zaterdag 4 oktober 2014

6 dingen die je nooit moet doen.

Heey allemaal! Vandaag was het oorspronkelijke plan om met een aantal vriendinnen naar de kinderboerderij te gaan vanwege dierendag. Je raadt het al. We zijn niet naar de kinderboerderij geweest. Eén vriendin heeft een enkelblessure, eentje had een verjaardag, eentje is ziek en ja, ik ben zelf ook lang niet fit. Heel erg sneu voor die ene die wel kon dat iedereen af heeft gezegd. Maar goed, zulke dingen kunnen gebeuren. Het nadeel met mij als ik ziek ben, is dat ik niet goed weet waar mijn grens ligt. Ik ben een bezige bij dus het liefst ga ik overdag megaveel dingen doen. Terwijl dat als je je niet lekker voelt gewoon niet gaat. Vandaag heb ik hoofdzakelijk rondgehangen in huis en een paar haarbanden geloomd. Ik ben er wel achter gekomen dat ik sommige dingen gewoon beter niet kan doen als ik ziek ben. Vandaag deel ik met jullie een lijstje met dingen die ik niet zou moeten doen maar wel doe. Voor alle mensen die nu grieperig of niet fit zijn, is dit misschien herkenbaar. Beterschap voor alle ziek, zwak en misselijke mensen. Here we go!

❤ Blijven eten terwijl ik me een beetje misselijk voel. Als ik hartstikke misselijk ben, eet ik natuurlijk amper tot niet. Maar soms dan voel ik misselijkheid opkomen. Het is dan nog niet zo erg en dan ga ik toch nog een snoepje eten. Gewoon niet slim. En dan valt dat ene snoepje niet lekker waardoor ik nog misselijker word.. Etc.

❤ 30 km fietsen. Dit heb ik samen met Stefan gisteren gedaan. Terwijl ik me al niet helemaal fit voelde. En het was niet eens naar een belangrijke afspraak of zo. Dat was gewoon een domme actie. 

❤ Pizza eten als ik kotsmisselijk ben. Dit heb ik een keer gedaan. Toen was pizza mijn lievelingseten. En we eten het niet super vaak, of zo. Dus toen heb ik met buikgriep een pizza naar binnen gewerkt. Gewoon niet slim. Dat eten kwam er natuurlijk weer uit.

❤ Nagels lakken als je niet fit bent. Ik ging vandaag mijn nagels lakken terwijl ik hartstikke moe was en er met mijn hoofd totaal niet bij was. Het werd één grote bende en ik kon er wel om janken. Kort samengevat: Ga geen super nauwkeurige werkjes doen als je je niet lekker voelt.

❤ In de split achterop zitten bij iemand. Dit heb ik ook gister gedaan. Dit valt niet aan te raden. Het doet nogal pijn, vooral omdat ik normaal niet echt lenig ben. En ik heb nu blauwe plekken op mijn bovenbenen er door. Autsj. 

❤ Mijn vriendje achterop mijn fiets nemen. Na een tijdje fietsen, was  Stefan moe van het fietsen en ik helemaal stijf van het achterop zitten. Dus we gingen ruilen. Hij wilde dit eigenlijk niet maar mijn been deed pijn van het verkrampt stilzitten. Dus ik wilde de pijn eruit fietsen, wat is gelukt. Alleen ik slingerde continue met Stefan achterop. En Stefan klaagde continue over pijn, terwijl ik dat niet deed toen ik achterop zat. Toen fietste er een man voorbij die zei dat ik beter mijn vriendje kon laten fietsen. Grr!

Dit was even een kort artikel voor vandaag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Adios!

xox Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten