zaterdag 22 november 2014

There's a princess inside of every girl

Heey allemaal! Ik voel me op dit moment heel apart. Ik weet niet goed in welk vakje ik deze emotie moet plaatsen. Ik voel me emotioneel omdat ik mooie muziek luister. Als ik nu een zielige film zou kijken zouden het dikke tranen met tuiten worden. Ik heb heel erg de feeling om een heel mooi artikel te schrijven, maar ik weet niet waarover ik dat wil gaan doen. 

Momenteel zit ik een heel mooie Disney medley te luisteren. Nou ja, niet de allermooiste die ik ooit geluisterd heb maar het wordt gezongen door een ja, best goed uitziende jongen. Dus ik zit een beetje aan het beeld vastgeplakt. Zoiets heb ik totaal niet snel. Ik vind niet snel een jongen knap. Maar wow, haha.

Ik ben er inmiddels uit: Ik ga vandaag een zelfbedachte Disney tag doen. Volgens mij heb ik de bekendste Disney tags allemaal al gedaan. Momenteel kan ik er geen nieuwe vinden. Dan bedenken we er zelf maar eentje! :) Als je ook een blog hebt, neem hem gerust over. Here we go! Ik noem het 'There's a princess inside of every girl'. 

Zou je een prinses willen zijn?
Een Disney prinses? Ja! Een echte prinses? Geen idee. Het leven van een echte prinses bestaat niet uit rozengeur en maneschijn. Ik denk dat ik het wel fijn vind dat ik gewoon in een joggingbroek over straat kan lopen, haha. 

Welke Disney prinses jurk vind jij het mooist?
Ehm.. Deze vraag is heel lastig. Ik denk dat ik iets heb met die pofmouwen. Want ik vind de jurken Rapunzel, Sneeuwwitje en Ariel het mooist. En die hebben allemaal pofmouwen. 


Ik bedoel die andere roze jurk van Ariël, maar ik vind dit jurkje van Sneeuwwitje zo mooi. Wou dat ik zoiets had voor een verkleedfeestje. 


Zou jij Rapunzels lange haren willen hebben?
Nou, ik irriteer me regelmatig aan mijn haar. En ik moet er werkelijk niet aan denken om haar door de hele kamer te hebben. Ik zou struikelen, elke ochtend tegen het borstelen opzien.. Maar als ik een Disney prinses was denk ik dat het nog wel gaaf zou zijn. Als je magische krachten in je haar had en het gewoon niet in de weg zat. Ik bedoel: Zeg nou zelf, hoe Rapunzel gewoon van alles kan doen ondanks dat lange haar. Het is onrealistisch. Maar wel ontzettend gaaf.

Zou je liever opgesloten zitten in Rapunzels toren of de heks van Sneeuwwitje op bezoek krijgen, vergiftigd worden met een appel máár wakker gekust worden door de ware?
Hmm. Moeilijk. Alhoewel de ware vinden wel een erg aanlokkelijke optie is, ga ik toch voor de toren. Ik bedoel: Rapunzels toren. Dan kan ik de hele dag verven, koken, knutselen.. Dat doe ik veel liever dan oog in oog staan met die heks.. Brr.

Vind jij dat je een prins nodig hebt?
Nee, dat vind ik niet. Ik kan prima voor mezelf zorgen. Maar goed, ik blijf natuurlijk wel een mens. En ieder mens heeft behoefte aan een sidekick. Iemand die naast je staat, trots op je is als het goed gaat en je opvangt als je een keertje valt. Dus ja, niet nodig. Maar het is wel fijn om iemand te hebben waar je een beetje op kunt steunen.

Zou je liever een prinses zijn of een koningin met ijskrachten zoals Elsa?
Prinses. Ik vind haar krachten heel gaaf en zo. Maar ja, ik haat de winter best wel. En vroeger speelde ik ook altijd prinsesje. Dat is gewoon meer iets voor mij. 

Welke Disneyfilm had jij wel in de bios willen zien?
Ehm, ik had best Tangled in de bioscoop willen zien. Het stomme is dat ik Frozen in de bioscoop had kunnen zien, maar dat niet heb gedaan. Het was in het jaar voor ik Disney fan werd. Mijn vriendinnen wilden dolgraag naar Frozen. In mijn ogen was dat een kinderfilm over een sneeuwpop, dus ik snapte het niet. Ik besefte me ook amper dat het van Disney was. Dus ik ging niet mee. Maar nu snap ik maar al te goed wat mensen zo leuk vinden aan Frozen!

Goed dit was een korte tag met een gênante bekentenis over Frozen, haha. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. 

xxMar 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten