dinsdag 8 april 2014

Tag: 10 t/m 1.

Heey allemaal! Vandaag ben ik echt in een 'Tag- mood'. Het is nu best wel laat, voor mij om te bloggen dan.. Het is nu 20.45 en normaal heb ik rond deze tijd mijn blog af of ben ik aan het afronden. Maar nu moet ik dus nog beginnen. Ik heb een hele leuke Tag gevonden. Ik vond de titel een beetje apart, maar dat maakte me juist nieuwsgierig. Het is niet zo'n standaard Tag. In deze Tag moet je bij de eerste vraag tien dingen zeggen, bij de tweede negen, derde acht, etc. Ik heb de vragen nog niet echt doorgelezen dus ik ben benieuwd. Let's do this!.

 10 Dingen over mij
Ik ben zestien jaar en ik weet nog niet precies wat ik later wil worden. Misschien de journalistiek kant op. Dat lijkt me wel heel erg gaaf. Ik vind het leuk om te tekenen en mijn nagels te lakken. Ook schrijf ik elke dag met liefde op mijn blog. Ik ben dol op katten en we hebben er zelf drie. Op het moment eet ik Pringles en vreet ik de halve voorraadkast leeg. Dat is een slechte gewoonte van me als ik alleen thuis ben. En ik hou van disney muziek.




9 Dingen die ik leuk vind
Ik hou van kipkerrie op een broodje of toastje. Ik ben verslaafd aan m&m's ook al schijnt er luizenbloed in te zitten. (Ik weet nog steeds niet of ik dat moet geloven.) Ik vind Little Mix leuk omdat ze zichzelf zijn en een soort voorbeeld voor meiden. Ik hou van pastelkleuren, maar soms ook van felle kleuren. Ik ben dol op lege papiertjes. Daar kun je nog alles mee doen en het geeft inspiratie. Een wereld vol mogelijkheden. Ik vind one direction leuk, maar ben geen directioner. Ik word gewoon altijd zo vrolijk van hun muziek. Ik vind GTST een leuke serie, ik ben trouwe fan en kijk elke avond en ook ben ik helemaal verslaafd aan Once Upon A Time. (Wat momenteel helaas niet in Nederland word uitgezonden.. Wachten op seizoen 3. Grrr..)

Little mix! <3


8 Dingen die ik niet leuk vind
Pesten. Daar kan ik me echt verschrikkelijk kwaad om maken. Hoe kan een mens plezier scheppen uit een ander pijn te doen? Dat kan en wil ik niet begrijpen. En verder.. Verplichtingen. En daarmee bedoel ik geen leuke verplichtingen, maar klusjes. Dingen die je moet doen en waar je ouders achteraan zitten dat je ze moet doen. Dat vind ik niet leuk. Even denken.. Verder nog vooroordelen, dierenmishandeling, ruzie, ziektes, om iets heen draaien en liegen. Ik had hierbij al negen dingen. Wow, de andere twee vragen tot nu toe gingen best wel stroefjes. En dan zo'n negatieve vraag en ik brand meteen los. Zo zie je maar, als mensen negatief kunnen zijn.. Dat gaat veel gemakkelijker. Dan positief over jezelf en anderen zijn. 



7 Plekken waar ik graag ben
Parijs, sowieso Parijs. Ik hou van die stad. Het heeft iets magisch en fijns. Ik ben er heel graag. En verder was ik altijd graag in mijn opa's huisje. Dat had iets vertrouwd. Maar dat kan nu dus niet meer. Toch koester ik die herinnering in mijn hart. =) Ik hou er ook van om in het bos te wandelen en mijn bed is natuurlijk één van mijn favoriete plekken. Ik hou van slapen. Gewoon als je lekker moe bent nog even een boekje lezen en zo. Ook hou ik van dierenwinkels. Dat realiseer ik me laatst. Dan sta ik meestal de hele tijd bij de konijntjes te kijken. Laatst hadden ze baby konijntjes. Ik was verkocht. Ook al weet ik dat ik geen konijn mag, toch vond ik het jammer dat ze gereserveerd waren. Ik ben ook graag bij mijn andere opa en oma. Die wonen op een boerderij waar ik al van jongs af aan kom. Daarom heeft die plek ook iets vertrouwds. En verder.. Uhm, ik ga ook graag naar de bios. Lekker filmpje kijken met een snack. Ik hou van die sfeer.

6 manieren om mijn hart te winnen
Ik hou van jongens die lef hebben. En dat bedoel ik niet roken en drinken, dan bedoel ik dat ze voor me opkomen. Ook vind ik het leuk als iemand laat merken dat ik speciaal voor hem ben. En hij moet lief zijn. En ehm verder.. Een klein cadeautje doet het ook goed. Geen dure dingen, daar hou ik absoluut niet van. Een zelfgemaakt iets of iets wat speciale waarde voor hem heeft. Dan is het ook speciaal voor mij. En het moet niet iemand zijn die er alleen in goede tijden is, maar ook als het minder goed gaat. En we moeten natuurlijk ook lol kunnen hebben met elkaar.

5 Plekken waar ik nog heen wil
Rome, Griekenland, San Francisco, Londen en een ontwikkelingsland.

4 Dingen of personen waar ik niet zonder kan
Familie, vrienden, mijn katten en mijn blog.

3 Van mijn lievelingsliedjes
Burn - Ellie Goulding
Midnight Memories - One Direction 
Madhouse - Little Mix

2 wensen
Gelukkig zijn en gezondheid voor mezelf en de mensen die ik lief heb.

1 laatste woord
Potato.

Don't ask me why. I just love that word. <3 Ik vond dit een hele leuke originele Tag. Ik kan hem zeker aanraden om te doen en je mag hem ook overnemen. Dat heb ik ook gedaan. Als je één woord mocht zeggen wat zou dat bij jouw dan zijn? En wat is jouw lievelingsliedje? 

Liefs,
Mar



Geen opmerkingen:

Een reactie posten