maandag 27 juli 2015

July journaling challenge #22: What makes me laugh

Hee allemaal! In het vorige artikel hebben jullie voor het eerst het schrijftalent van Hilly kunnen bewonderen. Today it's me again. Inmiddels ben ik weer thuis van mijn mini-vakantie met Hilly en haar ouders. We hebben het enorm leuk gehad en veel gelachen wat weer goed aansluit bij het artikel van vandaag. Wat maakt mij eigenlijk aan het lachen? Ik heb hier nog nooit bij stil gestaan maar vandaag gaat het gebeuren. Laten we gaan nadenken over waarom ik lach. :)

Mijn (tweeling)zus
Hilly, mijn onbiologische mentale tweelingzus, en ik kunnen samen echt knettergek zijn. We zijn dan zo melig dat er alleen maar onzin uitkomt. Van die onzin die alleen wij twee snappen en waardoor we minutenlang slap kunnen liggen van het lachen. Ik zou nu wel een paar voorbeelden kunnen noemen, maar ik geloof dat het geen zin heeft omdat je er gewoon bij moet zijn om het te snappen. 


Muziek
Sommige liedjes zijn zo geniaal, bijvoorbeeld 'Lips are moving' gecoverd door Cimorelli. In deze clip vermoedden ze dat het vriendje van één van hen vreemdgaat en gaan ze hem achtervolgen. De clou is geweldig. Je komt er via dit linkje.

Vrienden die iets heel stunteligs doen
Dit kan een gekke verspreking zijn maar ook een pijnloze maar hilarische val of blunder in de klas. Ik vind het geweldig. Ik ga geen voorbeelden noemen, aangezien ik denk dat sommige vrienden dat niet zo zullen waarderen.


Leraren die iets heel duidelijk verbieden en het zelf per ongeluk doen
Op de middelbare legde onze docent aardrijkskunde ons heel duidelijk uit dat we niet met de stiften van het whiteboard op het digibord mochten komen. Hij was daar altijd heel alert op. Tot hij zelf aantekeningen begon te maken met de verkeerde stift.. We hebben zo gelachen. ( Gelukkig wilde het er met heel wat poetsen af.)

YouTube
Alhoewel ik momenteel niet erg veel YouTube kijk, kom ik wel eens hele grappige dingen tegen. Zoals een boyband genaamd Disney dudez. De band bestaat uit Disney jongens zoals Aladdin en prins Eric uit the little mermaid.  Hiervan zijn drie delen. Persoonlijk vind ik de tweede het leukst. 


Fietsvergissing van mijn vader
Mijn vader heeft soms van die geweldige momenten. Laatst waren wij een dagje naar Terschelling en was hij vergeten dat hij na eerst even op een damesfiets te hebben gefietst, een herenfiets had. Hij wilde afstappen maar opeens was daar de stang. Hij kiepte langzaam de berm in. Hij viel net niet helemaal en heeft zich gelukkig geen pijn gedaan. Maar echt waar, geweldig.

Goed, dit zijn een aantal dingen waar ik enorm om heb moeten lachen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Probeer het allemaal maar eens voor je te zien. :P Morgen komt er een bijzonder artikel online. Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten