zondag 18 mei 2014

Lazy Sunday Tag!

HET IS ZONDAG! Yes yes yes!

Nu zullen jullie waarschijnlijk denken: Ja, het is zondag. Duss? Nou, ik wil al een hele tijd een leuke Tag gaan doen die alleen maar op zondag kan. En elke week vergat ik het weer en als ik eraan dacht was het weer geen zondag. Maar vandaag gaan we hem dus doen: De Lazy Sunday Tag. Enjoy!

Zelfde afbeelding als Femke, I know. Hij komt van WeHeartIt en ik kon geen andere vinden die ik ook mooi vond. =)


Vroege vogel of lui uitslapen?
Vroege vogel. Ik ben slecht in uitslapen. De laatste tijd word ik 's ochtends altijd rond een uur of zes wakker. Dan val ik weer in slaap en word ik rond acht uur weer wakker. En dan kan ik niet meer slapen. Dat is elke ochtend tegenwoordig het zelfde. Dat is wel grappig. 

Haar opgestoken of lekker los?
Op het moment heb ik het lekker los. Ik heb ook nog niet geborsteld. Ik ben een beetje lui. Maar straks ga ik het waarschijnlijk opsteken omdat dat prettiger is met dit warme weer. 

Pyjama, onesie, trainingspak of allerdaagse kleding?
Uhmm.. Wat is een onesie? Even googelen.. *voelt zich nu heel dom* Oké, ik heb het opgezocht en het is wat ik dacht dat het was. En zo'n ding wil ik zo graag hebben! Met een dierenmuts. Dat lijkt me chill. Ik vroeg me al af waar iedereen die pakken vandaan heeft. Primark is het antwoord. Dan moet ik daar toch ook maar eens naartoe. Ze zijn wel heel leuk. :3 Oh.. Bijna vergeten. Het antwoord op deze vraag. Ik draag gewoon allerdaagse kleding zodat ALS ik op zondag onverwachts toch ergens naartoe wil, dat het ook gewoon kan. En ik me niet eerst nog hoef aan te kleden en alles. Maar als ik een onesie had, zou ik sowieso mijn onesie dragen. (a)

Koos make-uploos of perfect make-up?
Koos make-uploos always. ^^ Ik draag bijna nooit make-up. Soms draag ik een felle lipstick maar dat is het dan ook wel. Lipstick is het enige make-up item waar ik lichtelijk verslaafd aan begin te raken. Het kan je lippen zo'n mooie kleur geven. Veel beter dan mijn bleke eigen kleur. Bah. Nagels lakken is trouwens wel iets wat heel leuk is om te doen op zondag, zodat je de nieuwe week met mooie nagels begint. Vind ik.

Momentje voor jezelf of druk programma?
Dat hangt van de zondag af. De ene zondag heb ik plannen, de andere zondag niet. Vandaag ga ik met vriendinnen naar Divergent bijvoorbeeld. Een andere zondag ga ik naar familie of hang ik de hele dag een beetje lui te zijn. 

Boek lezen, film kijken, YouTube kanalen afstruinen of de hele dag hangen op bed?
Geen van deze dingen eigenlijk. Ik zit meestal meer dan op andere dagen op mijn laptop. Ik denk dat ik wel een beetje op YouTube kanalen kijk en op blogs van anderen. Ik lig in ieder geval niet de hele dag in mijn bed. Lezen deed ik vroeger veel op zondag, dat zou ik weer wat meer moeten gaan doen. En film kijken doe ik soms op zondagmiddag met mijn moeder.

Bellen, Facebooken, Whatsappen of Twitteren met vriendinnen?
Whatsappen en Facebooken. Whatsappen in het groepsgesprek en gewoon een beetje gekke foto's naar elkaar sturen op Facebook. Zo hou je ook in het weekend een beetje contact, wat wel leuk is.

Uitgebreid avondeten of fastfood?
Fastfood! We eten bijna nooit uitgebreid op zondag. Soms zijn mijn ouders opeens in een bui dat één van beiden wel gaat koken op zondag, maar dan ben ik ook echt verbaasd. Dat gebeurd bijna nooit. Dus dan halen we patat of chinees. Maar het gebeurd ook vaak dat we een eitje bakken of knakworstjes eten.

Tas inpakken, brood smeren of helemaal niks voorbereiden op maandag?
Nou, ik zou eigenlijk mijn tas op zondagavond moeten inpakken en mijn kleding voor de volgende dag klaar moeten leggen, maar ik doe het nooit.

Vroeg of laat naar bed?
Rond een uur of half elf, elf uur slapen.

Zoo. Dit waren alle vragen. Nu weten jullie een beetje hoe mijn zondag eruit, haha. Ik vond het een erg leuke Tag. Op het eerste oog leek hij wel wat kort toen ik hem op de blog van Femke vond. Maar nu ik er mijn eigen draai aan heb gegeven lijkt hij wel redelijk lang. Ik ben erg slecht in korte antwoorden geven, haha. Maar goed. Ik vond het wel een erg leuke Tag. Verder heb ik nog een leuke mededeling. Ik heb eens gekeken hoeveel artikelen er momenteel online staan. Dit word artikel nummer 99. Dat betekent dat morgen het honderdste artikel online zal komen. Bijzonder! Dat mag toch wel een beetje gevierd worden. Jullie kunnen morgen dus een bijzonder artikel verwachten.Wat dat gaat worden, weet ik nog niet precies maar ik zou de site zeker in de gaten houden. 

Liefs,
Mar 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten