vrijdag 25 april 2014

Little Reasons To Smile. (#3)

Heey lieve allemaal! Gister heb ik niks gepost vanwege het onweer. Ik was samen met Stefan op Skype bezig met een nieuw gezamenlijk artikel. Alleen toen we halverwege waren begon het dus flink te onweren. Alle stekkers eruit en beneden zitten. Ik ben echt doodsbang voor onweer. Ik weet niet, ik voel er totaal niet veilig bij. Maar vandaag ben ik er weer. Ik heb besloten vandaag maar een kleine Little Reasons To Smile te gaan doen. Ik ben een beetje ziek dus ik hang vooral veel op de bank. Dat artikel met Stefan zal nog wel online verschijnen, maar dan moeten we even een moment tijd zien te vinden om hem af te maken.


Dit lijkt me echt fijn om te kunnen. Ik ben er zelf niet zo goed in, positief denken. En negatief denken maakt serieus ongelukkig. Ik wou dat ik dat kon gewoon alles positief zien. Niemand die me klein kreeg. Helaas ben ik erg gevoelig en trek ik me echt alles aan wat er om me heen gebeurd.


Zo nu en dan is het heerlijk om een dagje voor mezelf te nemen. Mobiel uit en gewoon dingen doen die ik vroeger ook deed. Zoals tekenen, oude CD's luisteren. In ieder geval dingen doen ik leuk vind zonder de hele dag geappt te worden. Moet je ook eens proberen. Het is echt heerlijk! =)


Het overwinnen van je angsten is eerst lastig, maar geeft je later echt een topgevoel. Want als je blijft toegeven aan je angsten dan zul je ze nooit overwinnen. Ook al is het moeilijk, probeer het toch. Angsten zijn er om te overwinnen. Zoals mijn vriend dat zegt. Ik weet alles van angsten en heb er ook een keer uitgebreider over geschreven. Dat artikel kun je vinden onder dit linkje .


Als ik een feestje heb weet ik dat meestal maanden van te voren. En dan kun je daar zo lekker naar toe leven. Fantaseren over de perfecte jurk, de perfecte jurk kopen en dan staan te popelen tot je hem aan kan hebben. De avond van het feestje je jurk aantrekken en jezelf opmaken.. Dan voel ik me altijd zo mooi. Dat is echt een fijn gevoel. Zeker als anderen je dan ook nog complimentjes geven. =)


Ik draag bijna nooit make up. Waarom niet? Nou, ten eerste ben ik niet supergoed met make up en ten tweede is het geen routine geworden bij mij. Ik vergeet het dus gewoon. Als ik het wel draag herken ik mezelf niet in de spiegel. Dat is best wel raar. Ik heb ook altijd de neiging om in mijn ogen te gaan wrijven en zulke dingen.


Tja, wat moet ik hierover zeggen? Het is gewoon superfijn om je zo te voelen.. Als een jongen je als zijn prinses beschouwd of als je kamer net je eigen paleisje is..


Als je iemand leuk vind en hij blijkt jouw ook leuk te vinden. Wederzijdse liefde is toch wel het mooiste wat er bestaat. =)


Ik vind lente- en zomerkleding zoveel malen leuker dan winter kleding. Vooral de pastelkleuren en bloemenprintjes in de zomer vind ik helemaal geweldig. =) Ik merk dat er een kleine lach om mijn gezicht komt als ik daaraan denk. Pastel is gewoon zo mooi. 

Dit waren een aantal dingen waar ik blij van word. Ik had zo'n artikel wel eventjes nodig. Ik heb echt een heel slecht humeur vandaag. Waarschijnlijk ook omdat ik een beetje ziek ben. Ik heb net overgeven. Blugh. Hopelijk voel ik me morgen beter. Want ik heb er wel zin in om Stefan te zien. We zouden samen naar een markt hier in de buurt. Wat gaan jullie doen op Koningsdag?

Liefs,
Mar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten