vrijdag 18 april 2014

Tag: Little Reasons To Smile. (Love Edition.)

Heey! Vandaag wil ik weer een relaxed 'Little Reasons To Smile' - artikeltje doen. Alleen vandaag zal het een beetje anders dan anders zijn. Vandaag komt er een speciale editie! 'The Love Edition'. Oelala, van waar dat opeens? Tja, voor jullie een vraag. Voor mij een weet. Vandaag ga ik geluksmomentjes delen over de liefde. Dubbel geluk dus. Want wat is er mooier dan de liefde? Ik weet dat ik er niet altijd even positief over schrijf. Maar ja, het zit zo: 'Liefde kan je grootste vriend zijn, maar ook je ergste vijand. Het kan je opbeuren maar ook breken.' Kortom, liefde heeft meerdere kanten. En ik schrijf over elke kant. Want ik lieg niet op mijn blog. Een gebroken hart is gewoon klote. Daar kan ik niks anders van maken. Als je net gebroken hebt met je relatie of je op dit moment echt niet aan alle leuke dingen van een relatie wilt worden herinnert, stop dan met lezen. Ik heb zelf ook zo'n tijd gehad. Sommige dingen kunnen dan pijnlijk zijn. Bij deze de waarschuwing. Ik wil niemand een rotgevoel bezorgen.  Voor mensen die wel verder lezen: Come on and let's feel the love!



Tja, moet ik dit uitleggen? Ik denk dat de meeste mensen het wel fijn vinden om vast gehouden te worden. De warmte te voelen van iemand waar je veel van houdt en gewoon niet alleen te zijn. 


Dit lijkt me vrij logisch in een relatie, maar toch. Het is fijn dat je gewoon je gekke zelf bij iemand kunt zijn. Dat hij jouw eigen (aparte) humor leuk vind, hij je schattig vind als je lacht en hij dol is op jouw verhalen. Het is gewoon fijn dat iemand helemaal gek op je zoals je bent. 


Dit heb ik wel eens meegemaakt. Dat je ligt te slapen en als in een sprookje word wakker gekust. Dat is gewoon een heel lief idee. Dat hij naar je ligt te kijken terwijl je slaapt en je dan zachtjes wakker kust zeg maar.


Dit vind ik echt heel schattig. Gewoon van achteren geknuffeld worden door je vriend. Ik weet niet, het heeft iets..


Ik vind het schattig om in zijn t- shirt te slapen. Gewoon omdat een jongens- shirt lekker wijd en comfortabel zit. En het heeft iets liefs om zijn shirt te lenen.


Het kan soms heel lang zoeken zijn naar de perfecte kaart om je geliefde mee te verrassen. Dit geldt trouwens niet alleen voor relaties. Het is gewoon heel moeilijk om iets te vinden wat gewoon perfect bij de situatie en diegene past. En als je dan eenmaal een kaart hebt gevonden waar je een goed gevoel bij hebt.. Dat geeft wel echt een fijn gevoel vind ik. Dat je een perfecte kaart hebt kunnen vinden.


Tja, wat is er fijner dan dichtbij degene waarvan je houdt te zijn? Als je na een drukke week een moment samen hebt voelt dat als een cadeau. Elk moment samen is leuk en bijzonder. Ook al wandel je een stuk of kijk je een film. Het voelt allemaal speciaal met diegene. =)


Met elkaar wandelen door het bos of over het strand. Hand in hand lopen.. Leuk en schattig.


Dit vind ik een hele mooie en belangrijke om mee af te sluiten. Gelukkig zijn met de persoon waarmee je bent. Wederzijdse liefde is het mooiste wat er bestaat. 

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. Voor stelletjes is het denk ik wel herkenbaar en leuk om te lezen. Wat zijn jouw ultieme geluksmomentjes wat de liefde betreft? De manier waarop hij naar je kijkt, wanneer je een lief berichtje van hem krijgt of wanneer jullie samen iets leuks doen?

Liefs,
Mar 

[ De foto's zijn afkomstig van Little Reasons To Smile . ] 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten