dinsdag 29 april 2014

Korte Personal Update: Life With This Sisters.

Heey! Vandaag heb ik even een korte mededeling voor jullie. Het is op dit moment al best wel laat op de avond. De mededeling die ik voor jullie heb is wel leuk. Ik ben de hele avond bezig geweest en hij bestaat nu eindelijk echt... Mijn tweede blog. Deze ga ik samen doen met mijn 'zusje' Hillyanne. Omdat ik vanavond zoveel tijd heb gestoken in het maken van mijn lifestyle- blog 'Life With This Sisters' heb ik helaas geen tijd meer voor een groots artikel op ItsAllAboutMarly. Via dit linkje  kun je wel een artikel van vandaag vinden op mijn tweede blog. Morgen ben ik op ItsAllAboutMarly terug zoals normaal. Nu duik ik maar eens mijn bedje in. Ik heb een lange dag gehad, haha. Je kunt je mening over de tweede blog achterlaten in de reacties. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Nou, tot morgen en slaap lekker.

Liefs,
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten