zondag 20 april 2014

Tag: Personal Travel Favorites.

Heey allemaal! Ik ben terug van weggeweest. Vandaag is het precies één jaar geleden dat mijn opa overleed en ook gister was ik daar veel mee bezig. Ik heb het wel geprobeerd om een artikel te posten maar het lukte maar niet. En ook al wil ik elke dag iets online zetten, ik vind het wel belangrijk dat het goede artikelen zijn. Liever een dagje niks, dan kak. Om het zo even te zeggen. Maar goed, vandaag ben ik er weer. Vandaag ga ik een Tag doen. Het is de 'Personal Travel Favorites' - Tag. Ik heb hem gevonden op de blog van Tedje . Hij gaat over reizen. Om het zomervakantie gevoel een beetje te krijgen en  omdat ik van reizen houd, Here we go!



Favoriete hotel?
Dat was hotel Alhambra in Parijs. Ik vond het sowieso geweldig in Parijs. Dat hotel heeft een prachtige binnentuin waar we bijna elke ochtend hebben zitten ontbijten. En de bedden lagen zo lekker.. Zucht, ik wil terug.. Ik wil zo graag terug.

Slaapkamer alla Alhambra. Zo zag die van ons er ook ongeveer uit!.


Favoriete reisvriendelijke beauty product?
Ehh.. Ik ben niet zo'n beauty expert. Dus ik zou het niet weten.. Ik neem meestal niet zoveel beauty producten mee op reis. 

Favoriete bestemming om te shoppen?
Uhm.. Ik vind tot nu toe denk ik Amsterdam het allerleukst vind om te winkelen. Parijs is ook heel gaaf, alleen in de buurt van ons hotel zaten bijna geen leuke winkels. En de winkels waar we met de groep zijn geweest waren allemaal van die dure warenhuizen. Amsterdam vind ik heel gezellig. Leuke plekjes om te eten, veel verschillende winkels.. 

Favoriete bestemming om te relaxen?
Ik denk Terschelling. Heerlijk dagen op het strand liggen of gewoon op de camping. Op een waddeneiland kom ik meestal helemaal tot rust.



Gekste dat je ooit hebt gegeten?
Het gekste.. Het gekste weet ik zo even niet. Maar het vieste waren garnalen in Parijs. Ik heb het wel doorgeslikt maar echt waar, gatverdamme. Ik weet wel een gekke eetgewoonte te noemen. In Parijs is het stokbrood hun aardappelen en hun aardappelen zijn hun groenten. Dus ze eten veel minder groente. De eerste avond daar hadden we gewoon een bord vol gebakken aardappelen en vlees met een mandje stokbrood erbij. En één zielig klein wortelschijfje. Heel raar, maar heel lekker. Ik ben niet zo'n groentenmens dus ik vond die regel helemaal geweldig. Ik had in Frankrijk geboren moeten worden. Lijkt me leuk om daar later te wonen of reisgids te zijn. Of beide. Onze gids woont tenslotte ook in Parijs. 

Wauw, wat zeg ik vaak Parijs in dit artikel. Ik ben een beetje Parijs- fan. I'm sorry. =)

Beste maaltijd die je ooit hebt gegeten en waar?
Ehh.. Dat zou ik niet weten eigenlijk. Ik vind verschillende restaurants leuk. Ik kan een pannenkoekhuis onmogelijk vergelijken met een pizzaria. Dus ik heb echt geen idee. 

Wat kun je het beste aantrekken in het vliegtuig?
Ik wou zeggen: 'Weet ik veel, ik heb er nog nooit in gezeten.' Maar mijn moeder zegt dat het er altijd heel erg koud is. Maar dan denk ik weer. Stel dat je naar een warm land gaat. Dat is dan hartstikke warm als je uitstapt. Conclusie: Normale kleding. En laagjes kleding. Dan kun je iets uittrekken en heb je het niet koud in het vliegtuig. Wauw, wat een top oplossing!

Wat is het engste dat je ooit gedaan hebt?
Ik zou het eigenlijk niet weten. Ik ben niet zo'n avontuurlijk type die gaat raften of in een boom gaat hangen. Ik heb wel een angst voor poppen. Ik vind poppen dood eng. En op Ameland is zo'n restaurant: De heksenketel. Met allemaal heksenpoppen die overal hangen. Dat vind ik wel een beetje scary..

Dit waren alle vragen tot mijn verbazing. Ik had er meer verwacht. Het spijt me als dit artikel niet zo uitbundig en vrolijk is als anders. Vandaag was nogal een rare dag en ik voel me nog steeds een beetje down. Maar ik kon het gewoon niet maken om twee dagen niks te posten. Dus daarom doe ik toch maar even een kleine Tag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,
Mar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten