zaterdag 26 april 2014

Tag: About Past And Future.

Heey lieve lezers! Vandaag wil ik een zelfbedachte Tag met jullie doen. Hij gaat over de toekomst en het verleden. Hoe je jezelf het liefst zou zien in de toekomst, met wie en welk beroep. Natuurlijk is het fantaseren, want niemand weet wat de toekomst gaat brengen. Maar ja, ieder mens droomt wel eens. Het lijkt me grappig om dan over een paar jaar terug te kijken om te kijken of er dingen behaald zijn en zo. Ook zullen er vragen gesteld worden over het verleden. Deze Tag ga ik doen samen met mijn lieve vriend Stefan. Ik heb nu van tevoren nog geen vragen op papier gezet, we gaan ze gewoon random bedenken. Let's do this!



Wat van wat je vroeger deed, vind je nu je er op terug kijkt erg beschamend? 
Marianne: Dat ik vroeger heel erg open was. Dat ben ik nu nog steeds maar vroeger wist ik echt niet wanneer ik dingen beter niet kon zeggen. Ik vertelde gewoon alles. Als er nieuwsgierige kinderen uit mijn klas naar me toe kwamen en dingen aan me vroegen gaf ik altijd antwoord. Terwijl het gewoon hun zaken niet waren! Nu heb ik geleerd mijn privéleven echt privé te houden en alleen mijn echte vrienden dichtbij te laten komen.
Stefan: Dat ik vroeger een bril had. 

Welke leuke dingen heb je meegemaakt, die je nooit meer zal vergeten?
Marianne: Uhh, er is niet één ding dat er echt uitspringt. Maar ik denk dat het toch de herinneringen aan mijn opa zijn die me heel erg dierbaar zijn. Toen hij in een bejaardentehuis kwam was dat bij ons in het dorp. Toen woonde mijn opa voor het eerst in dezelfde plaats als mij. En toen ben ik vaak bij hem langsgegaan. Die momenten zal ik nooit vergeten. Ook voor hij naar het bejaardentehuis ging paste hij vaak op mij of kwam ik bij hem thuis in zijn bejaardenwoning. De momenten bij mijn opa zijn wel echt dé momenten die mij altijd bij zullen blijven uit mijn kindertijd.
Stefan: De eerste wedstrijd die ik mee heb gemaakt van mijn favoriete voetbalclub. Ze hebben toen met 5-3 gewonnen.

Sta jij vaak stil bij het verleden?
Marianne: Niet heel vaak. Vooral bij speciale data's. Dat ik denk: Oh ja, op deze datum toen.. 
Stefan: Niet vaak.

Wat voor werk wil je doen als je je studie hebt afgerond?
Marianne: Dat weet ik nog niet zo goed. Ik wil in ieder geval blijven schrijven, maar iets met kinderen lijkt me ook leuk. 
Stefan: Ik wil me focussen op werk in de zorg.

Hoe zie je jezelf over twee jaar?
Marianne: Ik hoop dan bezig te zijn met de studie die ik leuk vind. Dat ik heb gevonden wat perfect bij me past. Ik hoop dat ik dan nog steeds mijn blog heb en er ook mee ben gegroeid. Ook hoop ik dat ik nog samen ben met Stefan.
Stefan: Dat ik nog steeds met jouw samen ben en misschien op mezelf woon als dat mogelijk is.

Nog even een korte Personal Update: Vandaag hebben Stefan en ik samen Koningsdag gevierd. We zijn naar de markt geweest en 's middags hebben we samen in het bos gewandeld. Het was erg leuk. =) Omdat ik een beetje ziek ben en toch een drukke dag heb gehad is dit even een kleine Tag. Ik hoop dat jullie het toch leuk vonden. Hoe zie jij jezelf over twee jaar? En wat is jouw ultieme droom?

Liefs,
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten