dinsdag 15 april 2014

Tag: Young Woman.

Heey! Vandaag doe ik een Tag, die in mijn ogen anders is dan alle Tags hiervoor. De 'Young Woman' - Tag. Het gaat over vrouw zijn en opgroeien en zo. Ik weet nog niet precies wat de vragen zijn. Maar ik had zo'n soort Tag nog nooit eerder gezien, daarom lijkt het me wel leuk. Let's do this!

Wat vind je leuk aan opgroeien? Zijn er ook dingen die je er minder leuk aan vind?
Ik vind het wel leuk om te zien hoe mensen opgroeien. Hoe mensen zich ontwikkelen en veranderen en uitgroeien tot een mooi persoon. Ik denk dat hoe je uiteindelijk word ook te maken heeft met wat je allemaal hebt meegemaakt in je leven. Je gaat principes stellen, een eigen stijl ontwikkelen.. Dat vind ik bijzonder. Vooral omdat ieder mens een andere manier van leven heeft. We kunnen veel van elkaar leren. En wat minder leuk aan opgroeien vind? Ik denk dat dat is dat ik vroeger gewoon helemaal zorgeloos door mijn leven kon gaan. Na een paar minder leuke gebeurtenissen in mijn leven is dat veranderd. En natuurlijk omdat ik ouder word. Dan sta je anders in het leven dan toen je een kind was. Ik ben van mening dat volwassenen een voorbeeld aan kinderen moeten nemen. Dat is zo af en toe ook wel eens goed.



Op welke successen in je leven ben je het meest trots?
Uhm.. Ik denk dat trots ben op de mooie momenten die ik tot nu toe heb gehad. Mooie momenten met vriendinnen. De momenten dat ik een vriend heb kunnen helpen met een probleem of waarop ik iets voor een ander heb gedaan. Dat zijn momenten waar ik trots op ben. En natuurlijk een beetje op mijn blog, haha.

Wat is voor jouw ultiem jeugdsentiment?
Tv- programma's van vroeger kijken of themesongs van series luisteren. Daar heb ik al eens eerder over geschreven. Bijvoorbeeld Winx club of Totally Spies. Of de Tweenies. Dat is voor mij ultiem jeugdsentiment, ook al ben ik nog maar zestien. 



Aan welke modegril heb jij je helaas vroeger overgegeven?
Ehm.. Crocs. Ik wilde crocs hebben en dan allemaal verschillende figuurtjes sparen om erin te doen. Eigenlijk net zoals nu met een mobiel. Je wilt hoesjes sparen om zo nu en dan te kunnen wisselen. Waarom eigenlijk? Tja. De crocs heb ik nu nog steeds. Ik draag ze alleen als ik blaren heb of last van mijn voeten.

Heb jij wel eens ervaren dat je anders werd behandeld vanwege je geslacht? (positief / negatief)
Niet echt dingen waar ik me heel veel van aan heb getrokken. Over het algemeen word ik gewoon met respect behandeld. Ik heb wel eens met een jongen te maken gehad die meisjes playde. En dat vind ik respectloos. Maar verder niet echt iets..

Wat zou je tegen je moeder willen zeggen?
Mam, ik hou van je en ik ben je dankbaar dat je altijd me wilt beschermen en voor me klaarstaat. 

Dit waren alle vragen. Ik vond het een leuke Tag om te maken. Als je Tag wilt overnemen, mag dat gerust. Ik heb hem trouwens gevonden op de blog van Femketje . Een leuke blog, zeker de moeite om eens een kijkje te nemen!

Ik heb nog een plaatje gevonden met een mooie boodschap die ik jullie nog eventjes mee wil geven. Het heeft verder niks met dit artikel te maken maar ik vind hem gewoon heel mooi. Ergens heeft het wel iets met dit artikel te maken trouwens.. Deze Tag gaat tenslotte over vrouwen. En vrouwen twijfelen heel vaak aan zichzelf. Maar..




De foto's heb ik van We Heart It en Google. 

Liefs,
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten