vrijdag 24 oktober 2014

Personal update: Laptop back!

Hey allemaal! Ik schrijf vandaag geen uitgebreid artikel maar ik heb een leuke mededeling voor jullie en voor mezelf. Mijn laptop is eindelijk weer terug! c: Dus nu ik niet meer een computer hoef te delen, zal er waarschijnlijk vaker een artikel online komen. Is dat geen goed nieuws? Wel ga ik binnenkort op stage waardoor ik het een stuk drukker zal krijgen. Ook krijg ik in het volgende rooster waarschijnlijk veel langere schooldagen. Maar goed, dat zien we dan wel weer. 

Nu is het weer lekker weekend. Vanmiddag was Stefan hier. We hebben Ben&Jerry's gegeten. Cookie, chocola en brownie door elkaar. Echt goddelijk. Ik probeer bijna nooit een andere smaak uit, omdat ik meteen aan de eerste die ik probeerde verslaafd was. Ben&Jerry's is wel duur. Daarom koop ik het niet zo vaak. Maar vandaag maakte ik een uitzondering. En it was worth it! <3

Ook heb ik vandaag inspiratie opgedaan voor het maken van een jaar kalender. Ik wil zelf graag een kalender ontwerpen voor 2015. Dit wil ik binnenkort gaan doen. Ik kan er dan wel een DIY van online zetten. Zoiets doe ik niet vaak, maar ik kan het proberen haha. 

Maar goed, nu ga ik goede tijden, slechte tijden kijken. Het begint weer een beetje spannend te worden. Ik vind ook dat dit de cliffhanger had moeten zijn in plaats van die softe cliff van afgelopen zomer. Kijk jij ook GTST of wat is jouw favoriete programma?

xLiefs,
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten