zondag 14 december 2014

Het nieuwe ItsAllAboutMarly

Heey allemaal! Ik heb er de afgelopen twee weken over na zitten denken en ik denk dat ik eindelijk weet hoe ik het wil aanpakken met ItsAllAboutMarly. ItsAllAboutMarly krijgt een aantal vaste items. Natuurlijk blijft er ruimte voor andere artikelen maar dit is hoe ik het wil gaan doen:

Maandag personal update
Elke maandag vertel ik hoe het met mij gaat en ga ik het hebben over dagelijkse dingen. 

Dinsdag tag
Elke dinsdag probeer ik een leuke dag te vinden of er zelf eentje te verzinnen. Ook kan er op deze dag een Q&A verschijnen. 

Woensdag tekening
Op woensdag post ik een tekening. Dit zal een heel kort artikel zijn. Ik post een aantal van mijn tekening en vertel er iets over. Wie weet raak je hierdoor geïnspireerd. Al mijn tekeningen mogen nagetekend worden. Zelf haal ik ook inspiratie bij bijvoorbeeld David Gilson. 

Donderdag disney dag
Ik zou mezelf niet zijn als ik disney weg zou laten. Natuurlijk moet er ook een disney dag zijn. En welke dag kan dat nou beter zijn dan de donderdag. Op deze dag post ik dingen over Disney. Dit is natuurlijk een breed onderwerp. Dat maakt dat de artikelen erg van elkaar kunnen verschillen.


Vrijdag artikel in samenwerking met iemand anders
Elke vrijdag is er een gast op ItsAllAboutMarly. Hij of zij zal samen met mij een item doen. Dit kan van alles zijn. Houd mijn blog in de gaten, zou ik zeggen.

Zaterdag  how to - artikel 
Mijn diepgaande advies- items zijn natuurlijk niet weg! Nee, die komen op zaterdag. Elke zaterdag verdiep ik mij in een ander onderwerp. Pesten, verliefdheid, eerste dag op een nieuwe school.. Ook kun je mij mailen als jij ergens mee zit. Dan kijk ik of daar een item van kan maken. Dit is uiteraard anoniem.

Zondag  filmrecensie 
En zondag is de dag van de recensies. Ik vind het hartstikke leuk om films te kijken. Zelf ben ik ook altijd op zoek naar leuke nieuwe films. En wie weet zijn heel veel andere meiden dat ook wel. Daarom maak ik vanaf volgende week zondag recensies bij de films die ik kijk.

Goed, dit is mijn weekplanning wat betreft bloggen. Het kan natuurlijk zijn dat ik het soms wat te druk heb met school, maar ik zal proberen me hier zoveel mogelijk aan te houden. Zo'n weekindeling geeft mij ook rust. Ik heb bij een dag een vast artikel. Als ik te veel ideeën heb, weet ik nooit wat ik moet kiezen voor die dag. En dan is zo'n schema makkelijk. Als ik bijvoorbeeld dinsdag twijfel tussen een tag en een how to- artikel dan word het de tag. Want zaterdag is het pas how to- dag. Mijn doel van elke dag bloggen in december is niet gelukt, maar ik heb wel een plan gemaakt. Een plan van aanpak om uit eindelijk weer standaard meer te bloggen. En daarmee ben ik tevreden. Ik denk dat dit me gaat lukken.

xxMar 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten