woensdag 5 maart 2014

Tag: My life in 20 questions.

Gister heb ik deze Tag voor een deel al gemaakt. Alleen het was al laat op de avond, dus vandaar dat ik hem ben vergeten te posten. Here comes my life in 20 questions!

Favorite color
Lichtblauw, paars en roze.

Favorite number
Ik heb geen lievelingsnummer maar als ik dan toch iets zou moeten kiezen denk ik 3. Geen idee waarom, ik heb er gewoon een prettig gevoel bij.

Dream career
Een bekende Nederlander worden. Te gast zijn in leuke programma's of iets presenteren. Acteren in series en zo nu en dan een film maken. De wereld zijn en boeken schrijven. En daarnaast natuurlijk nog mijn blogje. Ik weet het, veel dromen.

Where do you see yourself living when you’re on your own?
Een leuk klein huisje. (Misschien een bejaardenhuisje!) Helemaal in pastelkleuren. Ook veel roze spulletjes. Gewoon precies zoals ik het wil.  Ik zag vanmiddag nog een perfecte woonkamer toen ik aan het googelen was. Ik zal het plaatje hier even bij plakken.

Mijn droom- woonkamer!
Favorite way to travel
Fietsen. Ik ben dol op fietsen. De fiets brengt me natuurlijk niet overal. Ik vind bussen ook leuk. Maar dan touring cars. Als je op vakantie gaat zeg maar. Niet van die propvolle bussen.

What do you do in your free time?
Bloggen, computeren, mijn katten knuffelen.. Ik kan zo een heel lijstje opnoemen.

Favorite clothing stores
Scooter, Paris2day en Coolcat.

Who would you like to see in concert?
LITTLE MIX! Sowieso Little Mix. Ik ben zo'n groot fan. Mixer for life! Ik vind hun gewoon origineel. Ze zijn zichzelf en ze zijn qua stijl gewoon voorbeelden. Ze noemen zichzelf ook rolmoddelen voor 'being yourself'.  Ik zou ze zo graag willen zien. Geen enkele boyband laat mij gillen en naar zo'n druk concert komen. Maar Little Mix.. Die zou ik heel graag willen zien.

Favorite tea blend?
Aardbei is op het moment mijn grote favoriet.

Do you collect anything?
Ehm, nee niet echt. Oh jawel trouwens. Ik verzamel souvenirs. Ik heb een plank in mijn kamer waar ik souvenirs op zet van plaatsen waar ik ben geweest. Kleine beeldjes en zo. Ik heb nu nog niet zoveel. Ik heb een beeldje met twee zeehondjes van Ameland en een eiffeltorentje van Parijs. Ik ben vorige zomer met de verzameling begonnen.. Vandaar.

I can’t sleep without?
Ehm, er is niet echt iets waar ik niet zonder kan slapen. Er zijn wel wat dingen die ik fijn vind om bij me te hebben. Zoals een knuffel of een kussen. Gewoon iets onder mijn arm hebben vind ik prettig. Ik kan wel slapen zonder, maar het is gewoon fijn. Anders ligt mijn arm daar zo vreemd. Ik weet niet wat dat is. En ik vind het fijn om iets van licht bij me te hebben. Ik ben een beetje bang in het donker. Dus een lampje in de buurt of een zaklamp die ik aan kan klikken is fijn.

If you were given 1 million dollars all for yourself what would you do with it?
Terug naar Parijs. Heel lang daar blijven. Een half jaar of zo. Samen met mijn vriendinnen en moeder. En heel veel geld aan kika doneren zodat er snel meer onderzoek kan worden gedaan, waardoor er hopelijk minder kinderen aan kanker overlijden. Ook zou ik geld doneren aan een stichting tegen dierenmishandeling en verwaarlozing. En verder zou ik misschien in een wat groter huis gaan wonen met een mooie grote tuin. Mijn moeder zou een grote tuin echt leuk vinden, denk ik. En voor mezelf dan een iets grotere kamer dat er een klein bankje bij in past. En een grotere hal. Wij hebben nu echt een superkleine hal. En verder zou ik het eigenlijk niet weten..

Favorite make-up brand?
Ik gebruik niet echt make- up maar wel veel nagellak. En daarin bevallen Essence en Miss Sporty me goed.

Favorite treat to eat?
Chips (dorrito's) en chocola. 

What is your favorite season?
Ik twijfel tussen lente en zomer.. Ik dacht lente zoals ik in mijn 'Spring' - Tag al schreef. Maar als ik Tedje hoor met haar: 'Ik verlang nu al naar naar buiten gaan zonder jas, op het strand liggen in mijn bikini met een boek en een ijskoud drankje…' Dan denk ik: Ja, daar verlang ik eigenlijk ook naar. Ik wilde laatst al in mijn bikini de achtertuin gaan liggen. Terwijl het daar nog wat te koud voor is. Tja.. Ik vind de lente leuk maar de zomer ook. Ik kan niet kiezen.

Do you sleep with your doors open or closed?
Ik slaap met mijn deur op een kier. De deur dicht vind ik soms ook wel prettig als ik me even van alles en iedereen af wil sluiten.

Why did you start blogging?
Oeh, haha. Dit vroeg laatst iemand aan me. Ik denk dat bloggen iets is waar ik al mijn hobby's in kan combineren. Ik vind schrijven, dingen met jullie delen, fotograferen, de wereld ontdekken.. Allemaal zo ontzettend leuk! Bovendien is het mijn uitlaatklep. Mijn blog zijn nooit erg persoonlijk en tegenlijk ook weer wel.  Ik schrijf over dingen die ik mee heb gemaakt of dingen die mij aanspreken. Verder vind ik het gewoon enorm leuk om lijstjes te maken. Dus sinds ik Tags heb ontdekt ben ik al helemaal enthousiast. En ik hou ook van praten tegen de camera dus wie weet zien jullie me nog eens op YouTube terug! Daar denk ik wel serieus over.

Do you have any magazine subscriptions?
Nope. Vroeger was ik geabonneerd op de Tina en nu vind ik de g!rlz erg leuk.

What were you doing at 12AM last night?
Haha, dat is wel grappig. Meestal ben ik dan in dromenland maar vannacht was ik toevallig nog aan het schrijven. Niks bijzonders, gewoon een beetje in mijn dagboek schrijven. Het slaat niet echt ergens op, ik kon gewoon niet slapen.

Favorite parfume
Heb ik niet. Ik ben geen parfum- kenner, dat zou ik wel meer willen zijn.

Nou, dit was mijn leven in twintig vragen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik vond het in ieder geval leuk om te doen. Als je deze Tag wilt overnemen mag dat gerust.

Liefs,
Mar








Geen opmerkingen:

Een reactie posten