woensdag 17 december 2014

My Disney princess collection

Heey allemaal! Vandaag wil ik graag een creatief project met jullie delen. Ik ben momenteel bezig met het tekenen van alle Disney prinsessen. Nou ja, het zijn niet allemaal officiële Disney prinsessen. Maar wel allemaal vrouwelijke figuren uit Disney films. Ik teken deze op volgorde van "leeftijd". Sneeuwwitje is bijvoorbeeld de allereerste Disney prinses. Op de foto hieronder zie je hoever ik al ben. Deze tekenstijl heb ik van David Gilson. Hij heeft op deze manier Rapunzel getekend. Ook daarvan zie je hieronder een plaatje. Rapunzel heb ik zelf ook al getekend maar deze staat niet op de foto. Aangezien de prinsessen hier op volgorde liggen en Rapunzel pas ergens veel later komt. Ik weet nog niet precies wat ik met al die Disney figuren ga doen. Misschien aan een lijntje ophangen in mijn kamer of op leuke achtergrondjes plakken. Ze passen in ieder geval niet meer met zijn allen op één papier. 

Tekenen helpt voor mij ontspannend. Ik vind het heerlijk om even rustig tot mezelf te komen terwijl ik teken. Ik had het ook uren doen. En achteraf heb ik dan weer iets gemaakt waar ik trots op ben, dus dat is dubbel zo mooi. Ik kan het iedereen aanraden.

Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om een keer zo'n artikeltje te lezen. Nu zien jullie wat ik zo al maak en dat geeft ook weer een klein kijkje in mijn leven. Ik vertel zo vaak dat ik creatief ben, maar wat ik precies maak.. Daar komen niet vaak foto's, tekst en uitleg over. Als je nu geïnspireerd bent geraakt, begin gerust ook met tekenen. It's amazing!

Liefs,
Mar 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten