woensdag 26 februari 2014

Tag: Cause We Love Laughing. ( CWL #5)

Hey! Vandaag komt jammer genoeg dan echt het laatste deel van mijn 'Cause We Love' - serie. Ik vind het aan de ene kant heel erg jammer, want ik heb echt heel erg van deze serie genoten. Het schrijven van blogs geeft mij al een fijn gevoel, maar het schrijven van zo'n vrolijke serie gaf me echt een gelukkig gevoel. Ik zal ook zeker weer eens zo'n serie bedenken. Misschien wel over iets heel anders, maar dan nog. Er komt zeker nog vaker een serie, dat beloof ik. Ik geef toe dat ik vandaag even geen inspiratie had voor een goede 'Cause We Love', maar ik ben er eindelijk uit. Vandaag heb ik veel gelachen met vrienden en lachen is toch wel één van de mooiste dingen uit het leven. Hoe kon ik dat vergeten in mijn serie? Vandaag heb ik best een leuke dag gehad. Ik heb mijn haren geverfd en ik heb gefilmd. Daar heb ik gister over verteld. Voor de mensen die het niet weten. Vandaag heb ik met wat vrienden een filmpje opgenomen. Het is nog niet helemaal af, morgen gaan we ook nog wat opnemen, maar we zijn een heel eind gekomen. En ik had de hoofdrol. Dat was wel stressvol maar toen ik er eenmaal in zat, was ik helemaal niet meer verlegen. Het was hartstikke leuk om te doen en ik kijk uit naar het eindresultaat. En mijn haarkleur, daarvan had ik een foto beloofd. Dus die zal ik even bij deze blog voegen. Het is violet geworden. :)

Mijn nieuwe haarkleur.

Maar goed, in deze laatste 'Cause We Love' ga ik vragen stellen over lachen. Ja, ik weet het, het klinkt nogal apart. Lees de blog maar gewoon. Ik ga ook mijn grootste blunder onthullen, waar ik me nog steeds kapot voor schaam.

Lach jij veel?
Ja, ik ben heel gemakkelijk aan het lachen te krijgen. Ik ben wel een serieus persoon maar als ik eenmaal een 'lachbui' heb houd ik dat ook een beetje de rest van de dag.

Heb je een aanstekelijke lach?
De meeste mensen zeggen van wel. Als ik iemand aankijk gaat diegene ook lachen. Maar ja, dat heb ik ook bij veel personen. Soms weet ik niet eens wat er aan de hand is, maar dan lacht iemand anders zich helemaal kapot en dan ga ik ook.

Heb je wel eens over de grond gerold van het lachen? Bij wijze van spreken?
Ehm ja, ik heb wel eens bijna naast mijn stoel gelegen van het lachen. Of over een tafel, dat laatste vanmiddag nog. Of buikpijn ervan.

Heb je wel eens last van leedvermaak?
Ja, helaas wel. Soms gaat iemand onderuit en dan ziet het er heel grappig uit. Dan moet ik wel lachen en meestal die ander ook wel. Zodra ik merk dat diegene zich echt pijn heeft gedaan, stop ik natuurlijk onmiddellijk met lachen.

Kun jij weer serieus worden als je iets de slappe lach hebt?
Het duurt een tijdje, maar ja, ik kan wel weer serieus worden. Alleen is het wel zo dat er maar iets hoeft te gebeuren en dan begin ik weer te lachen.

Heb jij dezelfde humor als je vrienden?
Nee, totaal niet geloof ik. Er zijn wel overeenkomsten, maar iedereen heeft zijn eigen unieke gevoel voor humor. Mijn favoriete serie 'Full House' vinden zij niet geweldig. Terwijl ik het helemaal geniaal vind.

Wat is je grootste blunder?
Ja... Dat is heel gênant. Het gebeurde in de brugklas. Ik zat nog maar een paar maanden op het voortgezet onderwijs en het was heel druk in de kantine. Dus ik, kleine brugklasser met grote rugzak, pakte een stoel en sleepte die naar de tafel met meisjes uit mijn klas. Alleen ik kreeg een duw en struikelde. Ik kon door die zware tas op mijn rug mijn evenwicht niet houden en wat toen gebeurde was echt verschrikkelijk gênant. Ik viel bovenop een oudere jongen. Ten midden van al zijn vrienden en volle kantine viel ik, brugklasser met zware rugzak, op hem. En niet zomaar op hem, op zijn schoot! Ik schaam me nog steeds kapot als ik eraan terug denk. 

Waarom vind jij lachen een mooi iets?
Omdat lachen gezond is. En je voelt je er beter door. Gewoon even iets geks doen of iemand anders die iets geks doet en gewoon even ongecontroleerd lachen met andere mensen. Dat is echt fijn.

Nou, nu kunnen jullie mooi even nadenken over dat lachen een goed en mooi iets is voor de mens. Dit lijkt me een mooi einde van mijn 'Cause We Love' - serie. Mocht je een keer een kutdag hebben denk aan mij en mijn geweldige blunder (...) en dan schrijf voor jezelf dingen uit waar jij dol op bent. Dat maakt je echt vrolijker. Ik vond deze serie erg leuk om te doen en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om te lezen.

Liefs,
Mar




Geen opmerkingen:

Een reactie posten