel. Ik denk wel elke dag aan Spike en elke keer als ik mijn kettinkje om mijn hals voel denk ik ook: Shit, hij is dood. Hij is gewoon echt dood. Geen woorden voor.

Maar goed, dit was even een Personal Update van hoe het nu hier een beetje gaat. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en vergeet niet te volgen op Twitter of even een duimpje omhoog te doen voor ItsAllAboutMarly op Facebook. Dat zou ik echt heel erg waarderen!

Liefs,
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten