dinsdag 4 november 2014

Ik had een half jaar geleden nooit gedacht dat..

Heey allemaal! Ik ben zoals jullie weten dol op het maken van lijstjes. Lijstjes helpen je om dingen te onthouden, jezelf beter te leren kennen en ze zijn gewoon hartstikke leuk! Het leven zit vol onverwachtse dingen en vandaag zet ik een lijstje online met dingen die ik een half jaar geleden nooit had gedacht.

Ik had een half jaar geleden nooit verwacht dat ik..

❤ Nu zou weinig zou bloggen. Oké, ik wist wel dat ik het drukker zou krijgen maar op de één of andere manier wilde ik niet minder gaan bloggen. Tenminste ik wilde nog niet toegeven dat ik waarschijnlijk zou moeten minderen. Nu kijk ik naar de afgelopen twee maanden en dan schrik ik best wel. De afgelopen twee maanden heb ik maar 13x geblogd. Dat is best weinig. Ik snap ook echt niet waarom ik zo weinig blog. Ik vind het nog steeds hartstikke leuk. Ik denk alleen dat het van een passie een beetje naar een hobby op de achtergrond is gegleden. Ik weet het niet echt. I hope I'll find out. 

❤ Nu een schooljaar lang stage zou lopen bij kleutertjes. Ik loop nu stage in groep 1 en het is echt heel erg leuk werk om te doen. Je bent continue bezig met het helpen van kinderen. Helpen met de dingen die ze nog niet kunnen, ondersteunen bij de dingen die ze nog lastig vinden en loslaten bij de dingen die ze zelf kunnen. Bij dat laatste houd ik natuurlijk wel een oogje in het zeil. c; Ik strik veters, maak pakjes open, was af, til kinderen van een hoog klimrek.. Ik had het een half jaar geleden nooit gedacht dat ik zo snel een opleiding zou vinden waarin ik me intens gelukkig zou voelen. Ik ga stralen als ik over mijn stage praat. Een half jaar geleden dacht ik nog dat ik geen idee had wat ik later wilde. Terwijl ik stiekem diep in mijn hart altijd al een jufje ben geweest.


❤ Nu eerlijk zeg wat ik denk. Ik hield me vroeger vaak stil, bang om buiten de boot te vallen als ik eerlijk was. Maar nu ben ik gewoon eerlijk als ik het ergens niet mee eens ben. Mensen weten hierdoor ook wat ze aan me hebben en dat ik niet zomaar tegen ze zou liegen. Ik vind het fijn om open te zijn. Niet te open en niet te gesloten. Gewoon mezelf. Wow, dat klinkt goed. c:

❤ Nu zes blaadjes toets vol kon schrijven. Vier was mijn record. Maar laatst heb ik serieus zes kantjes volgeschreven.. :$ Het resultaat van die toets moeten we nog krijgen. Ik ben heel erg benieuwd en een beetje nerveus. TOP: Ik had waarschijnlijk goed geleerd en snapte de lesstof. TIP: Ik moet echt minder uitgebreid schrijven. Een toetsblaadje is geen weblog. 

❤ Dat ik bang was voor spinnen. In groep 3 pakte ik er gewoon eentje met blote handen uit het poppenhuis. Ik dacht dat ik één van de weinige vrouwen was die niet de kriebels kreeg van die beestjes. Maar ik heb me vergist, ik ben wel degelijk bang voor spinnen. Jakkes. Als ik een spin zie, ga ik gillen. Same thing met wormen. Niet best.. Ik bedoel, ergens zou het logischer zijn om bang te zijn voor een giftige slang of een enorme leeuw. Waarom zijn vrouwen eigenlijk zo bang voor spinnen (en andere insecten)? Ze doen (meestal) niks en zijn hartstikke klein. Hmm, dat is misschien leuk om een keertje uit te zoeken.

Dit waren 5 dingen die ik een half jaar geleden nooit had gedacht. Wat had jij een half jaar geleden nooit gedacht? Dit artikel is iets wat ik zelf heb bedacht, maar als je wilt mag je het idee wel overnemen op jouw blog. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik heb er in ieder geval van genoten om weer eens een artikel te schrijven.

xxMar 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten