zaterdag 12 april 2014

Tag: Little Reasons To Smile. (#2)

Heey! Vandaag maak ik mijn 'Little Reasons To Smile' Deel 2. Ik maak normaal niet ergens meteen een deel 2 achteraan, maar dit vond ik zo leuk.. En ik werd zo vrolijk van. Dus ik dacht: Vooruit. Waarom ook niet? Voor wie mijn artikel van gisteren niet heeft gelezen: In deze Tag is het de bedoeling dat je foto's van de 'Litte Reasons To Smile' - Tumblr haalt die jij bij jouw vind passen en daar iets bij vertelt. Een hele vrolijke Tag. Zeker aan te raden om een keertje te doen.


Dit vind ik de laatste jaren leuk om te doen. Om wakker te blijven tot 00.00 en dan de eerste felicitaties binnen te krijgen. Het is ook leuk om te zien welke personen zolang wakker blijven en eraan denken om jouw om 00.00 te feliciteren.


Ik ben gek op logeren. Maar dan ook echt gezellig logeren. Niet noodzakelijk logeren en vroeg slapen. Nee, leuk logeren met vriendinnen. De hele nacht praten, spelletjes doen, films kijken, chips eten. Natuurlijk voel je je daarna wel een dag brak. Maar dat is het absoluut waard. Het is echt al veel te lang geleden dat ik een superleuk slaapfeestje heb gehad.


Vroeger ging ik altijd bij mijn opa en oma logeren met mijn nichtje. En in het algemeen is het logeren met haar super gezellig. Veel praten en elkaar bang maken. Gewoon super leuk en helaas ook veel te lang geleden. Ik zie haar de laatste tijd niet zo vaak meer als vroeger en dat is best wel jammer. Want die logeerpartijtjes en middagen afspreken met haar is wel echt iets uit mijn jeugd wat ik altijd superleuk vond. Ik moet haar maar weer eens bellen. 



Ik heb niks met sneeuw. De vaste lezers van mijn blog zullen het inmiddels wel weten, maar ik haat de winter en zijn kou. In de lente komen mensen pas weer een beetje tot leven. Dat vind ik heel mooi om te zien. Maar ook ik vind sneeuw best wel mooi. Ook al is het vaak onpraktisch. En de eerste stappen in de nog perfect uitziende sneeuw. Wauw. Dat geeft mij ook wel zo'n gelukgevoel.



O my god. Ik ben nu even mijn eigen rondedansje aan het doen hier. Ik ben dus helemaal fan van de serie 'Once Upon A Time' en toen kwam ik dat plaatje tegen.. Het is meer dan een geluksgevoel het is gewoon wauw. Dubbelgeluk. Perfect. Wauw, ik ben echt blij op dit moment.


Ik geef toe. Dit is niet haar beste foto. Maar ik word echt zo vrolijk van het zien of horen van Selena Gomez. Ze heeft een best wel apart gezichtje. Daarmee bedoel ik dat je het niet vaak ziet. Ze lijkt ook heel erg jong en onschuldig en zo. Ik word gewoon vrolijk van haar. En dan heeft ze ook nog zo'n sarcastische stem.. Ik vind het altijd lachen als zij in een serie speelt.


Dit vind ik een hele goede. Het is heel moeilijk om angsten onder ogen te zien. Maar als je ze eenmaal hebt overwonnen geeft dat echt een topgevoel. Een gevoel dat het waard is om soms iets te doen wat je eigenlijk niet goed durft.


Dit is één van mijn favoriete disney films. Ik vind de verhaallijn tussen de arrogante prins en Belle heel leuk. Hij moet leren beleefd te zijn om haar hart te winnen. En ik vind sowieso liefde tussen goed en kwaad heel mooi. Ook om te zien hoe het beest voor haar probeert te veranderen.


Ik vind het leuk om een leuke film na een tijdje opnieuw te zien. Je ziet dan inderdaad dingen die je eerst niet zag en dat is leuk. Die film op dat plaatje 'bride wars' hebben wij ook trouwens. Dat is wel een aanrader. Heerlijke meidenfilm over twee beste vriendinnen die hun trouwdatum per ongeluk op dezelfde dag plannen. Wie van beide gaat afzeggen? Er volgt een hele bitchfight. Heerlijk om te kijken. Met onder andere Anne Hathaway en Kate Hudson. 

Dit waren weer negen nieuwe reasons to smile. Wat is jouw ultieme reden om even gelukkig te zijn? Het hoeft maar in kleine dingen te zitten, dat zie je maar weer. Morgen zal ik bezig gaan met het tweede deel van mijn serie: Like In Onmogelijke Situaties. Maar dit soort 'happy  items' zijn ook wel goed voor me. Soms heb ik de neiging om dingen somber in te zien, en dit helpt dan echt. Ik kan het jullie zeker aanraden om eens op Little Reasons To Smile te gaan kijken. 

Liefs,
Mar 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten