vrijdag 31 januari 2014

Personal update & mijn persoonlijke lijstjes.

Heey,
Vandaag doe ik een kleine personal update en ga ik het hebben over mijn lijstjes. Ik ben een enorme lijstjesfreak. Vroeger vond ik vriendenboekjes ook superleuk. Allemaal vragen over jezelf beantwoorden vind ik grappig om te doen. Misschien dat ik daarom dol op Tags ben.

Maar goed, eerst een kleine personal update. Op het moment heb ik griep waardoor ik niet zo vaak een blog post. Ik ben zo iemand die ook als ze ziek is eigenlijk weigert om helemaal rust te nemen. Ik wil continue dingen gaan doen maar mijn lichaam zegt dat ik rust moet nemen dus kan ik er beter naar luisteren. Uitzieken dus. Maar dan weten jullie even waarom er zo'n tijd tussen mijn blog van maandag en vandaag zit. Ik ben simpelweg te moe / beroerd voor zulke dingen en kan weinig uitstaan.

Gister heb ik van mijn moeder een tijdschrift gekregen. Hoe overleef ik druk druk druk? Voor stresskippetjes. Heeeel toepasselijk, haha. Er zat ook een winterboek bij. Vroeger kocht mijn moeder ook altijd winterboeken voor me. Ik deed er alleen nooit wat mee. Alle puzzels maakte ik nooit, ik las alleen de strips. Maar ja, ik vond dat een beetje sneu dus ik heb dit keer wel het hele winterboek doorgespit. En er stonden pagina's in waar je lijstjes kon maken. Ik ben gek op lijstjes. Ik zal mijn lijstjes even met jullie delen. Ik noem het... De HOI- winterboek Tag, haha.

Eetlijstje
Dit eet ik het liefst: Italiaanse bol met kipkerrie erop.
Jakkie: Hutspot.
Mijn ontbijt: Als ik naar school ga 2 boterhammen anders 2 crackers of 2 beschuitjes. Soms wat fruit erbij.
Mee naar school voor lunch: Brood.
Ik eet ... stuks fruit per dag: Veel. Soms een mix van verschillende soorten fruit of meerdere stuks fruit per dag. Vaak als tussendoortje.
Elke dag groente?: Ja.
Verslaafd aan: M&M's.
Ik eet heel erg / best wel / niet echt gezond. 
Ik kook / bak graag: Taarten of cakejes.
Mijn specialiteit: Biscuit met jam en fondant.
Ooit nog eens maken: Meerdere lagen taart.
Kook- survivaltip: Geen.

Mijn HUNK Top 5:
1. Robert Carlyle. (Bekend van o.a. Once Upon A Time.)
2. Ruud Feltkamp. (GTST.)
3. Zayn Malik. (One Direction.)
4. Guido Spek. (GTST.)
5. 

Mijn surivaltip- Top 5: (Mijn lifequotes)
1. Trek je alleen iets aan van de kritiek van mensen die van je houden.
2. Het is beter iets moois te verliezen dan het nooit gekend te hebben.
3. What doesn't kill you makes you stronger!
4. Realiseer je dat anders zijn een cadeau is. Geen afwijking. Be proud of it!
5. Always be kind cause everyone is fighting his own battle that you know nothing about.

Lees-lijstje
Boekenwurm? Heel erg / beetje / niet echt. 
Mijn lievelingsboek: Dromendochter.
Saaiste boek ooit: Geen idee.
Lievelingsschrijver: Joss Stirling en Laini Taylor.
Liever een open / gesloten einde. 
Hier lees ik het liefst: In bed.
Favoriete personage: Phoenix uit de serie soulmates.
Boeken top 3: 
1. Dromendochter.
2. Soulmates.
3. 

Winter-lijstje
De winter vind ik: Fantastisch / best gezellig / brrr veel te koud.
Sneeuw? Ja graag / nee bedankt.   
Mijn favoriete winter- outfit: Een trui met baret.
Wintergerecht: Eigenlijk vind ik alle 'winterkost' vies dusjaa.. Oliebollen? :)
Winter-drankje: Lekker warm kopje thee.
Ik kies: schaatsen / sleeën / skiën. 
Leuk aan de winter: kerst.
Niks aan: de rest.
Sneeuwpop maken? Ja / nee.
Mijn winter-surivaltip: Maak het thuis gezellig.

Hou jij van de winter? Blijf je het liefst in je bed voor een winterslaap? Of probeer je er net als ik het beste van te maken?

Liefs,
Mar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten