dinsdag 1 april 2014

Tag: My Guilty Pleasures.

Het is weer tag-time! Ik ben op het moment best wel moe omdat ik een drukke week heb. Daarom doe ik vandaag even geen diepgaand artikel maar gewoon een leuke Tag. Om even lekker te ontspannen. Deze Tag wil ik echt al een hele tijd doen. Maar op de één of andere manier kwam het er nooit van. 'My Guilty Pleasures'. In deze Tag ga ik mezelf waarschijnlijk meerdere malen voor schut zetten en beken ik dingen waarvan ik betwijfel of ik ze had moeten bekennen.. Ben je nu nieuwsgierig? Lees dan vooral verder. De bedoeling van deze Tag is dat je dingen bekent die stiekem leuk vind, maar waarvan je dat niet hardop durft te zeggen. Oké, let's do this!

Film
Ik kan heel erg genieten van die Nederlandse films. Zoals Hartenstraat, alles is familie, Old Stars, noem maar op. Sommige mensen vinden dat slechte films maar ik vind het heerlijke films over het leven. Ze kunnen het leven echt heel goed neerzetten. Amerikaanse films zijn leuk, maar soms een beetje overdreven glitter and glamour en zo. Ik vind dat Nederlandse films de familiesfeer, leven en dood, liefde.. Ze zetten het allemaal heel goed neer. Hartenstraat draait nu in de bioscoop. Ik heb hem dus gezien en dat kan ik echt aanraden. =)



Serie
Ik volg heel veel series. Maar er is niet echt een serie die ik stiekem leuk vind of zo. Of misschien wel. Wacht. Ik kijk soms Big Time Rush. Ik volg het niet, maar als er niks anders leuk is dan kijk ik het. Ik vind het wel grappig, ook al slaat het helemaal nergens op. Misschien is het juist daarom leuk om te kijken.

Stiekem vind ik ze gewoon knap. Want dat zijn ze ook gewoon! =$ Kijk naar dat gezichtje van Carlos.

Muziek
Ik ben dol op musicals en musicalmuziek. Ook van Studio 100 zoals de drie biggetjes, doornroosje of de kleine zeemeermin. Daar kom ik eerlijk voor uit. Ik kan al mijn emoties kwijt in musicalmuziek en ik word er ook vrolijk en gelukkig van. Ook hou ik van Disney liedjes of liedjes uit andere kinderfilms.



Snack
Ik heb een m&m verslaving. =) Maar dat mag de hele wereld weten. En verder.. Ehm, ik heb echt geen idee. Nee, echt niet. Spekjes vind ik ook heel erg lekker. En ik heb een heel erg grote liefde voor vruchtensapjes, smoothies alles in die richting. Dat is echt wel een overdreven liefde van me. Vruchtensap bij het ontbijt, tussen de middag, tussendoor.. En de aardbei / banaan smoothie bij de Mac. Die heb ik vandaag weer mogen halen. =D

Aardbei / banaan smoothie. (Hij smaakt naar appelmoes.) 

Activiteit
Ik zing die musicalliedjes ook mee, haha.. Ik kan swingen op musicalmuziek. Ik baal er ook nog steeds van dat ik niet kan zingen. Want ik vind dansen leuk en acteren. En ik  ben gek op musicals.. Als ik nou kon zingen had ik een musicalopleiding kunnen doen. Dat lijkt me echt fantastisch.

Absurde verzameling/belachelijke aankoop
Een absurde verzameling? Die heb ik niet volgens mij. Ik verzamel wel iets, souvenirs van alle plaatsen waar ik op vakantie ben geweest, maar dat is geen absurde verzameling. En belachelijke aankoop. Nja, ik heb een keer een jurkje gekocht wat achteraf misschien meer iets voor een filmster was dan voor mij. Het is een donkerblauw jurkjes met bloemen in alle kleuren van de regenboog en glitterbandjes. Het is ook van een hele aparte gladde stof waar ik me niet echt prettig in voel. Ik heb ook een shirt van die stof, maar dat is dan weer minder opvallend. Ik ben nu meer van de zachte kleurtjes dus  dat jurkje vind ik nu te schreeuwerig.  Maar ja, misschien is het nog leuk om een keertje op het strand te dragen.

Crush
Haha, tjaa.. Nee, oké. Ik zal heel eerlijk zijn. Op dit moment heb ik niet een crush of iemand die ik leuk vind. Heel saai, ik weet het. Maar ook wel weer lekker rustig. Geen vreemde vlinders in mijn buik, geen gedachten of energie wordt verspild aan een jongen dus die energie kan ik mooi in andere dingen steken. Zoals mijn blog.

Kleding
Mijn 'Guilty Pleasure' qua kleding is op dit moment dat ik de helft van mijn kleding niet meer mooi vind. Ik heb laatst opeens een switch gemaakt in kledingstijl. Dus de helft vind ik nu gewoon te kinderachtig of te felgekleurd of juist te zwart. Het is niet dat ik opeens van kledingstijl ben geswitcht hoor. Dat is langzaam aan gegaan. Ik ben me langzaam wat volwassener gaan kleden. 

Dit waren mijn 'guilty pleasures'. Misschien niet zo heel spectaculair maar ach. Ik heb eigenlijk niet zoveel gênante geheimen. Voor de meeste dingen die ik leuk vind kom ik eerlijk uit. Vroeger heb ik een tijdje niet durven zijn wie ik ben of uit te komen voor wat ik leuk vind. Ik was verlegen en stil omdat ik doodsbang was voor de mening van anderen. Maar dat is gelukkig veranderd. Ik ben gewoon wie ik ben. Ik val meestal meteen met de deur in huis: "Ik ben Marianne. Mijn lievelingskleur is roze. In mijn bed liggen nog een paar knuffeldieren en ik ben dol op musicalmuziek." Niemand is gelijk en juist die verschillen moeten we koesteren, in plaats van mensen te laten denken dat ze aan een bepaald beeld moeten voldoen om erbij te kunnen horen.

'Wees jezelf en hou van jezelf.
Als jij met volle overgave jezelf bent,
En laat zien dat je daar trots op bent.
Zullen anderen je eerder accepteren zoals je bent.
Probeer niet een ander te zijn maar laat uit je komen wat erin zit.
Alleen dan zul je echt geluk vinden.
En de kans krijgen om vrienden te maken die je nemen zoals je bent.'

Liefs,
Mar  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten