zaterdag 1 februari 2014

Fans van...

Vandaag is gewoon lazy Saturday. Uitzieken. Zoals elke week hebben mijn moeder en ik iets gebakken. Een heel goed nieuw voornemen voor 2014. Als ik bak kan ik echt even mijn hoofd leeg maken. Vandaag is het een appelkaneelcake geworden. Hij staat nu in de oven en het begint al lekker te ruiken hier. 

Maar goed, vandaag wil ik een 'Fans van..' - lijstje met jullie delen. Je hebt directioners, beliebers.. Ik denk dat iedereen die wel kent. Het leek me leuk om uit te zoeken hoe de fans van bepaalde artiesten heten en dat dan op een rijtje te zetten. Mochten jullie nog meer weten hoor ik het graag in reacties. 

Ariana Grande - Arianators
Lady Gaga - Little Monsters
Mainstreet - Mainiacs
One Direction - Directioners
Katy Perry - Katy Cats
Little Mix - Mixers
Avril Lavigne - Little Black Stars
Rihanna - Heeft geen specifieke naam voor haar fans
Beyonce - Beys ( En ze wordt zelf Queen Bey genoemd)
Just Bieber - Beliebers
Drake - Geen gerichte naam voor fans (Zelf wordt hij Drizzy genoemd)
Ed Sheeran - Sheerios
Michael Jackson - Moonwalkers
Bruno Mars - Hooligans
Selena Gomez - Selenators
Demi Lovato - Lovatics
Maroon 5 - Marooner 
Miley Cyrus - Smilers
Nicki Minaj - Barbz

Zayn Malik (one direction) + Perrie Edwards (Little mix) = Zerrie
Zac Efron ( HSM) + Vanessa Hudgens (HSM) = Zanessa

Ik vond het erg leuk om uit te zoeken. Er waren ook nog wel een paar die ik nog niet wist. Zelf ben ik een Mixer. Bijna alle meisjes zijn fan van een boyband maar dat heb ik totaal niet. Natuurlijk zijn er wel jongens die ik knap vind. (Zie item van vrijdag 31 Januari: Personal update & mijn persoonlijke lijstjes.  Daar heb ik een HUNK Top 5 in gezet.) Ik heb niet echt een lievelingsliedje van little Mix maar op het moment luister ik vaak: Towers. :)

Als jullie nog meer namen weten zou ik dat graag horen. En waar ben jij fan van? Je kunt het achterlaten in reacties. 

Liefs,
Mar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten