maandag 7 april 2014

Personal Update: Ik hou van deze lipstick.

Heey allemaal! Ik heb vandaag al verschillende artikelen geprobeerd maar op de één of andere manier kon ik niet goed een keuze maken over wat voor soort artikel ik wilde plaatsen. Uiteindelijk heb ik besloten een Personal Update te doen. Aangezien ik vandaag best een lange drukke dag heb gehad. Een vriendin van mij had vandaag een roze lipstick bij zich. En echt ik ben helemaal verslaafd. Hij blijft best goed zitten, ook na het eten, en hij is gewoon heel mooi. Ik promoot normaal geen producten en ben ook zeker geen beauty blogger maar als ik dan iets moois zie.. Dan deel ik dat natuurlijk met jullie. 



Dit is de lipstick waar ik het over wil hebben. Ik heb die vriendin naar het merk gevraagd. Ze wist het merk niet precies en heeft hem gekocht bij de Big Bazar in Almere. Ik ben echt verliefd op de kleur. =) Ik hou wel van felle kleuren lipstick. En dit was echt de mooiste kleur die ik tot nu toe heb gezien.

Happy with the lipstick!

Ik toen ik de lipstick net ophad.

Nja, tot zover even mijn enthousiasme over de lipstick. Op het moment voorspelt de lucht buiten niet zoveel goeds. Ik ben best wel bang voor onweer en los daarvan kan ik dan mijn blog niet afmaken. Als het echt gaat onweren moeten alle stekkers eruit, dus ja.. Ik zit hier een beetje als een bezetene te typen. Aangezien ik het liefst elke dag iets post. 

Wanneer is het eigenlijk Pasen? Heeft iemand een idee? Want ik weet dat het bijna is maar ik ben de exacte datum eventjes kwijt. Ergens in april toch? Of niet? Daar moet ik maar eens naar kijken. Hebben jullie al chocolade eitjes in huis? Wij wel. Ik hou van paaseitjes. Elk seizoen heeft eigenlijk z'n eigen lekkere chocolade. Pasen heeft chocolade paashazen en paaseitjes. Sinterklaas heeft chocoladeletters. (Een absolute Yum.) En van die mini sinterklaasjes en zwarte pieten. Etc. Mijn favoriete chocola is denk ik toch wel de chocoladeletter. Daar ben ik altijd gek op geweest.

Op het moment luister ik Disney muziek. Ik heb op YouTube zo'n afspeellijst gemaakt met liedjes uit Disney films en andere programma's van vroeger. Op dit moment hoor ik 'I'll make a man out of you ' van Mulan. Dat vind ik zo'n mooi nummer. =)

Ik heb de Lion King eigenlijk nooit gekeken. Sommige mensen zeggen dat je dan echt iets hebt gemist in je jeugd. Is dat zo? Het lijkt me op zich wel een hele mooie film. Ik weet niet echt waar het over gaat maar de muziek uit de film vind ik erg mooi. Op dit moment luister ik 'Just can't wait to be king.' 

Pam pam pam. 

Ik heb vroeger op klassiek ballet gezeten. Nu moet je niet zo'n ballerina voor je zien. Ik ben niet heel erg lenig, maar ik vind dansen gewoon erg leuk om te doen. Het is een hobby, geen passie. Maar goed, dan hadden we eens in de twee jaar een uitvoering. Toen hebben we een keertje op dat liedje van de Lion King gedanst. Daar ken ik het van. Best schattig. Allemaal van die kleine kindjes in olifantenpakjes en zo. Ik weet eigenlijk niet meer wat voor dier ik was.. Hmm.. Dat zou ik eens terug moeten kijken op de DVD. Ja, ik heb een DVD daarvan. Dat ga ik zo even doen. Dat vind ik wel leuk om even te doen. Goed idee!

Nu heb ik eigenlijk gewoon heel veel zin gekregen om lekker dans te gaan kijken. Ik heb mezelf aangestoken met enthousiasme. Dus dat ga ik doen. Ik vond het leuk om even lekker bij te kletsen. Zo nu en dan zo'n personal ding is erg leuk om te doen. Wat kijken jullie eigen 's avonds? Wij volgen celblok H op maandagavond. Alleen nemen we dat op en kijken we dat meestal later. Ik ben wel benieuwd waar jullie naar kijken, misschien kom ik zo nog op een leuke serie die ik kan volgen.

Liefs,
Mar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten