donderdag 8 mei 2014

Tag: That's My Little Fact.

Heey! Vandaag ga ik een bestaande Tag doen. Ik heb hem gevonden op de blog van Femke en ik vind hem wel een beetje lijken op 'Little Reasons To Smile'. Ook dit is een foto- artikel. Wat ik persoonlijk erg leuk vind om te doen. In dit artikel ga ik typische dingetjes van mij met jullie delen. Dingen die gewoon 'Mar' zijn. And that's who I am!


Ik ben vaak bang in een relatie dat die ooit over gaat. Omdat de meeste relaties op deze leeftijd weer over gaan. Het idee om diegene kwijt te raken maakt me gek. 



Elke keer als ik ook maar aan Stefan denk of over hem praat verschijnt er een mega- glimlach op m'n gezicht. Ik voel me er echt een idioot door, haha.


Het eerste waar ik op val bij een jongen zijn de ogen. Mooie ogen vind ik belangrijk. Sprekende mooie ogen waar je in kunt  verdrinken zeg maar. 


Wow, deze is best wel waar! Ik heb best wel gevoel voor fashion en zo.. (Wow, dit voelt awkward om van jezelf te zeggen) Maar ik heb nooit genoeg geld om alles te kopen wat ik in die garderobe zou willen hebben.


Jupp.. Ik kan mezelf in gedachten echt bang maken. Ik heb een grote fantasie. Met schrijven is dat heel fijn, maar het kan ook zeker tegen me werken. Als ik een lijk zie in een tv- serie of film zie ik hem of haar overal in mijn kamer liggen als ik ga slapen. Zulke dingen.


Dit vind ik zelf een slechte eigenschap. Als mensen mij iets flikken word ik kwaad. Maar zodra ik merken dat zij ook kwaad worden probeer ik het goed te maken. Ik zou eens wat meer gewoon bij mijn standpunt moeten blijven in plaats van me heel erg naar een ander te schikken, bang om diegene kwijt te raken. 


Ik hou ervan om de slappe lach te hebben met vrienden. Gewoon niet kunnen stoppen met lachen, overal om lachen. Gek doen.. =)


Ik vind het leuk om dingen van vroeger te doen of te bekijken. Gewoon om me eraan te herinneren hoe het vroeger was. En dat het nog steeds een beetje zo kan zijn. Waarom eigenlijk niet?


Behalve Parijs stond Italië ook nog op mijn lijstje met bestemmingen waar ik een keer naartoe wil. En daar moet ik nog steeds naartoe. Alleen in de zomer is het daar wel erg warm. Dus daarom kozen we vorige zomer voor Parijs. Dat was ook een fantastische keuze. <3 Maar ik heb ook een beetje een crush op Italië.

Dit waren even wat feitjes die ik bij mezelf vond passen. De foto's zijn afkomstig van thatsmylittlefact . Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik vond het zelf wel erg leuk om te doen. Door zulke foto's uit te kiezen leer je een persoon achter een blog wel kennen. En het is zelf ook leuk om te zien dat andere mensen die dingen ook zo hebben. Grappig hoeveel mensen soms hetzelfde denken maar het niet van elkaar weten.

Liefs,
Mar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten