vrijdag 24 juli 2015

July journaling challenge #17: I am really good at...

Hee allemaal! Ik zal eerlijk bekennen, dit artikel is niet 'live' gemaakt. Op het moment dat jullie dit lezen ben ik ergens aan het kamperen in een tent. Voor het eerst, dus ik ben benieuwd. Hiervan zal wel een verslag online komen wanneer ik terug ben.

Persoonlijk vind ik de challenge van dit artikel een beetje ongemakkelijk. Ik moet volgens de challenge een artikel schrijven over waar ik goed in ben. Net zoals de meeste mensen, vind ik dit lastig. Het voelt als opscheppen. Dat wil ik van te voren daarom even zeggen; Zo is dit artikel niet bedoeld. Het is gewoon deel van de challenge en ik zal deze doen, net zoals ik de andere opdrachten doe. Well, let's do this!


Ik vind dat ik goed kan bloggen
Heel origineel, maar dit schoot mij als eerste te binnen. Ik vind dat ik op een boeiende manier dingen kan verwoorden. Ik krijg regelmatig complimenten over ItsAllAboutMarly en die complimenten zijn mij goud waard. Het is zo fijn om leuke reacties terug te krijgen op wat jij leuk vind om te doen! Ook hebben er meerdere mensen die een hekel hebben aan lezen tegen mij gezegd dat ze wel met plezier mijn blog lezen. Well, een groter compliment kun je als schrijfster / blogger toch bijna niet krijgen?

Ik vind dat ik goed kan tekenen
Vroeger tekende ik wel ook wel aardig, alleen toen klopten de verhoudingen nooit. Nu lukt het me om dingen precies na te tekenen en kan ik ook gewoon zelf leuke dingen bedenken om te tekenen. Realistisch tekenen (mensen, landschappen) vind ik lastig. Cartoons zoals manga, kawaii en disney figuren bijvoorbeeld.  Ik teken niet alleen, ik kleur ook kleurboeken voor volwassenen om te ontspannen of puzzel in de kleurboekjes van denksport.


Ik vind dat ik spontaan ben
Valentijnskaarten sturen naar mijn vriendinnen zodat ze allemaal verrast worden op Valentijn? Een taart bakken en daarop trakteren, gewoon omdat ik daar zin in had? Spontaan de meest inspirerende en mooie dingen zeggen? Zulke dingen doe ik. Het zit in mijn persoonlijkheid dat ik soms spontaan iets wil gaan doen of maken. Ik geloof dat dit een positieve eigenschap is aangezien veel mensen wel van verrassingen houden. 

Ik vind dat ik goed uit kan leggen
Dit is op zich wel een handige eigenschap om juf te worden (zoals ik wil). Ik ben geduldig en leg dingen meestal stap voor stap uit. 


Ik vind dat ik soms leuke gekke buien heb
Dit sluit een beetje aan op het spontane. Ik kan heel erg serieus zijn, maar ik kan met mensen waar ik me vertrouwd mee voel ook echt gekke buien hebben. Zoals met mijn twin. Wij zijn soms echt erg met elkaar. Ook met mijn beste vriend heb ik soms van die onzingesprekken. Ze slaan nergens op, maar ze zijn zo leuk. 

Goed, nu heb ik mezelf voor vandaag weer genoeg gevleid. Ik wens jullie nog een fijne dag! En wij spreken elkaar snel weer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten