donderdag 13 november 2014

Drukte en een buik vol december kriebels

Heey allemaal! Zoals jullie zien heb ik ItsAllAboutMarly haar oude lay-out terug gegeven. Dat voelt net ietsje vertrouwder. Ik vind vind die andere lay-out ook mooi maar hij is toch een beetje zakelijk. Aan de oude lay- out heb ik zoveel leuke herinneringen. Dus voorlopig is deze terug. c:

Op het moment ben ik ziek. Dit vind ik vreselijk. Ik ben iemand die altijd wel iets aan het doen is en als je ziek bent dan heb je minder energie en kan dat gewoon niet allemaal. Overdag verveel ik me te pletter. Ik ben van plan om morgen weer naar school te gaan. Dat vind ik beter dan de hele dag wat thuis te zitten. Daar voel ik me echt heel rot bij.

Stefan is vanmiddag eventjes op ziekenbezoek geweest. Dat was wel leuk. Dan heb je even afleiding en kun je even met iemand praten van school. Je vriendje op bezoek is altijd fijn. Tegen hem aanhangen als je je beroerd voelt.. Nu is Stefan weer onderweg naar huis. 

Vandaag schrijf ik een beetje een personal update. Deze week was mijn tweede stageweek. Ik ben maandag en dinsdag wel gewoon naar stage geweest en dat was leuk. Alleen dinsdagavond begon ik me niet lekker te voelen. Woensdag heb ik wel gewoon school geprobeerd, maar tussen de middag heb ik me afgemeld. Vandaag ben ik ook maar thuisgebleven om mezelf de rust om uit te zieken ook te gunnen. Ik wil meestal te veel, te snel en dat werkt niet.

Op school werken we met thema's. We zijn nu met thema 2 bezig. De laatste week van het eerste thema was erg druk. De laatste dingen inleveren, een toets van pedagogiek en mijn eerst portfoliogesprek. Ik had gehoopt in de eerste week van thema 2 een beetje rust te hebben. Dat alles weer langzaam werd opgebouwd, maar dat is niet het geval. We knallen meteen door met allemaal nieuwe opdrachten en daarbij dit thema ook nog twee dagen stage per week geteld. Het is erg afmattend. Stage vind ik erg leuk, maar de dag na stage tot half 5 naar school.. Daar moet ik nog sterk aan wennen. Op mijn vorige school was het max 10 over 4 en ja, dan is dit toch eventjes iets anders. Zucht. Maar goed, op naar de kerstvakantie. Twee weken lang in mijn bed blijven liggen en chocolaatjes eten.

Ik heb best wel zin in de maand december. Sinterklaas, kerst, vakantie, oud & nieuw.. Hoe en waar ik dit allemaal ga vieren weet ik nog niet precies maar het brengt toch een bepaalde gezelligheid met zich mee. Waar verheug jij het meest op in de maand december? Of begin jij liever aan een winterslaap?

xxMar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten