dinsdag 18 november 2014

Internet ABC

Heey allemaal! Vandaag heb ik iets nieuws ontdekt dankzij Tedje. Een internet abc. Dit houdt in dat je gewoon de eerste letter in je zoekbalk intikt en dan komt er een website die je het vaakst bezoekt. Ik ben wel benieuwd welke dat voor mij zijn. :)

A
Ik bezoek eigenlijk geen websites die beginnen met een A. Wel dingen waar ergens middenin een A zit, maar goed. Dat telt niet.

B
Dit is een website die we gebruiken voor school. Blijkbaar staat dat nog op nummer één, haha.

C
Ook deze website heb ik gebruikt voor school. We hebben momenteel steeds opdrachten omtrent het thema politiek.

D
Same reason. Are you kidding me? Straks staan alle politieke partijen en schoolwebsites als eerste. Lekker is dat, hahaha.

E
Geen websites. Zelfde probleem als met de A.

F
Ondanks dat ik (tijdelijk) gestopt ben met Facebook, staat hij nog steeds op nummero één. Momenteel zit ik niet zoveel op de laptop. Ik ben bezig met minderen van alle digitale dingen om te kijken hoe dat gaat. Tot nu toe gaat het redelijk. Maar ik mis Facebook wel. Je hebt nog steeds die drang wanneer je iets leuks meemaakt om te denken: Oh, dit is leuk voor Facebook. Maar dat is het dan ook wel. Verder mis ik het niet echt.

Tumblr
Ik zelf heb geen tumblr. Maar meestal klopt dit wel. 

G
Google!! Tja, waar gebruik je het tegenwoordig niet voor?

H
Noppes.

I
Met stip op één. Haha, hoe kan het ook anders? Mijn eigen, fijne blogje. 


J
Ook niks.

K
Ja serieus, haha. Ik keek laatst op kinderen voor kinderen om te kijken of er ook nog iets leuks bij zat voor stage. Om de kinderen een dansje op te leren of zo. Alleen ik denk dat het beter is voor iets oudere kinderen. 

L
Door deze blog is het allemaal begonnen. De blog van Jiami heeft mij geïnspireerd om ook te beginnen. En echt, daar ben ik zo dankbaar om. Jiami, you're a hero.

M
Always searching for Disney stuff..

N
Noppes.

O
Oh wauw, mail. Wat ben ik toch ook weer heerlijk zakelijk. 

P
Beste website ooit uitgevonden. Nou ja, één van de besten dan. Ik haal er zoveel inspiratie van af. 

Q
Ik had dit totaal niet verwacht en zo, maar ehm, ja er is geen website met een q die ik bezoek. :p

R
Voor o.a. GTST. ^^


S
Niks.

T
Yes, you're my favourite blogger. Ik vind het zo leuk dat ze over van alles blogt. Niet alleen over fashion en beauty. Ze laat ook heel duidelijk zijn dat ze niet perfect is. Haar blog is eigenlijk een soort boek over haar leven. Heel leuk.

U
-

V

W
Deze website heeft zulke mooie afbeeldingen. :)

X
-

Y
Do I need to say more?

Z
Nothing with a zzzzzzzzzzzz. 

Oké, mijn conclusie is dat ik niet veel interessante sites bezoek. Een beetje algemeen bekende dingen. Maar goed, zoals ik al zei: Ik zit de laatste tijd ook niet zo vaak op de computer. 

Ik zou zeggen: Neem dit idee gerust over, je zult versteld staan van de resultaten. Je hoeft er ook niet per se een artikel over te schrijven, maar dit voor jezelf eens uitzoeken kan hele grappige resultaten opleveren.

xxMar 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten