dinsdag 18 februari 2014

Once Upon A Time - Tag.

Nou, hier komt zoals beloofd mijn Once Upon A Time - Tag. Ik kort het voor het gemak in de rest van dit item even af als: OUAT. Dat is ook de officiële afkorting van de serie. Natuurlijk kent niet iedereen de serie. Ik zal in deze Tag mezelf vragen stellen over de serie. Maar vooral in het algemeen over sprookjesfiguren. Ik zal mijn best doen om deze Tag ook voor niet- fans zo begrijpelijk mogelijk te maken.

Is er een acteur of actrice waar jij helemaal fan van bent sinds  je OUAT kijkt?
Ja, Robert Carlyle. Hij speelt in OUAT Repelsteeltje en heeft ook al vele andere films gedaan. Ik vind hem zelfs als Repelsteeltje nog iets knaps hebben. Hij kan heel goed acteren. Dat is goed te zien aangezien hij al zoveel rollen heeft gespeeld. Elke keer heel verschillend. Hij heeft ook een bepaald lachje in OUAT dat wij 'het Repelsteeltje- lachje' noemen en dat is gewoon iets typisch hem. Ik heb nog wel een plaatje van hem als Repelsteeltje. Ik zal die samen met een andere foto waar hij gewoon Robert is even toevoegen. Dan hebben mensen die hem niet kennen even een beeld van wie ik bedoel.

Robert Carlyle
Robert als Repelsteeltje

Met welk personage zou je jezelf vergelijken?
Ehm, dat is een lastige. Ik zou mezelf wel een beetje met Belle kunnen vergelijken. Omdat ik van lezen houd en meestal ook het goede in mensen zie. Maar ik heb een keer een OUAT test gedaan en daar kwam uit dat ik het meeste op Sneeuwwitje lijk. Geen idee, dus eigenlijk. Misschien wel een mix van verschillende personages. Maar ik geloof ook het meest Sneeuwwitje.

Wat is je favoriete stelletje in de serie?
Mijn favoriete stelletje dat zijn Repelsteeltje en Belle. (Door de fans ook wel RumBelle genoemd.) Ik vind het mooi om te zien hoe zij hem weer het goede in hem laat zien en dat hij haar beschermd en voor haar bereid is te veranderen.

Is er ook een personage in de serie waar jij een absolute hekel aan hebt?
Ja,  Tamara. Tamara is de vriendin van de ex van de hoofdpersoon. De hoofdpersoon voelt het aan wanneer iemand liegt en vertrouwt Tamara niet. Alleen haar ex wil haar niet geloven. Tamara doet net alsof ze kanker heeft terwijl dat helemaal niet zo is en ook al is het een serie, dat is toch wel één van de redenen waarom ik haar als personage niet uit kan staan.

Wat zou je hopen dat er in seizoen 3 gaat gebeuren?
Ik hoop dat Emma ( hoofdpersoon ) en Neal ( haar ex) weer samen komen. Ook al zijn Emma en Kapitein Haak ook leuk samen. Toch ben ik voor Emma en Neal. En stiekem blijf ik hopen dat Repelsteeltje en Belle samen een dochtertje krijgen die sprekend op Belle lijkt. Maar ja, je kunt ook teveel hopen. 

Dit was mijn Once Upon A Time- Tag. Ik hoop dat het een beetje te begrijpen was voor mensen die de serie niet volgen. Ik vond het in ieder geval leuk om een keer iets waar ik fan van ben met jullie te delen. Ben je ook fan van OUAT? Wat is je favoriete personage en waarom? Je kunt het achterlaten in de reacties. 

Liefs,
Mar



Geen opmerkingen:

Een reactie posten