vrijdag 28 februari 2014

TMI Tag.

Ja, jullie hebben gelijk! Dit is al mijn tweede item vandaag. Vaste lezers zullen wel weten dat ik soms meerdere items per dag plaats omdat ik in een 'blog mood' ben. Of soms heb ik gewoon een dag toevallig wat meer tijd dan de vorige of volgende dag. Of ik kom iets leuks tegen waarvan ik denk: Ja, dat wil ik gaan doen. En dan kan ik gewoon niet een dag wachten. 

Vandaag ga ik de TMI Tag met jullie doen. Ik keek net het nieuwe filmpje van Jiami en ik vind het een onwijs leuke Tag. Ik ga hem in 'blog vorm' doen, want ik ben natuurlijk (nog) geen YouTuber. Je leest het goed, NOG niet. Ik denk er wel over. Ik vind het gewoon leuk om tegen een camera te praten, gewoon wat random dingen. En ik ben dol op Tags. Dus wie weet in de toekomst..  

De TMI Tag staat voor: Too Much Information. Eigenlijk vertel je allemaal onbelangrijke dingen over jezelf. Waarvan de lezer misschien wel denkt: Waarom vertel je dit? Maar hé, praten over onnuttige dingen vind ik juist hartstikke leuk. Dus let's do this.

1: What are you wearing?
Op het moment heb ik een zwart jurkje aan met een rode bloemenprint en een zwarte panty. Ik draag als ik nergens naartoe hoef wel vaker jurkjes of rokjes. Omdat ik het wel heel erg leuk vind, maar het gewoon niet handig is op bijvoorbeeld een schooldag..

2: Ever been in love?
Ja.

3. How tall are you? 
Ik ben op het moment 1.66. Laatst nog gemeten door de kinderarts dus het klopt precies. Haha, andere bloggers zitten helemaal te twijfelen omdat ze hun lengte niet zeker weten. En ik weet het gewoon precies. 

4: How much do you weigh? 
Ik weeg op het moment precies 60 kg.

5: Any tattoos?
Nee.

6: Any piercings?
Nee.

7: Favourite show?
Ik vind het wel leuk om naar Dr. Phil te kijken en ik vind die shows op Nickelodeon die gewoon nergens over gaan ook leuk. Zoals ICarly, Life with boys en Sam&Cat. 

8: Favourite bands?
GIRLGROUP. Little Mix.

9: Something you miss?
Toen ik klein was en me nergens zorgen over maakte.
 '
10: Favourite song?
Heb ik niet.  Ik kan nu wel een paar liedjes op gaan noemen die ik op het moment helemaal top vind, maar dat veranderd zo vaak.. Maar Little Mix blijft altijd leuk. Daarom ben ik ook Mixer. :) '

11: How old are you?
Zestien.

12: Zodiac sign? (Sterrenbeeld)
Weegschaal.

13: Quality you look for in a partner? 
Ehm, ik heb wel een heel lijstje met dingen die ik NIET zoek in een vriendje. Maar wat wel? Ja.. Dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Ik denk niet dat ik een type heb. Er moet gewoon dat ene gevoel zijn en dan is het goed.

14: Favourite Quote? 
Ik heb meerdere lifequotes. Maar ik heb wel een paar die ik eigenlijk in bijna elke situatie gebruik. Ik ben een groot fan van de quote: 'What doesn't kill you makes you stronger' van Kelly Clarkson. En dan heb ik er nog twee zelf bedacht. Gewoon, die kwamen in me op. 'Steek geen tijd in mensen die geen tijd in jouw steken en word gelukkig van de mensen die gelukkig van jouw worden' en 'Ik wil niet stilstaan, maar stappen vooruit blijven maken'. 

15: Favourite Actor?
Ehm, ik weet niet of ik echt een favouriete acteur heb. Ik vind Robert Carlyle wel geweldig. Hij speelt super goed in Once Upon A Time. (Mijn favoriete TV- serie.) Zowel Mr. Gold als Repelsteeltje speelt hij erg goed. En wat bleek? Wij hebben ook nog een andere film waar hij ook de hoofdrol in speelt, maar ik had hem niet eens herkent. Dan kun je wel erg goed acteren. Zoveel verschillende rollen.

16: Favorite color?
Roze, lichtblauw en paars.

17: Loud music or soft?
Niet te hard, maar ook zeker niet te zacht.

18: Where do you go when you’re sad?
Ik ging altijd naar mijn opa als ik verdrietig was of thuis ruzie had. Ik kon goed met hem praten. Helaas is mijn opa vorig jaar overleden. Ik mis hem nog vaak. Ik wil vaak naar hem toegaan en dan besef ik dat dat niet meer kan. Nu heb ik niet echt een plek waar ik naar toe ga als ik verdrietig ben.

19:  How long does it take you to shower?
Lang. Ik weet niet precies hoelang. Maar ik kan echt eeuwen de badkamer bezet houden.

20: How long does it take you to get ready in the morning?
Een uur. Denk ik. Een half uur voor het aankleden, haar borstelen, tandenpoetsen etc. En een half uur om te eten.

21: Ever been in a physical fight?
Nee, ik denk dat vechten ook meer iets voor jongens is.

22:  The reason I joined Blogspot?
Omdat ik een eigen plekje op het internet wilde. Waar ik kon schrijven over wat ik meemaakte en wat ik leuk vind of belangrijk. Gewoon waar ik mijn stress, gedachtenspinsels en alles eruit kon gooien.

23:  Fears?
Soms als ik om me heen hoor dat mensen ziek worden ben ik wel bang dat iemand overkomt waar ik veel van hou. Omdat het soms lijkt alsof iedereen ziekt word. Zoveel mensen die tegen een ernstige ziekte vechten. Ook pieker ik soms best wel over doodgaan.  Of ik ben ook vaak bang wat anderen van me zullen vinden of denken. Daar moet ik ook mee ophouden trouwens.

24: Last time you said you loved someone?
Ehm, dat was denk ik gisteren. Tegen mijn moeder.

25: Meaning behind your Blogspot Name?
ItsAllAboutMarly komt niet van mijn eigen naam. Nou ja, niet helemaal. Marianne en Marly lijken op elkaar, dat beken ik. Marly is afgeleid van drie namen. Marianne, Lucia en Daisy. Ooit wilden we met zijn drieën een zomerkrantje maken genaamd Marly. Dat is toen bij een idee gebleven omdat we het alledrie druk hadden maar de naam bleef hangen. Daardoor is mijn blog: ItsAllAboutMarly geworden. Leuk om een keertje te vertellen.

26: The book you’re currently reading? (Het boek wat ik nu lees.)
Ehm, zo'n meiden pocket. Daar ben ik nu in bezig. Hij heet: Vriendjes verboden. Dat boek staat echt al heel lang in mijn kast, haha. Tegenlijk ben ik ook bezig in Dromendochter. Dat is echt een top fantasieboek. 

 27: Last show you watched?
The Voice Kids finale.

28: Last person you talked to?
Mijn moeder om te vragen wat voor show ik voor het laatst gezien heb, hahaha.

29: The relationship between you and the person you last texted?
Hahaha, gewoon vrienden. 

30: Favorite food?
Kip in de hoed. Dat is een heerlijke bladerdeeg taart met kipkerrie, crême fraich, kersen en sla en rijst erbij. En guess what? We eten het vanavond! :)

31: Place you want to visit?
Terug naar Parijs.

32: Last place you were?
Ehm, ik heb een rondje gefietst rond mijn woonplaats.

33: Do you have a crush?
Hahaha, dat is toch echt privé.

34:  Last time you were insulted? (Laatste keer dat je beledigd was.)
Ik zou het echt niet weten.

35: Favourite flavour of sweet?
Cola snoepjes en spekjes.

36: What instruments do you play?
Ik speel dwarsfluit. Ik heb ongeveer vijf jaar op les gezeten en ben er vorig jaar mee gestopt. Daarvoor heb ik twee jaar keyboard gespeeld op AMV - les.

37: Favourite piece of jewellery?
Ik hou het meest van kettinkjes. Armbanden erger ik me meestal en oorbellen vergeet ik altijd.

38: Last sport you played?
Badminton met een ballon met wat vrienden. Dat sloeg echt nergens op. Maar het was wel geniaal. Als je je agressie kwijt wilt moet je met een badmintonracket tegen een ballon gaan meppen, echt waar.

39: Last song you sang?
Get shaky - The Ian Carey Project. Dat is een heel oud liedje wat op één van mijn CD's staat. Zo'n CD met allemaal nummers van verschillende artiesten. Ik begon het vandaag opeens te zingen, geen idee waarom want ik heb het al een tijdje niet geluisterd.

40:  Last time you hung out with anyone?
Gisteren.

41: Who should answer these questions next?
Iedereen die dit leest en een blog heeft of een YouTube- kanaal. De uitdaging is aan jouw. ;)

Zo, dit was mijn lange vragenlijst.  Ik vond sommige vragen wel erg persoonlijk of begreep sommige dingen niet. Dus die heb ik weggelaten. Ook dingen die totaal niet bij mij van toepassing zijn en waar ik toch niks over te vertellen heb heb ik er niet in gezet. Voor de rest vond ik het erg leuk om te doen. Een lekker, lange Tag met een kopje thee erbij. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden.

Liefs,
Mar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten